06. 04. 2011. 12:00h | A. Krasojević - Vesti | foto: A. Krasojević
veličina teksta:+-

Poništiti smotru u Dietikonu!?

Komentara 125

Samo što je proteklog vikenda završena 16. smotra folklora u Švajcarskoj i odabrano osam putnika na Evropsku smotru u Beograd, o čemu smo u jučerašnjem broju "Vesti" objavili opširnu reportažu, mnoga folklorna društva u Švajcarskoj negodovala su na ocene žirija i traže hitan sastanak Saveza kako bi se raspravilo o ovom pitanju.

Nezadovoljni: Kikac iz Bazela
 

Podigla se, naime, velika buka oko načina na koji je žiri ocenio učesnike ove tradicionalne manifestacije. Veliki broj društava ocenio je rad žirija neobjektivnim u toj meri da se tako nešto ne pamti od kada je počela da se održava Smotra folklora, koja svake godine određuje učesnike Evropske smotre.


- Kao dugogodišnji društveni radnik koji je bio u prilici da organizuje mnoge manifestacije i veće od Smotre folklora, nikada nisam mogao da zamislim da koristim sredstva koja bi povredila mlade ljude - ogorčeno konstatuje za "Vesti" Tomislav Perić, čija ćerka igra u KUD "Nikola Tesla" u Usteru, i nastavlja sa kritikama:
 

Redosled

Plasman na Smotri: 1. KUD "Vuk Stefanović Karadžić" Roršah (98,50 bodova), 2. KUD Kolo - Baden (97,50), 3. FMD Izvor - St. Gallen (95,06), 4. KUD "Vuk Stefanović Karadžić" - Šonenverd,(94,50), 5. KUD Kikac - Bazel (93,33), 6. KUD "Nikola Tesla" - Lucern (88,83), 7. FMD Kolo - Neuhausen (88,16) i 8. mesto SKUD "Branko Radičević" - Lugano.

- Žiri je bio neobjektivan! Ovo što se desilo u Dietikonu je sramota, bruka! Možda ja za ocenu stručnosti žirija nisam kompetentan, ali zato za njihov moral i te kako jesam. Pitam se, zar član žirija može sve vreme nastupa folkloraša da piše SMS poruke na svom telefonu i ne prati sa pažnjom dešavanja na pozornici! Verujem da su za taj posao bili dobro plaćeni, a pitam se da li oni koji su vajne članove žirija privatno primili na spavanje, moraju da budu i najbolje ocenjeni.


Perić kaže da je odavno upozoravao da se mora preći na drugačiji način vrednovanja kako omladina ne bi izgubila interes za folklor.


- Bojim se da su u sve ovo umešani neki "treći ljudi" i da će društva početi da napuštaju Savez, što sigurno neće biti dobro - kaže Perić.


U osudi onoga što se dogodilo u nedelju u Dietikonu, pridružila se i Dragica Jagodić iz Volketsvila.


- Znam da treba zaigrati i zapevati, pokazati šta se radilo i postiglo u toku godine, ali ipak mislim da se preteruje sa takvim načinom čuvanja tradicije. "Mučiti našu omladinu, stvarati raskol među mladim Srbima, omalovažavati trud i rad pojedinih umetničkih rukovodilaca nedopustivo je, a to se upravo desilo na ovoj smotri" - kaže Dragica, i pita se:


- Kakvu mi to poruku šaljemo mladima? Stekli smo utisak da se sve unapred znalo - ko je prvi, a ko osmi - organizatori razvlače program, namerno pomeraju proglašenje do u sitne sate (oko 1 iza ponoći)... Ne ide više ovako! Kao roditelji dićićemo glas protiv diskriminacije našeg rada.


I za Radivoja Tejića, predsednika kluba "Nikola Tesla" iz Ustera, ono što se desilo u nedelju i Dietikonu "čista je bruka i sramota". Po njemu, žiri je ocenjivao učesnike po prijateljskoj liniji, a ne po znanju i kvalitetu.


- Duboko sam razočaran takvim ponašanjem i mišljenja sam da treba uložiti žalbu na regularnost ocenjivanja instancama koja se time bave i da ovu folklorijadu treba poništiti - kategoričan je Tejić.


Nezadovoljni su i u "Kikcu" iz Bazela.


- Imali smo izuzetnu prvu koreografiju, nošnju koja je vrlo autentična i očekivali smo bolji plasman. Na "okruglom stolu" posle takmičenja, žiri nam je uputio pohvale, ne znam zaista šta se desilo da se nađemo na petom mestu. Igrači su do te mere razočarani da sam ja, kao njihov predsednik, ostao bez reči - objašnjava Ilija Jović, predsednik "Kikca".


Svoje nezadovoljstvo ocenama žirija iskazuju i članovi "Karađorđa" iz Berna.


- Zatečeni smo nekorektnošću žirija. Na "okruglom stolu" pred proglašenje dobili smo velike pohvale za "Vlaške igre", uz opasku na neke detalje koje treba popraviti u drugoj koreografiji koju smo izveli. A, onda je sledio hladan tuš - jada se predsednik Miljan Milić.


- Sve je unapred namontirano, imamo saznanje da se već u petak uveče znalo ko će proći u prvih osam. Svi smo ne malo razočarani, "ubijeni u pojam". Ovo se mora raspraviti u Savezu, očekujemo da to bude što pre - dodaje Milić.
 

Milenković: "Priča nije završena"

Povodom negativnih komentara vezanih za Smotru, za mišljenje smo pitali Nenada Milenkovića, prvog čoveka Saveza.
- I mene su mnogi članovi društava zvala telefonom ogorčeni zbog odluka žirija. Mi kao organizatori Evropske smotre u Beogradu možemo iz Švajcarske da povedemo deset društava, a žiri je iz samo sebi znanih razloga odredio osam. Uskoro ćemo imati sednicu Saveza, razmotriti i analizirati sve u vezi 16. folklorijade i zauzeti stav. Ova "priča" još nije završena - istakao je Milenković.

 

Švajcarska Dietikon Folklor Kikac Bazel Nenad Milenković KUD Vuk Stefanović Karadžić
Povezane vesti:
Komentara: 125
neregistrovan korisnik
mmilojko
Sreda, 06. 04. 2011. 12:59h

Preporuka: +1 / -5

+ -
!

Jedva vise!

neregistrovan korisnik
Marko-R
Sreda, 06. 04. 2011. 22:29h

Preporuka: +3 / -0

+ -
!

@mmilojko : Da se razumemo:
orkestar je plaćen, odeća u kojoj se nastupa je plaćena,
pesma, nije ovo Garand-sou,
jedino sto je merodavno je igra, uigranost, ples, osmeh, sarm nasih lepih omladinaca.
Ako se slazete

neregistrovan korisnik
JEDAN-TATA
Četvrtak, 07. 04. 2011. 13:10h

Preporuka: +3 / -0

+ -
!

@mmilojko : Oko načina na koji je žiri ocenio učesnike ove tradicionalne manifestacije diskutujemo.........

neregistrovan korisnik
Gadafi
Subota, 09. 04. 2011. 01:02h

Preporuka: +2 / -2

+ -
!

@JEDAN-TATA : Dragie mame i tate: U pravu ste, nepravde traju godinama, bilo ih je i bice. Ove nepravde, prema neduznoj srpskoj deci, se i desavaju upravo radi pojedinih "mama i tata". Oni koji poznaju ucesnike "Zirija" nastoje da (manipulacijama) bas njihova deca "osvoje" jedno od boljih mesta. Desavalo je se (i jos uvek se desava) da najbolji budu diskvalifikovani - da bi "mamini i tatini" sinovi (iz pomoc poznanika iz zirija) pobedili. Gospodo - time lazete sebe, decu uopste i sirite mrznju medju takmicarima. Svi ovi komentari imaju osnovu i trebaju se izkristalisati na Vasim sastancima "Saveza" a ne na ovom portalu-koji citaju i deca. Takmicarski duh mora postojati - ali deca ne bi trebala da se mrze!

neregistrovan korisnik
SMOTRA
Petak, 08. 04. 2011. 12:36h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@mmilojko : http://www.evropskasmotra2011.com/Info_dzingl-foto.pdf

neregistrovan korisnik
Pregled
Petak, 08. 04. 2011. 13:21h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@mmilojko :

Diskvalifikovani:

9. " Homolje" Gosau 84.33 boda
10. "Karađorđe" Bern 10. 83.50 boda
11. " Zavičaj" Vintertur 81.83 boda
12. "Sloga" Cirih 79.50 bodova
13. "Tesla" Uster 77.83 boda
14. " Biseri" Bern 71.33 boda

neregistrovan korisnik
TomanijaOstschweiz
Subota, 30. 04. 2011. 20:25h

Preporuka: +1 / -0

+ -
!

@Pregled : Mislim stvarno nije fer brema klubom "Homolje Gosau" i "Zavicaj Vinterthur" jer oni to nisu zasluzili.

neregistrovan korisnik
Bodovanje
Petak, 08. 04. 2011. 20:25h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@mmilojko : Ocenjuje se:
- izbor etnokoreološke, etnomuzikološke i etnografske građe
- izvođački kvalitet ansambla ( stil, uigranost, scenski izgled i ponašanje, doživljaj igre)
- vrednost koreografije na osnovu autorske originalnosti
- muzička pratnja: sastav orkestra i kvalitet izvođenja (
- vokalna interpretacija, izbor pesama
- usklađenost igračke, vokalne i instrumentalne građe
- narodna nošnja: originalni kostimi ili adekvatna rekonstrukcija iz tog kraja
- ocena programa u celini, njegova raznovrsnost i programska osmišljenost.

neregistrovan korisnik
u-clanku-
Utorak, 12. 04. 2011. 11:19h

Preporuka: +0 / -0

+ -
!

@mmilojko : mora se preći na drugačiji način vrednovanja kako omladina ne bi izgubila interes za folklor.


- Bojim se da su u sve ovo umešani neki "treći ljudi" i da će društva početi da napuštaju Savez, što sigurno neće biti dobro -

neregistrovan korisnik
Milica
Sreda, 06. 04. 2011. 13:34h

Preporuka: +11 / -1

+ -
!

Samo da napomenem...Žiri ocenjuje sledeće stavke:
1) Ocena ansambla u celini,
umetnička vrednost izvedbe. (do 25 bodova)

2) Kvalitet ansambla kao izvođača (do 25 bodova)

3) Instrumentalna pratnja, izbor instrumenata i
vokalna interpretacija.
(do 25 bodova)
4) Narodna nošnja (do 25 bodova)
* Stil igranja, uvežbanost, prikaz običaja i scenska kultura. Instrumentalni kvalitet izvođenja, izbor instrumenata,;
izbor, harmonija i stilizovanost nošnje, urednost...

neregistrovan korisnik
celavi
Sreda, 06. 04. 2011. 16:11h

Preporuka: +6 / -7

+ -
!

@Milica : kolo badne:
1. ansambal u celini. celina je 12, 14, 16 parova a ne igrati sa sedam igraca i dva pomocnika koji gube korak od pocetka do kraja
2. kvalitet ansabla boba djuric rekla neuigran ansambal
3. instrumentalna pratnja.... trubaci i narodni orkestar devojko odakle si ti
pesme falsa koliko ti srce zeli
4. narodna nosnja ivan terzic je naslikao knjigu jednu pogledaj je pa ces mi reci sta mislis da je bilo tu najkvalitetnije na smotri u dietikonu

neregistrovan korisnik
Tomanija-Ostschweiz
Sreda, 06. 04. 2011. 18:28h

Preporuka: +9 / -1

+ -
!

@celavi : Bolje 7 parova koji igraju pravu koreografiju i uzivaju u tome sto rade nego copor koji igraju kolce na bini

neregistrovan korisnik
samovasgledam
Četvrtak, 07. 04. 2011. 10:35h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@Tomanija-Ostschweiz : @Milica : Na osnovu ovakvih pravila, Ansamblima kao što su ovih šest izbačenih i šutnutih ..
njima fali preko po 20 Poena a to je :
kao da su došli bez orkestra ili
bez odeće(nošnje) ili
bez kvaliteta (kao izvođača)
ili da ne-daj-Bože ne umeju igrati.


Pozdrav svima vama!

neregistrovan korisnik
celavi
Četvrtak, 07. 04. 2011. 18:04h

Preporuka: +0 / -2

+ -
!

@Tomanija-Ostschweiz : @ tomanija - ostschweiz: sedam igraca i sedam parova nije isto sedam igraca je 3.5 para :D

neregistrovan korisnik
Milica
Sreda, 06. 04. 2011. 21:24h

Preporuka: +3 / -4

+ -
!

@celavi : Čelavi, napiši ponovo da bi te neko razumeo, ko je pominjao baden i čiji ansambl nije uigran - o čemu pričaš ti

neregistrovan korisnik
celavi
Četvrtak, 07. 04. 2011. 18:05h

Preporuka: +0 / -2

+ -
!

@Milica : @milica citaj tvoje stavke i citaj moje odgovore i sklopi jedan i jedan. niko nije spominjao baden ali ja sam naveo kolo baden jer oni nisu oceinjivani po tim kriterijumima koje si ti napisala ako umes malo izmedju redova da citas skontaces

neregistrovan korisnik
Milica
Sreda, 06. 04. 2011. 21:50h

Preporuka: +4 / -2

+ -
!

@celavi : Gospodine ćelavi,
ko je ovde pominjao Baden i kako vi znate šta je rekla gospođa Bogdanka, baš čudno zar ne?!
Mnogo znaš o nošnjama, mora da je Boba spavala u tvome susedstvu!
Iispada da su ostala društva * sami sebi šili nošnje* a zapravo ih krvavo plaćaju - hiljadama eura.
To je.

neregistrovan korisnik
REAKCIJE
Sreda, 06. 04. 2011. 22:19h

Preporuka: +5 / -1

+ -
!

@Milica : " Mi kao organizatori Evropske smotre u Beogradu mogli smo iz Švajcarske da povedemo deset društava, a žiri je iz samo sebi znanih razloga odredio osam.
Uskoro ćemo imati sednicu Saveza, razmotriti i analizirati sve u vezi 16. folklorijade i zauzeti stav.
Ova "priča" još nije završena..." - istakao je predsednik Milenković

neregistrovan korisnik
Rasa
Sreda, 06. 04. 2011. 23:04h

Preporuka: +1 / -1

+ -
!

@REAKCIJE : Predsednik "posten"

neregistrovan korisnik
JEDAN-TATA
Četvrtak, 07. 04. 2011. 01:32h

Preporuka: +3 / -1

+ -
!

@Milica : Na osnovu ovakvih pravila, Ansamblima kao što su ovih šest izbačenih i šutnutih ..


fali preko po 20 Poena a to je :
kao da su došli bez orkestra ili
bez odeće(nošnje) ili
bez kvaliteta (kao izvođača)
ili da ne-daj-Bože ne umeju igrati.


Pozdrav svima vama!

neregistrovan korisnik
Stevo
Petak, 08. 04. 2011. 00:15h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@Milica : Licno mislim da je sve bitnije od orkestara koji su nametnuti i koji se placaju po dve-tri hijlade franaka, od nosnji narodnih koje se u matici placaju po desetak hiljada franaka.
Odakle da drustva ostvare taj novac na godisnjem nivou?
Bas sve drugo trebalo bi da nam je bitnije.
Sarm, uigranost, sklad, stilizovanost, cela koncepcija, umetnicka vrednost ansambla.

neregistrovan korisnik
Dr-Olivera-Vasic-redprof--FMU-u-Beogradu
Petak, 08. 04. 2011. 21:07h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

@Milica : При постављању сплетова требало би водити рачуна о:
- чистоти игара,
- стилу играња,
- облицима игара који постоје у крају чије игре приказују.
- На нашим просторима је веома мало заступљено играње у линијама – „лесама“. Ти облици игара јављају се у обредним играма, а не у забавним. Облик игре је распоред играча у простору, а данашњи творци сплетова обожавају трчање по сцени, праволинијске линије где се види само прва линија играча, остале линиије не постоје.Све популарније постаје одвајање полова у колу, а пословица нашег народа гласи:
„сукња не игра док гаће не чешу“, што значи да је потребно кроз игру остварити контакт између полова а не раздвојити их...

neregistrovan korisnik
Samo-vas-gledam
Sreda, 06. 04. 2011. 14:00h

Preporuka: +6 / -1

+ -
!

Ilustracije radi,
razlika između "Izvora" i "Nikola Tesla" Lucern
je 6 poena!
:((

neregistrovan korisnik
haha
Sreda, 06. 04. 2011. 14:09h

Preporuka: +6 / -10

+ -
!

@Samo-vas-gledam :
A Kolo Baden bolji od Izvora za 2.5 poena :) strasnoooo

neregistrovan korisnik
A
Sreda, 06. 04. 2011. 14:15h

Preporuka: +11 / -12

+ -
!

@Samo-vas-gledam : Strasno! A izvor je zasluzio 1 mesto, a nikola tesla lucern nije ni zasluzio da ide za beograd....nego eto...marinko je to nekako namestio 100%

l111
l111
Sreda, 06. 04. 2011. 16:09h

Preporuka: +10 / -5

+ -
!

@A : bez komentara, jadno i bedno! Uvek ce biti ljudi koji su ljubomorni jbg

neregistrovan korisnik
Sekretar-SSFS-Marinko-Vukajlovic
Sreda, 06. 04. 2011. 22:22h

Preporuka: +10 / -2

+ -
!

@A : Svi koji tako misle kao ti neka im služi na čast. Svoju čast, karakter i dostojanstvo nebi prodao ni za prvo mesto na kojem bi me čekala nagrada od 10 000 evra a kamoli za šesto. A po tvome mišljenju KUD "Nikola Tesla" nebi smeo da bude medju prvih 8 ili 10 društava. Zašto?
I mi ulažemo i novac i vreme kao i druga društva. Kada se Marinko zadnje tri godine plakajući vraćao sa svojim ansamblom u Lucern zato što nije uspeo d ase plasira na ES, to niko nje video. Kada je Marinko odlučio da uloži maksimum dovodeći koreografe i etnomuzikologe, muzički obrazovane ljude da vežbaju sa decom i kada su postigli bolji upseh nego do sada , to je za vas namešteno. Neka vam to služi čast. Marinko

neregistrovan korisnik
JEDAN-TATA
Četvrtak, 07. 04. 2011. 02:04h

Preporuka: +2 / -1

+ -
!

@Rasa :
NEGO! Osteceno je oko tri stotine omladinaca i omladinki iz sest drustava koja se nisu svidela troclanom ZIRIJU
ili njihovim saptacima :((

neregistrovan korisnik
A
Četvrtak, 07. 04. 2011. 13:35h

Preporuka: +1 / -0

+ -
!

@Sekretar-SSFS-Marinko-Vukajlovic< /a> : Vas ansambel nije bio los! Ali bilo je mnoooogo boljih!

neregistrovan korisnik
Srecko-Umetnicki-KUD-N-Tesla-LU
Petak, 08. 04. 2011. 12:07h

Preporuka: +2 / -2

+ -
!

@A : Dali ste gledali nastup? Mozda

Dali ste kompetentni da ocenjujete? Niste 1000%, da ne 100% vec 1000%

Imali smo dobru nosnju, dobru muziku i prilicno smo dobro odigrali, kinematika i statika na sceni je bila prilicno dobra.

Neznam kako su drugi odigrali samo znam da je bedno sto vredjate mene i moj trud.

Hvala seljacima koji nezele ni da se predstave

neregistrovan korisnik
Srbin
Sreda, 06. 04. 2011. 14:16h

Preporuka: +10 / -3

+ -
!

Jos to da vam se desi.
Pored toga sto deca koja igraju folklor medjusobno govore iskljucivo nemackim jezikom, jos da vam se desi da je ziri neobjektivan. Tako se gube i oni za koje jos ima nade da ne budu asimilovani vec u drugoj generaciji.

neregistrovan korisnik
Milica
Sreda, 06. 04. 2011. 21:58h

Preporuka: +1 / -1

+ -
!

@Srbin : Omladinci, roditelji, rukovodioci i treneri su dali sve od sebe.
Na zalost - nije ispunjeno retko šta u ime cega je i zaživela ovakva Smotra pre 16 godina...

neregistrovan korisnik
REAKCIJA
Sreda, 06. 04. 2011. 23:06h

Preporuka: +1 / -0

+ -
!

@Srbin : Srbine nama se to upravo desava
A koji je tvoj doprinos???

neregistrovan korisnik
Srbin
Četvrtak, 07. 04. 2011. 12:01h

Preporuka: +1 / -1

+ -
!

@REAKCIJA : Veci nego svih folklornih drustva zajedno

neregistrovan korisnik
ponistenje-ili-kazne
Sreda, 06. 04. 2011. 14:30h

Preporuka: +11 / -1

+ -
!


Pitam se, koliko je pametno ponistiti ovogodisnju smotru...
Deca su ulozila veliki trud i slobodno vreme...mislim da bi trebalo ziri da opet dobro razmisli i oceni veoma objektivno svaku koreografiju. Treba kazniti gospodu, koja je svojim postupkom unistila ovo zabavno vece....a mozda treba kazniti i njihove KUD-ove, mada bi to bila steta zbog igrace, jer oni nisu krivi.

neregistrovan korisnik
PUBLIKAS
Sreda, 06. 04. 2011. 17:31h

Preporuka: +6 / -2

+ -
!

@ponistenje-ili-kazne : MOGU SE PONISTITI BODOVI KOJI SU DODELJENI UVAZENOM GOSPODINU KOJI JE HTEO SVE NA VRAT NA NOS NA BRZINU DA PROCITA SAMO 8 KUD-A KOJI IDU ZA BG-A, ZAR I TO NIJE SUMNJIVO? NARAVNO DA JESTE . AKO SE VEC SALJE OMLADINA U BG-U ONDA NEKA SE SALJU ONI KOJI SU ZASLUZILI A NE ONI KOJI SU IGRALI KOLCE NA BINI UMESTO KOREOGRAFIJE.

neregistrovan korisnik
Sekretar-SSFS-Marinko-VUkajlovic
Sreda, 06. 04. 2011. 22:30h

Preporuka: +3 / -3

+ -
!

@PUBLIKAS : Dragi gospodine ili gospodjice,
Slažem se sa tobom da mojem društvu oduzmete sve bodove i da nas diskvalifukejete ako budete imali i jedan jedini dokaz da smo "nameštanjem" dobili 6. mesto. Druga stvar pošto nisi upoznat (ta) zašto se žurilo sa proglašenjem, zato što je sala u Dietikono dobijena samo do 24 sata. a proglasenje je bilo vec oko 00.30 cas. To je jedini razlog, jer je Hauswart skoro hteo da prekine sve i da nas istera i tu nema nikave sumnje a ovo možete proveriti kod domaćina (Grozdimira Ristovića). Nemojte ovakve nebuloze da pišete nego me pozovite i pitajte, rado vam stojim na raspolaganju. Moj broj je 076 564 96 36. Marinko Vukajlović

neregistrovan korisnik
mmm
Sreda, 06. 04. 2011. 16:42h

Preporuka: +10 / -6

+ -
!

Neznam u cemu je problem...svake godine je to tako...svake godine se jave neki koji nisu zadovoljni sa smotrom, placmanom ili zirijom...
posle 15 godina igranja jos nisam doziveo da su svi bili zadovoljni...

neregistrovan korisnik
PUBLIKAS
Sreda, 06. 04. 2011. 17:28h

Preporuka: +6 / -6

+ -
!

@mmm : NIKAD I NECEMO SVI BITI ZADOVOLJNI, ALI SUSTINA JE U TOME STO JE OVA SMOTRA NAMESTENA NE MOZE NEKI KUD-OVI DA DOBIJU POHVALE ZA OKRUGLIM STOLOM A NEKI NE I ONDA ONI KOJI NE DOBIJU POHVALE ONI BUDU 4 MESTO. PRATI FOLKLORIJADU OD POCETKA DO KRAJA PA CES VIDETI U CEMU JE PROBLEM

neregistrovan korisnik
Zvezdasica
Sreda, 06. 04. 2011. 19:17h

Preporuka: +11 / -2

+ -
!

@PUBLIKAS : zalosno da neko sto je sjedio za okruglim stolom ovde mora da komentarise bezvezne stvari ;)

Sta vas vise opterecuje ta smotra kad se zna da je svake godine ista prica. Drustva koji kazu da nije fer sto se nisu plasirali za evropsku su ne zadovoljna i za druge koje su uspjeli se ne mogu radovat. Cista glupost.
A na primer za bazel - izvinite budite makar zadovoljni sto imate mogucnost da idete na evropsku smotru u beograd! sta hocete vise? bice sigurno lijep provod, druzenja i mogucnost nove ljude upoznat koji takodje vole folklor.

neregistrovan korisnik
Vuk
Sreda, 06. 04. 2011. 20:18h

Preporuka: +6 / -2

+ -
!

@PUBLIKAS : Ajd lepo reci iz kog si drustva, i kako se zoves? Mora de si neki umetnicki ili bilo sta dok si bio za okruglom stolu.. A ako imas problem sa drustvom sto je posteno osvojilo 4 mesto, lepo nam se javi! :)

neregistrovan korisnik
Dugogodisnji-igrac
Četvrtak, 07. 04. 2011. 12:50h

Preporuka: +4 / -1

+ -
!

@PUBLIKAS : Smatram da je ovaj komentar suvisan. Nemoze biti uvek samo pohvale os svakoga. I ako drustvo nije dobilo neke posebne pohvale moze biti da imaju mnogo boljih stvari od onih koji su mozda dobili pohvalu za nosnju ili tako nesta slicno. Ja sam gledo smotru od pocetka do kraja i smatram da je absolutno korektno sve proslo. Neznam iz kojeg si drustva pa da ti kazem sta je vama nedostajalo, nebitno, opustite se i ako smatrate da je odluka pogresna pokazite u beogradu da ste bolji...

neregistrovan korisnik
Vukovi
Petak, 08. 04. 2011. 11:24h

Preporuka: +3 / -1

+ -
!

@PUBLIKAS : na vasu zalost gospodine,gospodjo.da ste gledali citavu folklorijadu videli bi kako je drustvo iz senenverda zasluzilo 4. mesto.
lepo odigrati ne znaci vristati i lupati na bini kao manijak.takodje isto ne znaci imati vise parova nego sto bi trebalo za odredjenu koreografiju.sta je bitno je stas i stil OSMEH i to na zalost veliki deo nije imao.
smesno je kako su svi agresivni to je sramota ziva TAKMICENJE KO JE NAJBOLJI SRBIN? ljudi mi zivimo u svajcarskoj i umesto da se svi postujemo i podrzavamo NE MI SMO ZIVOTINJE hvala bogu nas niko ne voli.razmislite svi dali je sve ovo potrebno?bitno je da je svako drustvo odigralo za sebe najbolje ko je pobednik nije bito. za mene su svi najbolji

neregistrovan korisnik
NIkola
Sreda, 06. 04. 2011. 17:03h

Preporuka: +8 / -6

+ -
!

Pozdrav, za Branko Radicevic sam siguran da je cika Zvezdan insistirao da idu dalje, iako po recima i njega samog nisu trebali. Zasto, ne znam.

neregistrovan korisnik
TomanijaOstschweiz
Sreda, 06. 04. 2011. 18:33h

Preporuka: +6 / -2

+ -
!

Bolje 7 parova koji uzivaju u igri i daju sve od sebe uz to igraju pravu KOREOGRAFIJU a ne grupa koja igra veteransko KOLCE na bini.

neregistrovan korisnik
Rasa
Sreda, 06. 04. 2011. 20:06h

Preporuka: +10 / -3

+ -
!

Citajuci ove komentare , stekao sam utisak da je vecina
vas koji komentarisete,prvi put na Svajcarskoj smotri,a neki
mozda nisu ni bili no culi od drugih.
Manite se toga okrenite se svome drustvu i pogledajte gde
ste sami gresili.

neregistrovan korisnik
Pera
Sreda, 06. 04. 2011. 20:30h

Preporuka: +9 / -2

+ -
!

@Rasa : A tek nepismenost, strašno! Da li je ch dijaspori stalo samo do kola i folklora?

neregistrovan korisnik
Milica
Sreda, 06. 04. 2011. 21:53h

Preporuka: +2 / -6

+ -
!

@Rasa : Budi siguran da je većina koja ovde diskutuje redovno na tim smotrama, a bilo bi lepo kad si se već javio/la za reč
da diskutuješ argumentima.
Pozdrav i hvala.

neregistrovan korisnik
ana
Sreda, 06. 04. 2011. 21:42h

Preporuka: +6 / -0

+ -
!

Gospode Boze i svi Sveti prvo nam vladike i popovi napravili razdor sad i ovi sa folklorom pa dokle ljudi stanite malo odosmo totalno u ponor.

neregistrovan korisnik
Milica
Sreda, 06. 04. 2011. 21:45h

Preporuka: +6 / -0

+ -
!

... " Konzul Dragan Marković, Petar Babić sa suprugom, delegat Skupštine dijaspore Zvonko Jovanović i brojni aktivisti iz cele Švajcarske, zamenik ministra Vukman Krivokuća, ambasador Srbije u Bernu Milan Protić, i još njih dvadesetak .. "
*
Ha, ha...
Svi ovi likovi koji su "počasno pozvani", napustili su priredbu 20 - ak minuta nakon početka programa!
Gospodinu Krivokući je sekretar Saveza g. Marinković čak i uručio poklon zahvalnosti.
U ime čega? Da bi Krivokuća, Konzul i Protić napustili manifestaciju u roku od dvadesetak minuta po početku priredbe?!
Da je bilo pečenja jarećeg....

neregistrovan korisnik
Sekretar-SSFS-Marinko-VUkajlovic
Sreda, 06. 04. 2011. 22:40h

Preporuka: +3 / -3

+ -
!

@Milica : Draga Milice,
Šta si ti očekivala da ti Ambasador g-din Milan Protić i sve koje si pomenula gledaju smotru od 28 koreografija i vrmenski od 14.15 do 21.30????
Strašno!! Za naš je čast da su došli na ovu smotru i da je g.din Protić otvorio istu. Što se tiče Krivokuće i poklona koji je uručen, pre svega trebaš da dođeš na sastanke SSFŠ i da onda znaš šta je to nama Krivokuća učinio ali evo i rećiču ti. MZD R. Srbije čije Krivokuća zamenik ministra je obećalo 5000 evra za Evropsku smotru u Beogradu i pomoćiće nam još oko organizacionih stavri o kojima ti nemaš pojma pta treba da se sve uradi. A to nije dovoljno da se čoveku dodeli jedno priznanje u vrednosti od 70.- Fr. ? Marinko Vukajlovic

neregistrovan korisnik
Sekretar-SSFS-Marinko-Vukajlovic
Sreda, 06. 04. 2011. 22:46h

Preporuka: +3 / -2

+ -
!

@Milica : Milce,
Što se tiče jarećeg pečenja i te provokacije vidi se da si prava domaćica.
Možda je to kod tebe i u tvom selu tradicija pozvati gosta a ne ugostiti ga.
Ako hoćeš pravu istina, da, ta gospoda je bila i počašćena što je i sasvim normalno, pojelismo što i ti nekoliko ćevapčića i pola pljeskavice,popili dve kisele vode i jednu kafu. Jeli možda nešto loše????????
Posedeli su još sat vremena i otišli svojim obavezama i šta ima tu loše, možda si očekivala da i oni budu članovi žirija???

neregistrovan korisnik
sagovornik
Sreda, 06. 04. 2011. 22:58h

Preporuka: +5 / -0

+ -
!

@Milica : Napokon neko prica o pravim temama. Pa kakvi mi da budemo kada nam je drzava takva zar ne.
Nekoliko od ovih izjava ovde su toliko zalosne da nevredi bilo sta pisati a jos manje vreme na njih trositi.
Sem Berna nije mi nikako jasno sto se drugi ljudi toliko bune a kvalifikovali su se za ES u Beogradu.
Kao da ce ih neko tamo pitati koji ste bili u Svajcarskoj. Tamo su svi isti i ravnopravni bez obzira koji su bili na ovoj smori.
No bilo kako bilo cekamo dalja desavanja oko ove teme.

neregistrovan korisnik
sagovornik
Sreda, 06. 04. 2011. 23:38h

Preporuka: +2 / -1

+ -
!

@Milica : Napokon neko prica o pravim temama. Pa kakvi mi da budemo kada nam je drzava takva zar ne.
Nekoliko od ovih izjava ovde su toliko zalosne da nevredi bilo sta pisati a jos manje vreme na njih trositi.
Sem Berna nije mi nikako jasno sto se drugi ljudi toliko bune a kvalifikovali su se za ES u Beogradu.
Kao da ce ih neko tamo pitati koji ste bili u Svajcarskoj. Tamo su svi isti i ravnopravni bez obzira koji su bili na ovoj smori.
No bilo kako bilo cekamo dalja desavanja oko ove teme.

neregistrovan korisnik
Marko-R
Četvrtak, 07. 04. 2011. 00:46h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@sagovornik : Nece pitati ove koji odu ali ce se pitati podmladak koji se trudio
ali uzaludno

neregistrovan korisnik
predsednik-KUD-Sloga-Cirih
Sreda, 06. 04. 2011. 23:33h

Preporuka: +5 / -1

+ -
!

... interesantno je kako se osudjuju ti rezultati ... i ja bi kao predsednik drustva voleo da mogu to da radim ... ali ja nemogu nisam jos dobio izvesta (pismeni) u kojem su obrazlozene sve te odluke ili to uskracenje bodova ... a na okruglom stolu nisam imao utisak da je taj "feedback" i bas nesto bio adekvatan ... zato sam u izcekivanju izvestaja pa se pisemo onda opet ...

neregistrovan korisnik
Marko-R
Četvrtak, 07. 04. 2011. 00:43h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@predsednik-KUD-Sloga-Cirih : Osvojili ste bodova 79 od mogucih sto, uskraceno vam je oko 20


Dobrica Kocic
Četvrtak, 07. 04. 2011. 00:18h

Preporuka: +4 / -1

+ -
!

Ljudi ako koza laze rog nelaze! imamo snimke i netrebamo komentarisati. receno je sve na bini u nedelju, a ono sto su izrezirali "reziser" i " producent" ovogodisnje smotre tek ce da se pocesaju gde ih ne svrbi! nece biti kao i do sada jer su drustva i tekako ljuta i nece se zavrsiti samo praznim pricama, a kakvih propusta ima i sta je sve prekrseno na ovoj smotri i sta se sve imuvalo cuce se uskoro! recitemi zasto nije ziri kao i sve ove godine izasao na binu da kaze nesto pre dodeljivanja nagradi kao sto je bilo od prve smotre do poslednje? zasto je ziri pricao okolo i okretao se ka ljudima koji su sedeli krtaj njih i caskali i cak pisali SMS... ima jos toga ali morate sacekati premijeru!

neregistrovan korisnik
predsednikKUDSlogaCirih
Četvrtak, 07. 04. 2011. 01:35h

Preporuka: +3 / -0

+ -
!

@Dobrica Kocic : Kada je ta premijera gospodine?:)

neregistrovan korisnik
predsednik-KUD-Sloga-Cirih
Četvrtak, 07. 04. 2011. 08:34h

Preporuka: +1 / -2

+ -
!

@predsednikKUDSlogaCirih : ja bi vas najiskrenie molio da ne koristite to "korisnicko ime" jer to sto ste napisali ili da kazem to pitanje koje ste postavili nije od predsednika Sloge Cirih tj. od mene

Hvala vam na razumevanju

neregistrovan korisnik
naiva
Četvrtak, 07. 04. 2011. 01:18h

Preporuka: +2 / -5

+ -
!

da je bilo mucke na ovoj smotri to se vidi..obicno kolce na bini i previse gresaka..i ipak jedni od najacih...tu nesto nije moguce...
mada eto vise mislim da se ljudi nerviraju zato sto ne idu za Beograd...svi su se zaludili sa time..ko da idete prvi put u bg...
poneka drustva su dobili manje pojene opravdano..na primer da devojke nisu nosile unihopke pod suknjama nego im se videle gole noge i pojedinima cak i donji ves...sramota i to svak folkloras treba da zna da se tako ne nastupa...
a orkestar bi trebao biti procenjen za prvu i drugu koreografiju a ne samo zato sto su trubaci ali svirali samo za drugu koreografiju..i druga drustva su imali jak orkestar i to isti orkestar za obe igre...

neregistrovan korisnik
JEDAN-TATA
Četvrtak, 07. 04. 2011. 02:10h

Preporuka: +3 / -1

+ -
!

@naiva : Nije tacno naivna da su ljudi razocarani ne - odlaskom za Beograd!
Tesko je stati pred svu ovu decu - ljude i objasniti im da nisu bili DOVOLJNI te da su uvek jedni te isti koji osvajaju nagrade bogom dati.

neregistrovan korisnik
DejanMihajlovicBernFotograf
Četvrtak, 07. 04. 2011. 10:00h

Preporuka: +7 / -2

+ -
!

@JEDAN-TATA : Pa kad je to tesko vi onda zamolite vrhunske klubove da sledeci put igraju losije,kako bi ovi sto nista ne znaju otisli na dalje takmicenje.A onda kada dodjete u Beograd ucinite mi uslugu pa zamolite fudbalski klub Partizan da sledeci put propusti Jagodinu jer sam ja Jagodinac pa bih voleo da Jagodina pobedi Pratizan.Nije interesantno da samo Zvezda i Partizan vode kolo...takvo je vase razmisljanje!

neregistrovan korisnik
Dugovremeni-igrac
Četvrtak, 07. 04. 2011. 07:01h

Preporuka: +12 / -3

+ -
!

Dobro jutro svima. Igrao sam do prosle godine folklor i mogu da kazem da sam fanatik za njime. Igrao sam 14 godina i osvajao dosta nagrade, samo ako bi se pitali po cemu mogu dati svoje misljenje.Po MOM misljenju je ocena zirija korektna.Rorschach je odigrao najkvalitetnije,tu nema sta da se prica.Baden je odigrao i otpevao odlicno.Pogotovo su otpevali kako treba,nije ni jedno drustvo drzalo vokalne glasove kao oni.Izvor je odigrao kao uvek,uz to da sam siguran da za njih banat nije, to nije njihov stil igre,sto se videlo i po publici.Senenverd isto standardno jako odigrano.Kikac ima jaku koreografiju,ali ne i stilsko igranje.Zato molim vas,ne prepirite se, kad smo mi srbi bili slozni... Poz

neregistrovan korisnik
samovasgledam
Četvrtak, 07. 04. 2011. 09:53h

Preporuka: +5 / -0

+ -
!

@Dugovremeni-igrac : --- ne spori niko znanje i uigranost pomenutih ansabala koji su godinama na vrhu sto i pokazuje da imaju kvalitet i rad no apelujemo da ne treba s visine gledati ni na ciji trud i rad.

neregistrovan korisnik
Dugovremeni-igrac
Četvrtak, 07. 04. 2011. 12:44h

Preporuka: +3 / -2

+ -
!

@samovasgledam : Ako netreba niko da gleda na necij trud i rad, onda se to drustvo i netreba da takmici, onda neka igra revijalno i niko nece nista reci na to. Smatram da svako ko se takmici mora prihvatiti i odluku od zirija kakva god da je. Svake godine se neko zali, jer nezeli da prihvati odluke, jer dosta puta istinu nezelimo da vidimo, to nam je u krvi i mentalitetu. Tako da vam prporucujem braco i sestre, privatite kriterije i pokusaj te da promenite to sto vam je oduzelo poene. Ako to poslosate i ulozite jos vise rada u to sve bice kad tad plasman medju prvima. Pozdrav svima

neregistrovan korisnik
123
Četvrtak, 07. 04. 2011. 07:37h

Preporuka: +4 / -3

+ -
!

Vidise koliko nemate pojima.
obe se koreografije ocenjuju i gledaju, takodje i nosje i orkestar.
zalosno je da vi samo svi ovde mislite da se radi o igri, a nevidite da se ocenjuje i drugih stvari, to izgleda niste primeteli, jer neznate.
Sramota da vas bude da ponizavate strucan ziri, pazite samo na vase izgovore da nebi bili osudjenih. Nije ni jedan od njih za djabe zagreao stolicu, da bi vi na kraju pljuvali po njima. Niste ni dobili izvestaj i sada vec osudjujete. TO JE PONOS SRPSKOG NARODA, ALAL NAM VERA!

neregistrovan korisnik
123
Četvrtak, 07. 04. 2011. 08:24h

Preporuka: +2 / -3

+ -
!

Vidise koliko nemate pojima.
obe se koreografije ocenjuju i gledaju, takodje i nosje i orkestar.
zalosno je da vi samo svi ovde mislite da se radi o igri, a nevidite da se ocenjuje i drugih stvari, to izgleda niste primeteli, jer neznate.
Sramota da vas bude da ponizavate strucan ziri, pazite samo na vase izgovore da nebi bili osudjenih. Nije ni jedan od njih za djabe zagreao stolicu, da bi vi na kraju pljuvali po njima. Niste ni dobili izvestaj i sada vec osudjujete. TO JE PONOS SRPSKOG NARODA, ALAL NAM VERA!

neregistrovan korisnik
JEDAN-TATA
Četvrtak, 07. 04. 2011. 10:04h

Preporuka: +3 / -3

+ -
!

@123 : Izvestaj je za nas sest drustava to sto je na nas rad pljunuto. Kako ti inace objasnjavas tabelu od cetrnaest nastupa u kojoj je po POEN ili IPO razlike to ne bi ni racunar mogao da izbaci. Koliki minusi trebaju biti da bi se nekom oduzelo i do 25 poena dakle cela jedna stavka bez koje se igraci ne bi ni prijavili

neregistrovan korisnik
Maminsin
Četvrtak, 07. 04. 2011. 13:32h

Preporuka: +2 / -2

+ -
!

@JEDAN-TATA : Po tvojoj diskusiji se vidi da si prvi put na folklorijadi,da si
prvi put video listu sa bodovima i da je tvoje drustvo trebalo da bude
takodje medju prvima

neregistrovan korisnik
Miro-Lugano
Četvrtak, 07. 04. 2011. 10:46h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

Veliki broj društava ocenio je rad žirija neobjektivnim u toj meri da se tako nešto ne pamti od kada je počela da se održava Smotra folklora,
koja svake godine određuje učesnike Evropske smotre
. .

neregistrovan korisnik
dugogodisnjaigracica
Četvrtak, 07. 04. 2011. 11:24h

Preporuka: +3 / -1

+ -
!

e ovako dargi moji, ja vec 12 godina igram, i 5 godina igram na takmicenju prvog ansambla. jos NIKAD nisam dozivjela da se tako igraci propucavaju. ja sam jedna igriacica iz kud-a sto ne idu za BG. i meni nije jasno, a pohvalu smo dobili, i to veeliku. i nakon tri minute nisamo dalje? gdje je fairness? pravis ljudima falshi hoffnige i onda ladan tus preko glave??

to su nasi ljudi, umjesto da se slazimo i podrzavamo jedno drugo neki samo gledaju da je njima dobro. svi smo se trudili, davali (nadam se) pare za orkestar, nosnju, koreografiju itd.. (a ne za kupljeno mjesto) a tacno se vidi kome je namjesteno a kome nije..

neregistrovan korisnik
MiroLugano-
Četvrtak, 07. 04. 2011. 11:43h

Preporuka: +3 / -0

+ -
!

@dugogodisnjaigracica : Orkestar i narodna nosnja su kupljeni, koreografije debelo placene, necija imena su vaznija od drugih imena,
naravno da su stariji igraci i visegodisnji prvaci SUVERENIJI na bini,
na sta se najvise treba obratiti paznja?
Da li su propozicije svima dobro poznate?

neregistrovan korisnik
dugogodisnjaigracica-
Četvrtak, 07. 04. 2011. 13:34h

Preporuka: +2 / -2

+ -
!

@MiroLugano- : u smotri se radi o tome ko koga zna.. jako sam ruzne stvari cula sta su neki iz saveza radili.. mislim nije fer, nikako.
ja priznajem, nije mi bas sve jedno da nismo dalje a onolike pohvale dobili..

neregistrovan korisnik
A
Četvrtak, 07. 04. 2011. 13:33h

Preporuka: +4 / -1

+ -
!

@dugogodisnjaigracica : Bravo!I ja sam jedna igracica koji ansambel ne ide za BG.Na okruglom stolu smo dobili mnogo veliku pohvalu od zirija!Mene bas briga za beograd i sava centar,nego smatram da barem jednom u 16 godine treba da dovedu neutralan i pravi ziri,koji ocenjuje FOLKLOR a ne ko je kako obuko nosnju, ko je pevao 15min a igrao 5 ! Nas klub je odlucio, ako se ne oduzmu bodove da ce mo napustiti saveza srpskog folklora, i nikada vise necemo se takmiciti na svajcarskoj smotri, mi mnogo ponude imamo za inostranstvo - i takmicenje gde se ocenjuje igra ! Neka svaki klub, koji u ovoj godini nije ocenjen korektno, razmisli o tome, dali je to takmicenje vredno naseg truda i nerviranja!

neregistrovan korisnik
dugogodisnjaigracica-
Četvrtak, 07. 04. 2011. 16:05h

Preporuka: +3 / -0

+ -
!

@A : bas isto razmisljamo! imamo i mi puno ponuda, koje su wert da se prihvate.. ali sad se prica da idu naj vjerovatnije prvih 10..

neregistrovan korisnik
Srbin
Četvrtak, 07. 04. 2011. 12:12h

Preporuka: +2 / -2

+ -
!

Mene zanima kako to da Abrasevic nije medju prvih osam?
Ubedljivo su najbolji, a nema ih u vrhu???

neregistrovan korisnik
Dugogodisnji-igrac
Četvrtak, 07. 04. 2011. 12:39h

Preporuka: +0 / -2

+ -
!

@Srbin : Abrasevic nije u takmicarskom okviru u svajcarskoj....

neregistrovan korisnik
Miro
Četvrtak, 07. 04. 2011. 12:40h

Preporuka: +3 / -0

+ -
!

@Srbin : NIKAKAV TI SRBIN NISI JERBO NE ZNAS
NI KO JE SE TAKMICIO. UH UH
CEGA SE PAMETAN STIDI . . .

neregistrovan korisnik
Srbin
Četvrtak, 07. 04. 2011. 13:40h

Preporuka: +1 / -2

+ -
!

@Miro : Miro, Srbin sam i to pismen Srbin za razliku od tebe.
Mislis da nisam nikakav Srbin zato sto ne znam ko ucestvuje u smotri?
Folklorom se donekle cuva srpska tradicija, ali samo donekle, jer ako igraci medjusobno ne govore srpski jezik, te igre mogu da igraju i Nemci, Svajcarci, Busmani etc.
Da li mi kad igramo Sambu cuvamo brazilsku tradiciju i kulturu?
Ne, igramo Sambu jer nam se svidja ta igra i ne pada nam na pamet da pri tom govorimo portuglaski.

neregistrovan korisnik
SRPKINjA
Četvrtak, 07. 04. 2011. 15:55h

Preporuka: +2 / -1

+ -
!

@Srbin : SRBINE nisi dobio kompletan odgovor a
on je,ne moze se Abrasevic takmiciti,jer nema
igraci , igraci koji su igrali revijalmo za
Abrasevic su se takmicili za svoje drustva,
i ne mogu igrati takmicarski dva puta

neregistrovan korisnik
bez-imena
Četvrtak, 07. 04. 2011. 20:45h

Preporuka: +0 / -2

+ -
!

@SRPKINjA : Mislim da tu ne samo srbin nema kompletan odgovor nego ni ti srpkinjo. abrasevic se nikada nije takmicijo niti ce ikada da se takmici. To sto igraju igraci iz drugog drustva, to nema uopste veze sa time, ali kao sto vidim svi sve bolje znate kao su ocene zirija itd. jer to sto mnogo nabrajaju nema uopste veze sa odlukom zirija. mislim da trebate malo da prostudirate kako sta ide pa onda tak da se javite.
toliko od mene!!!!

neregistrovan korisnik
SRPKINjA
Petak, 08. 04. 2011. 03:12h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@bez-imena : Hvala bezi-mena na dopuni ,pa kako se mogao Abrasevic i pre takmiciti kad nema igrace,sta sam pogresno rekla ili izostavila ? ,ili ,ako bi
hteo da se takmici Abrasevic po tvome bi to moglo znaci sa igracima iz drugih klubova koji bi igrali u dva raiclicita kluba
i to u jednom Bozijem danu :-)

neregistrovan korisnik
bezimena
Petak, 08. 04. 2011. 08:20h

Preporuka: +0 / -0

+ -
!

@SRPKINjA : @srpkinja ne to sto si rekla je tacno da jedan igrac/ica ne moze da se takmici za dva drustva. ali ja sam ti samo objasnila da se abrasevic nije takmicijo niti ce se ikada takmici jer oni od kada postoje samo revijalno nastupaju. to sam htela sa time da ti kazem nista drugo.

neregistrovan korisnik
Mirjana
Četvrtak, 07. 04. 2011. 12:12h

Preporuka: +10 / -2

+ -
!

Meni je zao sto je u Svajcarkoj dignuta ovolika frka, ali nezadovoljnih je uvek bilo i uvek ce biti, samo ovaj put stoji Sava Centrar ispred lica svih igraca koji bi zelili da dozive istorijski dan svog zivota i nastupaju na toj bini. Znajuci da je se i ziri promenio u Svajcarskoj, mozda covek mora da se pita zasto sada niste zadovoljni? Nemoguce je da je uvek do zirija! Meni je Svajcarski Savez bas simpaticna kompanija i smatram da su odradili vrlo dobar posao! Nadam se da ce se u subotu u Nemackoj odrzati folklorijada sa mirnijim duhovima. Najveci problem kod Srba je taj da se takmice a neznaju da izgube. Pored pobednika mora neko i da izgube, to je svrha price...Pomirite sa situacijom!

neregistrovan korisnik
Samovasgledam
Četvrtak, 07. 04. 2011. 12:44h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@Mirjana : Mirjana tebi je vazno da si ti dabei a pomisli kako se osecaju tvoji drugari kojima je folklore isto u krvi
Nije stvar u odlasku u Beograd

neregistrovan korisnik
Srbin
Četvrtak, 07. 04. 2011. 13:01h

Preporuka: +0 / -2

+ -
!

@Mirjana : Nije najveci problem Srba sto ne umeju da gube, vec sto ne mogu bez namestanja

neregistrovan korisnik
123
Četvrtak, 07. 04. 2011. 13:16h

Preporuka: +5 / -1

+ -
!

@Mirjana : SVAKA CAST NA KOMENTARU!
bas tako i nikako drugo! MI SMO SVI POBEDNICI JER GAJIMO NASU TRADICIJU I KULTURU!

neregistrovan korisnik
Samovasgledam
Četvrtak, 07. 04. 2011. 13:41h

Preporuka: +2 / -1

+ -
!

@123 : Trebalo bi gospodin 123 da budu sva drustva moralni pobednici
ali zainteresovanost ljudi za ovaj gore naslov
upravo govori da nije tako. Objasnite vi nama koji je to 1POEN koji je odvojio 2. od 1. mesta? Samo to na primer?
Niko ovde nije lud.

neregistrovan korisnik
123
Četvrtak, 07. 04. 2011. 13:57h

Preporuka: +4 / -1

+ -
!

@Samovasgledam : DALI VI ZNATE UOPSTE NA STA SE SVE GLEDA?
I CETRI KRITIKE I MOGLO SE LADNO DESEITI DA TRI ILI CETIRI DRUSTVA IMAJU ISTE POENE.

neregistrovan korisnik
haha
Petak, 08. 04. 2011. 09:11h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@Samovasgledam : to sa tim jednim poenom mozes svake godine da se pitas, nije ovo prvi put. ponekad jedno od drugog drustva deli manje nego jedan poen. izvor je prosle godine osvojio 100 poena na ch smotri, sto je po mom misljenju smesno, jer ne postoji to drustvo kojem mozes dati 100 poena, jer uvek nesto nije perfektno (na primer pesma u ovom slucaju). pozdrav

neregistrovan korisnik
Srbin
Četvrtak, 07. 04. 2011. 14:02h

Preporuka: +5 / -3

+ -
!

Smotra folklora ovakva kakva je, je odlican pokazatelj propasti naseg drustva. Inace, kad covek koji ne prati desavanja na tim vrstama takmicenja zaluta na jedno takvo mesto, dozivi kulturni sok.
Pored prelepe igre, pesme i mladih igracica i igraca u narodnim nosanjama, suoci se i sa jednom vrstom ruznog navijackog ponasanja, onih koji su dosli da prate svoje favorite.
Umesto da gosti dostojanstveno isprate igre i docekuju rezulatate, cuje sa navijanje kao da se nalazi na stadionu nekog fudbalskog kluba.
Najgore od svega, ako se gost koji je zalutao na jednu ovakvu smotru pozali nekom da to nije normalno, za cas ce ga proglasti ludim oni koji smatraju da to jeste normalno.

neregistrovan korisnik
Srbin
Četvrtak, 07. 04. 2011. 14:04h

Preporuka: +8 / -3

+ -
!

Da li je normalno da publika urla kao na fudbalskoj utakmici?
Nije, naravno, ali ako ovakve smotre otvaraju Protici i to organizatorima sluzina cast, jasna je dubina naseg moralnog pada.

neregistrovan korisnik
PRAVASRPKINJA
Četvrtak, 07. 04. 2011. 18:28h

Preporuka: +4 / -3

+ -
!

Prava je sramota ovako komentarsati!Strucni ziri je sacinjen od STRUCNIH LICA a ne od DILETANATA koji su sebi dali za pravo da komentarisu, i to pogresno, odluke ovih strucnih ljudi i da SVOJE propuste prebacuju na njih. Ali, KO GUBI IMA PRAVO DA SE LJUTI!

neregistrovan korisnik
NEUTRALNI-POSMATRAC
Četvrtak, 07. 04. 2011. 18:52h

Preporuka: +6 / -0

+ -
!

Мене је, као неутралног посматрача заљубљеног у фолклор, задивила игра и песма српске младежи до наднебесне висине, тако да сам се – све време – осећао као да ћу да полетим, а све од неке милине и поноса што припадам једном народу који је створио тако снажне и полетне игре и духом јаке и веселе песме и поред претешког живота који је вековима водио и трагичне историје коју је имао. Нисмо се такмичили у нечем мрачном и порочном, већ у светлом и врлинском. По томе како се осећају друштва која су учествовала на смотри, а осећају се као победници, значи да су они сви од себе дали свој максимум. Најважније да сте на све нас оставили животни дојам који ће нас носити до следеће ваше манифестације.

neregistrovan korisnik
JagodicevaTesla--Uster
Petak, 08. 04. 2011. 00:33h

Preporuka: +5 / -3

+ -
!

@NEUTRALNI-POSMATRAC : Да, да... И ја, и ми љубимо фолклор и свака од сличних манифестација буде посећена искључиво од родитеља и родбине играча, којима је та љубав усађена од малих ногу, као и смисао за дружење.


Једноставно ми је жао што је Ансамбл "Никола Тесла" Устер стављен на задње место, са минус 22.17 ПОЕНА, премда је доведен оркестр из Абрашевића Бг, купљена кореографија "Крајиште" од реномираног аутора Б. Јовића.
Ансамбл увежбан од изузетног и искусног уметничког руководиоца Н. Обреновића.
Играчи са полетом и осмехом и фолклором у крви.



Највећи део ове омладине игра још ог 1996.године и само лошим послованјем, крађама и размирицама Клуба - није стигло (на жалост нашу ) благовремено* да напредује

neregistrovan korisnik
Miko
Petak, 08. 04. 2011. 05:46h

Preporuka: +2 / -3

+ -
!

@JagodicevaTesla--Uster : Posto niko nema u CH osim vas ni Obrenovica ni niti takav
Orkestar niti uvezbanost niti iskustvo za blagovremeno napredovanje,

evo citat Dejana iz Berna ----: Pa kad je to tesko vi onda zamolite vrhunske klubove da sledeci put igraju losije,kako bi ovi sto nista ne znaju otisli na dalje takmicenje.A onda kada dodjete u Beograd ucinite mi uslugu pa zamolite fudbalski klub Partizan da sledeci put propusti Jagodinu jer sam ja Jagodinac pa bih voleo da Jagodina pobedi Pratizan.Nije interesantno da samo Zvezda i Partizan vode kolo...takvo je vase razmisljanje!

neregistrovan korisnik
JagodicevaTeslaUster
Petak, 08. 04. 2011. 11:01h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

@Miko : JagodicevaTesla--Uster:
Лажни Miko, ни ти - ни тај Дејан фотограф нисте из ове приче, према томе не видим разлога да дајете нити своје опажање, нисте чак ни присуствовали.
Моје је мишљење лично, субјективно да не може бити више.
И нисам нити ћу ипак бити против друштава који лепо раде, труде се и негују другарство.

Овде свој глас дижем против омаловажавања ичијег рада.
Негујмо позитивне вибрације,
не учимо омладину да "мрзе" друга друштва нити да се гледа с висине* на било чији труд и рад.

Свако добро!

neregistrovan korisnik
srpske-igre-
Petak, 08. 04. 2011. 11:38h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

@Miko : igracica sam u jednom od klubova koji ide dalje, i sokirala sam se kada sam cula da Nikola Tesla USTER ne ide dalje. Igraci su sa stilom i drzanjem, sto se tice koreografa prica se u nasem kudu mnogo o njemu i vidi se na igracima da je profesionalac, i da od njih stvara profesionalne igrace kao i nas koreograf. OTako da Miko kad se budes malo vise razumeo u orkestar i igranje javi se, jer ne mozes reci za najbolji orkestar da je los. jos samo da dodam To sto se desilo na folklrijadi i njima i nama sa mikrofonima je cist bezobrazluk.

neregistrovan korisnik
JEDAN-TATA
Petak, 08. 04. 2011. 11:06h

Preporuka: +2 / -1

+ -
!

@NEUTRALNI-POSMATRAC : JEDAN TATA:
Molim te objasni nam ovu tvoju recenicu " По томе како се осећају друштва која су учествовала на смотри,
а осећају се као победници, значи да су они сви од себе дали свој максимум ..."
6 izbacenih drustava se, da napomenem, oseca kao g ***o nakon citanja vrednovanja

neregistrovan korisnik
NEUTRALNI-POSMATRAC
Petak, 08. 04. 2011. 20:36h

Preporuka: +0 / -1

+ -
!

@JEDAN-TATA : ЈЕДАН ТАТА
Molim te objasni nam ovu tvoju recenicu " По томе како се осећају друштва која су учествовала на смотри,
а осећају се као победници, значи да су они сви од себе дали свој максимум ..."
6 izbacenih drustava se, da napomenem, oseca kao g ***o nakon citanja vrednovanja
Одговор ЈЕДНОМ ТАТИ: Да ли су друштва која су незадовољна дала максимум? Јесу. Да ли они сматрају да су оштећени? Да. Зашто сматрају да су оштећени? Одговор: Зато мисле да би требало они да буду званични победници, а не неко други. Зар нисам у праву, ЈЕДАН ТАТА?

neregistrovan korisnik
zrich
Četvrtak, 07. 04. 2011. 21:09h

Preporuka: +3 / -2

+ -
!

jel zna neko da mi kaze,gde ima da se kupe jevtino cvarci i kavurma???????

neregistrovan korisnik
peki
Petak, 08. 04. 2011. 11:58h

Preporuka: +0 / -0

+ -
!

@zrich : za cvarke znam ali kavurma...javicu ti kad se raspitam :-))

neregistrovan korisnik
ZDRAV-RAZUM
Petak, 08. 04. 2011. 00:20h

Preporuka: +1 / -3

+ -
!

Поштована господо, сматрам да је било доста бљувотине и ниских удараца. Уразумите се и размислите да нам предстоји организација Европске смотре у Београду 11. и 12. јуна. Требамо као Савез да докажемо организаторске способности и дочекујемо преко 50 друштава из целе Европе, са преко 3000 учесника - извођача. Од нас самих зависи да ли ћемо послати 10 - 11 друштва да се такмиче и 2 - 3 друштва ревијално да наступају. Жири је одлучио како је одлучио, појединци ће сносити одговорност за учињене пропусте и ригорозне консеквенце!!! А фолклор ће и даље да се игра и Савез српског фолклора Швајцарске постојати и без Пере, Жике, Мике, Милице, Јелице.... Да су нам деца и унучад жива и здрава!!!!!!!!!

neregistrovan korisnik
JEDAN-TATA
Petak, 08. 04. 2011. 01:37h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@ZDRAV-RAZUM : Kako da organizujemo ( tj. Savez) Evropsu smotru ako smo podbacili u organizovanju domace, Svajcarske Smotre???
Aha,
pomoci ce nam ministri za Dijasporu! Novcano naravno.
Neka su nam deca ziva i zdrava,
svega ce biti!

neregistrovan korisnik
ZeleosamijauBGDali
Petak, 08. 04. 2011. 08:40h

Preporuka: +6 / -2

+ -
!

Ovde ima jako puno citaoca koji se razumeju u Folklor i sve sto ide uz to , NEZNAM ZASTO SE TI PAMETNI I DOBRONAMERNI LJUDI NE PREDSTAVE , SVI BI SIGURNO JAKO BRZO NASLI ANGAZMAN U MNOGIM NASIM DRUSTVIMA I SIGURNO PO ZNANJU BI BILI BIRANI UVEK U RAZNORAZNE KOMISIJE PA TAKO BI I VAS KLUB MOGLI DA POPNETE NEKU STEPINICU VISE ............IMATE ZNANJE , ISKORISTITE TO ........

neregistrovan korisnik
TOMO
Petak, 08. 04. 2011. 11:46h

Preporuka: +3 / -0

+ -
!

GOSPODJO
MI VEC JESMO ANGAZOVANI ZATO SMO I UZELI OVDE REC

neregistrovan korisnik
jasnasg
Petak, 08. 04. 2011. 12:33h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

Nadomak Štutgarta u subotu, 9. aprila od 16 sati se odr$ava Smotra folklora Nemačke.

Učestvuje 21 ekipa od kojih tri revijalno.
Deset prvoplasiranih stiče pravo da učestvuje na Evropskom smotri, koja će se održati 11. i 12. juna u Beogradu.

Stručni žiri će sačinjavati Zvezdan Đurić, koreograf, Vilma Niškanović, etnolog i Mirjana Zekić, entomuzikolog.



neregistrovan korisnik
pitanje-je
Subota, 09. 04. 2011. 12:25h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

@jasnasg : Ucestvuje 21+ 3 ekipe a Smotra pocinje u 16h.
Kad ce kod njih Ziri proöitati rezultate :)?

neregistrovan korisnik
124
Petak, 08. 04. 2011. 14:11h

Preporuka: +3 / -0

+ -
!

Svi komentari i poruke objavljeni ovde su privatno mišljenje

neregistrovan korisnik
srpska-svajcarka
Petak, 08. 04. 2011. 16:13h

Preporuka: +7 / -0

+ -
!

Prvo: sto se tice FOLKLORA totalni sam Laik, ali bila sam na smotri i to prvi put, Sva KUD-tva su prikazala srpske iger i obicaje i to u multikulturelnom obliku sto je vema lepo:
Licno mislim da ovakve manifestacije imaju samo jedan ZADATAK a to je da nasa OMLADINA ovde u Svajcarskoj medjusobno kontaktira, pobdnici su svi jer svi u svijim KUD-tvima neguju kulturu i obicaje nase domovine.Sto se tice publike bila je ocajna 2/3 nije ni pratilo sta se desava na bini, OMLADINA igra a oni galame SRAMOTA. licno sam videla da clanovi Zirija za vreme nastupa salju porukice, za to je svaki komentar suvisan.
DRAGA OMLADINO TREBA BITI AMBIZIOSAN ALI NE DOZVOLITE DA VAS ANBICIJA I SUJETA POVEDE POGRSNO,

neregistrovan korisnik
Srpska-folklorijada
Petak, 08. 04. 2011. 18:37h

Preporuka: +3 / -1

+ -
!

@srpska-svajcarka : Samo malo fer - pleya
u ime smisla sveg tog okupljanja

neregistrovan korisnik
Milicaje
Petak, 08. 04. 2011. 19:43h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

Poenta Folkloriada je druženje, prožimanje kultura, jednakost i prijateljstvo među članovima ansambala - učesnicima :))
Stalno bi trebalo tragati za mladim svetom , animirati nove generacije koji će uz rad sa entuzijastima zavoleti igru. Treba voleti ono što se radi, to neminovno vodi ka uspehu.
San ljubitelja folklora je videti " Vranjansku svitu" , "Jasenicu", “Kosovskie božure” sa predivnim muzičkim motivima, " Banatske motive",
" Šumadiju ", " Trojno ", " Krajište", " Eru s onoga svijeta “,
" Veliku čočečku igru” iz Koštane, “Milje moje” igru iz Užica , “Ohridsku legndu”, " Igre iz Mačve",
" Bujanovac", " Igre iz Srema", " Šopske igre", " Ciganske igre" iz Vojvodine...

neregistrovan korisnik
321
Petak, 08. 04. 2011. 23:36h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@Milicaje : @milicajeeee...sve si nabrojala osim vlaskih igara !!!! zbog cega??samo jedna stvar,vlaske igre su i u Brskom bile hit i osvojile publiku,tako ce biti i ove godine !!!!! zivi bili pa videli !!!!!!!!!!!!!

neregistrovan korisnik
odbili-sponzorstvo
Subota, 09. 04. 2011. 13:20h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

Milenkovic:
" Na sastanku sa Stojanovićem i dr Ognjenom Amidžićem smo konačno shvatili da od obećanog novca nema ništa, da su sve bile prazne priče i da su njih dvojica hteli da plate Centar Sava, ali da zauzvrat uzmu sav prihod od ulaznica Evropske smotre.
Svakako na takav dil nismo mogli da pristanemo jer Savez srpskog folklora Švajcarske se ne odriče svoje zarade ..."

neregistrovan korisnik
120-komentara
Subota, 09. 04. 2011. 14:17h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

Jedno je sigurno, a to je da treba napraviti sastanak Saveza i na osnovu pismenog obrazlozenja(potkrepljenog cinjenicama! )
3 - clanog Zirija izneti temu na razmatranje, te zauzeti stavove
Sve najbolje

neregistrovan korisnik
KUD-SLOGA
Nedelja, 10. 04. 2011. 15:14h

Preporuka: +7 / -7

+ -
!

za Kolo Baden je se zabrino Lean ;) .. stace on sa kovertom kod zirije?..

neregistrovan korisnik
Rasa
Subota, 16. 04. 2011. 18:43h

Preporuka: +2 / -2

+ -
!

Eto stize i "dugo" ocekivani izvestaj zirija,gde
su sad komentari,ili vam vasi umetnicki
nisu uopste pokazali izvestaj

strpljenje
strpljenje
Četvrtak, 11. 08. 2011. 02:57h

Preporuka: +0 / -0

+ -
!

ne zadovoljni kikac basel? vi nikad niste zadovoljni! st.gallen i vuk karadzic rorschach su daleko jaci ansambl od kikca!!! a binacku moravu ste odigrali sacuvaj boze!!!! budite recni da ste 5.