07. 08. 2012. 10:44h | Beta
veličina teksta:+-

"Ili dogovor s Vojvodinom, ili problemi za Srbiju"

Komentara 228

Potpredsednik Vlade Vojvodine Goran Ješić izjavio je da se problemi oko autonomije Pokrajine moraju rešiti dogovorom republičkih i pokrajinskih vlasti, jer će u suprotnom biti "problema" i u odnosima između dva nivoa vlasti, i u evro-integraciji Srbije.

 Ne možemo mi biti separatisti kad je Vojvodina i stvorila modernu srpsku državu: Goran Ješić
 

"Ako dogovora ne bude, to bi značilo da se Vojvodina ignoriše kao politički subjekat što bi moglo izazvati probleme", rekao je Ješić za današnji novosadski "Dnevnik".

 

Po njegovim rečima, u Vojvodini ne postoje separatističke tendencije što se Vojvođanima često pripisuje u Beogradu, "uvek kad hoćemo da pričamo o nadležnostima i o parama".

 

"Pa, ne možemo mi biti separatisti kad je Vojvodina i stvorila modernu srpsku državu! Ne postoji nijedan razlog zašto jedan od najnaprednijih regiona u okruženju ne bismo podsticali jer i to je deo Srbije, pa bismo time unapređivali i kvalitet života svih
građana naše zemlje", ukazao je Ješić.

 

Ocenio je da se Ustav Srbije koji je, kako je rekao, donet na vrlo nedemokratičan način i u veoma problematičnom referendumskom postupku, mora menjati ne samo zbog Vojvodine, već i zbog evro-integracije Srbije.

 

Govoreći o odnosima unutar Demokratske stranke (DS) kojoj pripada, Ješić je rekao da očekuje da celo rukovodstvo DS podnese ostavku i da se potom održe izbori za sve funkcije u stranci, na kojima će biti više kandidata za sve funkcije, uključujući i kandidata za predsednika DS.

 

"Lider te politike, koji se o svemu pitao, bio je Boris Tadić. A kada je neko i partijski lider, i šef države, i onaj ko vodi Vladu jer je postavio slabog premijera - onda nisu samo uspesi najviše njegovi, nego i neuspesi", ocenio je Ješić.

 

Dodao je da Boris Tadić nije jedini krivac za izborni neuspeh DS i ocenio da je njegova ključna krivica u negativnoj selekciji kadrova te su razni ljudi dospeli na važne državne funkcije, a "nisu dorasli ni da budu predsednici kućnih saveta".

 

"I ti ljudi su napravili veliku štetu i državi i DS-u. I građani su tačno prepoznali ko su oni što se vidi po tome koliko su glasova pojedini od njih dobili u svojim gradovima i opštinama", rekao je Ješić.

DS Secesionizam Pokrajina Ustav Srbije Srbija Vojvodina Goran Ješić
Povezane vesti:
Komentara: 228

Nenad Nenadovic
Utorak, 07. 08. 2012. 10:47h

Preporuka: +64 / -20

+ -
!

Dobro niste vi, ali jesu vaši koalicioni partneri, u prvom redu LSV.


Pera Zdera
Utorak, 07. 08. 2012. 11:28h

Preporuka: +30 / -13

+ -
!

sa Banatom neće biti problema, na vašu žutu žalost...Problema će biti sa skotovima kojima je važnija fotelja od države i naroda. Nadam se da će konačno i takvi početi da se procesuiraju po zakonu. Ali, neko javno vešanje ovih kopiladi ne bi bilo loše...


Slobodan Radivojevic
Utorak, 07. 08. 2012. 11:30h

Preporuka: +4 / -9

+ -
!

;;

syndrom
syndrom
Utorak, 07. 08. 2012. 11:37h

Preporuka: +26 / -11

+ -
!

dosta je vise takvih kao Jesic
veliki menadzera koji su zahvaljujuci stranci raspolagali s drzavnim parama krcmili ih kako su znali i tovarili u svoje dzepove, pogledajte malo ko je dobivao bespovratne kredite i naravno kome je davao pola da bi ih dobio... stoka pljackaska, vise morala ima pljackas benzinske pumpe nego sto su ga imala ta zuta gamad

syndrom
syndrom
Utorak, 07. 08. 2012. 11:40h

Preporuka: +24 / -19

+ -
!

....i slazem se sa Milutinom Ustav menjati, Srbija drzava Srba kao i kod drugih nasih komsija, ovo sto sad imamo je nametnuto od strane zutih sektasa da bi se razbio Srpki narod...

sonofsrbia1389
sonofsrbia1389
Utorak, 07. 08. 2012. 11:45h

Preporuka: +27 / -14

+ -
!

Alo bre pripadnici drzavne bezbednosti, jel radi neko od vas? Pa da na ovoj jajari statuirate eksampel time sto cete javno da ga uhapsite! Preti sa nekim problemima. Sta gradjani da misle kada pokrajina preti drzavi bez koje nebi ni egzistirala a vi to dozvoljavate? Gasi vladu SRPSKE pokrajine, jajaru u zatvor i svakog ko pisne o nekim jebenim manjinskim pravima! Treba da se krene sa ciscenjem neprijatelja drzave Srbije! Pozdrav i mufti Zuki!!

vid_2
vid_2
Utorak, 07. 08. 2012. 12:19h

Preporuka: +14 / -21

+ -
!

@sonofsrbia1389 : Idi bre gledaj olimpijska takmičenja i nemoj ovde da prosipaš destruktivne ideje i mržnju.

neo1
neo1
Utorak, 07. 08. 2012. 11:53h

Preporuka: +23 / -13

+ -
!

Jedan od najvecih problema Srbije su kreteni poput goreeksponiranog gospodina iz DS.Da i malo pameti ima vec bi poceo da trazi misiju rupu koja ce mu vrlo brzo trebati kada narod krene da mu se zahvaljuje zbog svih "dobara" koja je ucinio.


Волим Србију
Utorak, 07. 08. 2012. 12:07h

Preporuka: +25 / -8

+ -
!

Треба укинути паралерне, скупе институције какве су Влада АП Војводина, и њен Предесдник.

vid_2
vid_2
Utorak, 07. 08. 2012. 14:42h

Preporuka: +12 / -11

+ -
!

@Волим Србију : Šta se desilo kad je Sloba ukinuo autonomiju Kosova? Budi siguran da će to dovesti do novog cepanja Srbije, jer Međunarodna zajednica to nikad neće dopustiti. Ja nikad ne bih voleo da se to dogodi, ali će se sigurno dogoditi ako prevladaju takvi kao ti.


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 12:09h

Preporuka: +20 / -10

+ -
!

I ne, nije gospodin Jesic instruamentalizovan, ;) vazi. :))))
Prvo bi trbalo proveriti sve i jedan nacin na koji se finansira, o onda pomno voditi racuna o tome sa kime se sastaje. JER KOJI NORAMALAN SRBIN, sa 2 grama mozga, moze da izjavi gore izjavljeno!?
Pazi koliko je licemorno pricati o dugu Vojvodini, a da pritom niko ne sme da kaze sta je pretohdna garnitura koja je bila na vlasti ostavilia od budzeta, pre dva dana citam da novca u budzetu ima sa jos mesec dana. I onda se jos gospoda debili dizu iz zutog mulja i traze pare za Vojvodinu, pa gde je tu mozak!?
On dovodi u pitanje srpsko-evrposke integracije?! Pa treba govedo odmah strpati zatvor!

cexy
cexy
Utorak, 07. 08. 2012. 12:44h

Preporuka: +10 / -7

+ -
!

Ukinuti pokrajinu i stvorite regione i cao. Dosta je bilo pokrajina po titoistickom receptu. Dalje nece moci.

vid_2
vid_2
Utorak, 07. 08. 2012. 14:49h

Preporuka: +8 / -14

+ -
!

@cexy : Vojvodinu ne možeš ukinuti, a ni pokušati to da uradiš ukoliko si razuman!

vlada_ljoticevac
vlada_ljoticevac
Utorak, 07. 08. 2012. 13:37h

Preporuka: +10 / -5

+ -
!

crnogorac doso u srbiju da joj preti.idi jesicu u tvoj zavicaj u onaj krs,pa tamo rici.
ukinuti tu vladu i autonomiju,ali ne volim ni beograd isto.
izdeliti zemlju na regione,i davati minimalac za taj dedinjski grad.svakom svoje pare i tacka.


Dragan Dragovic
Utorak, 07. 08. 2012. 14:08h

Preporuka: +7 / -5

+ -
!

OVAJ ZUTI NESTO S. RE.MISLI DA JE VELIKI ALI I NJEMU CE DOCI KRAJ I NJEGOVOM K..CENJU.


Voša Vošov
Utorak, 07. 08. 2012. 15:47h

Preporuka: +8 / -10

+ -
!

Vojvodinom treba da upravljaju vojvodjani!!!

kosovojesrbija
kosovojesrbija
Utorak, 07. 08. 2012. 15:49h

Preporuka: +7 / -6

+ -
!

Glavni grad da bude Subotica, s gospon Hun za predsednika. On je skroz za Srbiju sa Vojvodinom. Samo nikako nedajte da bude u društvu sa dva ČČ, jer će da ga unište. Ko pogodi ko su ta dva ČČ, sam sebe neka nagradi s jedno pivce, a može i s dudovačom. Šljivovicu će da dobije kad nam dođe u posetu u brda.

kosovojesrbija
kosovojesrbija
Utorak, 07. 08. 2012. 16:09h

Preporuka: +8 / -3

+ -
!

Svi su jedva čekali da izađu iz Juge, da će da postanu Švetska. More kakva Švedska bez Šveđana i Šveđanki. Tako svima sada dobro ide, a najbolje rade kontejneri. U Dalmaciji su govorili da sve pare idu za Beograd, a sada da svi novci idu za Zagreb. Ako i u Hrvatskoj duđe do regionalizacije, svi novci će da idu u Split, jer ipak je to glavni grad Dalmacije. Onda Dubrovnik kaže, a danas to piše, da su otok i da niko o njima ne vodi računa, hoće da budu republika. U Vovodini će da kažu, sve pare odoše za Novi Sad. Neznam kako će da kažu ovi iz Subotice i Zrenjanina. Živa komplikacija.


Pera Zdera
Utorak, 07. 08. 2012. 18:28h

Preporuka: +5 / -5

+ -
!

tako je to, ne obratiš pažnju, a _hun_ podivlja....vidi, vidi, kako je zapenio, samo troluje....heh

nemanjic
nemanjic
Utorak, 07. 08. 2012. 19:46h

Preporuka: +11 / -6

+ -
!

Ljudi poput Gorana Jesica , Bojana Pajtica i Nenada Canka su placni da rade ovo sto rade (to je toliko ocigledno ko prati njihov rad) da izazivaju krizu i nestabilnost u Srbiji tako da ova bagra sa zapada moze svakog trenutka da nas ucenjuje sa necim iako smo vec do guse u ucenama sa Kosovom. Oni bukvalno izazivaju i oruzani sukob medju Srbima koji zive u jednoj zemlji tako da bih ja njih okarakterisao kao ujedinjeni zlocinacki poduhvat koji preti bezbednosti drzave i naroda i samim tim ugrozavaju ustavni poredak Republike Srbije! Dakle ovde nadlezni organi Republike Srbije medju prvima drzavna bezbednost ne rade svoj posao i cekaju da stvar resava NATO.


Ilija Savic
Sreda, 08. 08. 2012. 21:57h

Preporuka: +3 / -1

+ -
!

i ovog jesica treba na posmatranje ,ja sam lepo rekao da za Srbiju nisu problem nacionalne manjine nego ovakvi kreteni iz naseg naroda


Pera Zdera
Utorak, 07. 08. 2012. 18:31h

Preporuka: +10 / -6

+ -
!

Je li, nigde ne pišeš, kako ćete posle da se povežete sa Mađarskom, kada se otcepite? Ne brineš se zbog toga, ha? Bio sam u Mađarskoj mnogo puta, poznajem ljude, tamo vas, srpske mađare, baš i ne vole, a i ne smatraju svojima....!? Jel misliš da će te prihvatiti kao svoga, ako budeš dobar nazi-omladinac? Jadno....


Pera Zdera
Utorak, 07. 08. 2012. 18:36h

Preporuka: +8 / -5

+ -
!

e, o kojim parama ti troluješ non-stop? i prošli put sam ti objasnio da Beograđani ne uzimaju nikome pare, nisi mi odgovorio o Koletu, Rodiću i ostalima, tajkunima, koji pljačkaju narod i pokupiše sve... Jel te oni plaćaju da drviš ovde, da se vlasi ne dosete? Što se tebe tiče, pare Vojvođanima uzimam ja, dođi da ti dam malo, da zahvatim iz džaka, pošto si bez posla (a i ko bi te zaposlio takvog, glupog i prepaljenog), pa mrziš ceo svet...

neo1
neo1
Utorak, 07. 08. 2012. 11:54h

Preporuka: +19 / -14

+ -
!

Goris li to ti prijatelju?Mozda je potrebno i tvoje gasenje?

vid_2
vid_2
Utorak, 07. 08. 2012. 12:25h

Preporuka: +18 / -21

+ -
!

Kako možeš tako nešto da kažeš!? Pa sve ratove su izazvali upravo oni koje ti podržavaš. Hajde sad na trežnjenje i dosta je bilo konzumiranja alkohola.

vid_2
vid_2
Utorak, 07. 08. 2012. 12:22h

Preporuka: +13 / -13

+ -
!

Tako je!


Pera Zdera
Utorak, 07. 08. 2012. 18:43h

Preporuka: +4 / -3

+ -
!

ako je najuspešniji, po kojim merilima je najuspešniji (autonomaštvo?) ? i kakav je to GRADonačelnik Inđije!?!? Koliko ih ima u tom GRADU? 5000? Manje? I on iz sremske selendre, odmah potpresednik Vlade - čitam spisak Vlade Srbije i nigde ga nema....ah, ti misliš novosadska ekipa za džep...A hoće li taj GRADonačelnik da traži da Inđija postane AP, pa da bude i predsednik Vlade Inđije i 3 Mađara iz Bačke? ništa gore nego mali um i velika usta...


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 12:22h

Preporuka: +14 / -7

+ -
!

Decko tebi bas ne radi mozak? Ko je formirao budzet zadnjih 8 godina? Zasto je prazan? GDE SU PARE? (kao sto Cank voli da kaze), pitaj tvog "najuspesnijeg" gradonacelnika, i "kliku" koja je sa njim zajendo vladala proteklih 8 godina.


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 12:25h

Preporuka: +13 / -9

+ -
!

@Ljubomir Cojbasic : Pazi samo koliko je to suluda situacaija.
ZNATE MI SMO MALO OPLJACAKI DRZAVU U ZADNJIH PAR GODINA, A SADA CEMO TU ISTU DRZAVU DA TUZIMO JER JE DUZNA!
wtf?!


Pera Zdera
Utorak, 07. 08. 2012. 18:46h

Preporuka: +3 / -2

+ -
!

svi u Srbiji plaćaju i ne dobijaju za uzvrat ništa....od severa do juga..... ti samo želiš da se okoristiš time....


Pera Zdera
Utorak, 07. 08. 2012. 18:56h

Preporuka: +3 / -1

+ -
!

nego da pitam ja tebe šta je sa mojim parama??? "Projektom pomoći narazvijenim opštinama grad Beograd je u prethodnom periodu pomogao, između ostalog, i izgradnju vrtića u mestu Osojane na Kosovu i Metohiji, rekonstrukciju fiskulturne sale u Osnovnoj školi „Đorđe Kožbuh” u selu Torak, u opštini Žitište, rekonstrukciju pijace u naselju Vladimirovci u opštini Alibunar, izgradnju vodovodne mreže u varošici Pecka i lokalni put Bogdanić–Jalovik u opštini Osečina, kao i izgradnju mosta u opštini Bela Palanka


Pera Zdera
Utorak, 07. 08. 2012. 19:05h

Preporuka: +4 / -1

+ -
!

@Pera Zdera : eto sad ti je jasno kada političari kažu da ti daješ pare meni, ustvari ti uzimaš pare meni...Beograd radi, provincija se gradi!!! I to Vojvođanska!!!!

neo1
neo1
Utorak, 07. 08. 2012. 17:02h

Preporuka: +8 / -9

+ -
!

Kada dodje vreme,a doci ce,popricacemo gde je ko ziveo i gde ce ko da zivi.Ako mislis da te monitor stiti od pogleda onih koje pokusavas da na primitivan nacin provociras, u grdnoj si zabludi.Sad idi da se ispisas i oladi malo da ti ne bi bilo zao.Bezobrazluk koji ovde demonstriras moze biti kontraproduktivan.Pametnom dosta.


Pera Zdera
Utorak, 07. 08. 2012. 19:12h

Preporuka: +4 / -1

+ -
!

najveća smejurija je kada se Mađar tako žustro bori za - srpsku autonomiju! Vojvodina je nastala kao Srpska autonomija. Mađari nemaju nikakve veze sa istorijskom autonomijom Vojvodine. Ta autonomija je imala za cilj da se Srbi odvoje i od Mađara! hahhahhhahhhhaaaaaaaa .... plačem od smeha, keve mi.... nemoj više, nemam srca da te konstantno izvlačim iz teških zabluda, nekih neizrecivo smešnih....hahh ahhhh aaaaaaaaaaahhahhahhaaaaaaaa


Pera Zdera
Utorak, 07. 08. 2012. 19:17h

Preporuka: +4 / -1

+ -
!

@Pera Zdera : ako ne misliš na srpsku autonomiju onda verovatno misliš na komunističku autonomiju... onu koju je izmislio komunistički diktator hrvat Tito... ali ta vremena komunističkog pogroma Srba, kada ste carovali u SAP nema više....otišlo sa komunjarama....nije više SAP nego evrointegracije, evropski regioni, i šta ti ja znam.....isto komunističko govno, drugo (germansko) pakovanje.....


Pera Zdera
Utorak, 07. 08. 2012. 20:10h

Preporuka: +3 / -1

+ -
!

@Pera Zdera : ako ne misliš na srpsku autonomiju onda verovatno misliš na komunističku autonomiju... onu koju je izmislio komunistički diktator hrvat Tito... ali ta vremena komunističkog pogroma Srba, kada ste carovali u SAP nema više....otišlo sa komunjarama....nije više SAP nego evrointegracije, evropski regioni, i šta ti ja znam.....isto komunističko govno, drugo (germansko) pakovanje.....

vid_2
vid_2
Utorak, 07. 08. 2012. 14:35h

Preporuka: +13 / -17

+ -
!

Kakva bre Biserko? Šta ti pričaš??? Razum si izgubio(la)!


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 12:45h

Preporuka: +11 / -9

+ -
!

Hahahahha, on nije znao, on ne zna, on je neobavesten. Ti mora da verujes u vile kad pises ovakave gluposti?
Cela Srbija je to znala ali Pajtic jadan nije, mislim ...
I znas kako to ide, kad ti lopov nesto ukrade, prvo mora da bude uhapasen i osudjen da bi povratio imovinu, ako vec hoces da pojednostavljujes.


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 12:51h

Preporuka: +12 / -8

+ -
!

Milsim da je danas totalno suludo pricati o Madjarima koji zive na Srpskoj zemlji. Moje licno misljenje da svi mi treba da se okrenemo jedni drugima i da pokusamo da zivimo u sto je boljoj drzavi Srbij, te da su te price jednoko setetne za samu Srbiju kao i price o samstalnoj Vojvodini i ostale gluposti. Ova zemlj mora biti otvorena, i mora podrzavati svakog zvog lojalanog drzavljanina.


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 12:54h

Preporuka: +12 / -7

+ -
!

Simaptican odogovor, eto sta covek pise kad nema argumente. :) Uzivaj :)
Samo mi je pomalo tuzno, da ti kao grdjanin ove drzave ne razmiljas za doborobit iste vec furas neku polu mrznju prema istoj, i uzivas tome, stvrno tuzno.

vid_2
vid_2
Utorak, 07. 08. 2012. 14:48h

Preporuka: +10 / -12

+ -
!

@Ljubomir Cojbasic : A šta su tvoji Nikolići, Vučići, Dinkići, Dačići radili? Radikali (sa Tomom na čelu) su izbili Novom Sadu nekoliko stotina miliona evra zbog ugovora sa Devićem. Opet Vojvodina.


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 13:10h

Preporuka: +10 / -7

+ -
!

A jer vidis kako ti pojednostavljujes, procitaj malo gore sta sam napisao pa mi onda reci da mrzim. Ja nigde ali ni jednom recenicom nisam ni nagovestio da treba ukinuti ili na bilo koji nacin smanjiti prava manjinama, cak koliko znam ti tu nemas nikakve primedbe. Da stvari budu jasnije, ta ista prava manjina su garantovana ustavom Repubilike Srbije, a ne nikakavom autonomijom. I pgledaj iz jasnog primera sta konkretno proizilazi is autonomije, sukobi, medjunarodne arbitraze, referendumi i u njagorem slucaju rat. Objasni mi kome to treba!?


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 13:12h

Preporuka: +8 / -6

+ -
!

Haha, a ostali su nenormalani :)))

Hvala :)


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 13:40h

Preporuka: +9 / -7

+ -
!

Mislim da gresis, nikoga u Vojovidni ne zanima autonomija, osim manjina. Ja sam tolike godine ziveo u Sremu i nikada ali nikada nisam bio ni blizu da za sebe kazem Ja sa Vojvodjanin, jednostvano je to tako. I zaista mislim da se citava trenutna prica instumentalizacija spolja i da se Srbij "montira" jos jedan unutrasnji problem, koji ce kasnije sluziti za ucenjinjavanje i nista drugo.
Pa zar je u Vojovdini ikada i bilo problema zbog bilo cega!? I sada se protura prica Neko krade nase pare, i odmah krecu podele po principu "mi i oni" Hm? Zar nije barem malo sumnjivo? Cank koji je izmislio zastavu Vojovodine pre smao nekoliko godina Hm? Malo sumnjivio? I takvih primera u protekloj decenij ima


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 13:43h

Preporuka: +8 / -8

+ -
!

@Ljubomir Cojbasic : koliko god hoces. Ko kod moalo bolje pogleda moze jasno da vidi da se na tome ubrzano i metodicno radi. Zato sam protiv bilo kakavih AP-ova, pa makar to bila i Vojvodina. I niko me ne moze ubediti da to nije potencijalno opasno u smislu mogucnosti izbijanja gradjanskog rata.


Voša Vošov
Utorak, 07. 08. 2012. 15:54h

Preporuka: +9 / -11

+ -
!

Takvi kao ti nas mozda cak isteraju iz Srbije
Dusebriznici jedinstva , potiranje razlicitosti.


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 15:15h

Preporuka: +6 / -6

+ -
!

GDE GRESIM? :)

vid_2
vid_2
Utorak, 07. 08. 2012. 15:33h

Preporuka: +7 / -13

+ -
!

Pitaj malo dalje da li je to tako. Sad vladaju neki novi principi u Evropi i to neće proći, ali sam siguran da su Vojvodinu dobili svi koji žive u njoj.

vid_2
vid_2
Utorak, 07. 08. 2012. 15:45h

Preporuka: +8 / -14

+ -
!

@vid_2 : Svi moji preci su iz Vojvodine i oni spadaju u one Srbe koji su se izborili za Vojvodinu. Siguran sam da oni koji veze nemaju sa Vojvodinom hoće da ukinu njenu autonomiju.


Voša Vošov
Utorak, 07. 08. 2012. 15:48h

Preporuka: +8 / -8

+ -
!

@vid_2 : Istoriski i politicki subjekt !! Vojvodina


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 15:47h

Preporuka: +5 / -7

+ -
!

Da li ces ti meni ikada odogovriti na prosto pitanje da li si ti Srbin?

Drugo, dodji u bilo koje Sremacko selo pa pokreni tu pricu, pa da vidimo kako ces da prodjes?

Uopste ne razumem tvoj komentar Ti sad zivis u Beogrradu, sto to treba da znaci?

Zasto autonomija treba da postoji? To niko ovde ne zna da mi objasni. I zato ste mi sa komplet vasom argumntaciojom smesni. Jedino Hun kao Madjar smatra (pogresno po meni) da autonomija pruza utociste njemu kao manjani. OK. Postujem ne mislim da je upravu ali postujem. Svi ostali komnatri su vodjeni petoparackom politikom i nekim retrdiranim lokal patriotizmom i to je to.


Voša Vošov
Utorak, 07. 08. 2012. 15:51h

Preporuka: +7 / -10

+ -
!

@Ljubomir Cojbasic : Bavi se Beogradom covece nisi u Vojvodini


Ljubomir Cojbasic
Utorak, 07. 08. 2012. 16:03h

Preporuka: +8 / -3

+ -
!

@Voša Vošov : Bavim se Srbijom a Vojvodina je u Srbij ;)


Voša Vošov
Utorak, 07. 08. 2012. 15:50h

Preporuka: +7 / -7

+ -
!

Pod dva nemamo u pravom smislu

vid_2
vid_2
Utorak, 07. 08. 2012. 21:50h

Preporuka: +5 / -8

+ -
!

Muslimančić je postao vickast. Ćamile, Ćamile! odakle si bre? Izjasni se!

onaj_avram
onaj_avram
Utorak, 07. 08. 2012. 16:56h

Preporuka: +3 / -18

+ -
!

Uvek tako....uvek neko drugi krvi...po obicaju manjine....

Na kosovu zivi ajde da kazemo STO HILJADA Srba...a Siptara ima MILION!

i Milosevic je hteo da stavi Srbe na vlast samo zato sto je Kosovo deo Srbije...i eto ti jedan od mnogih razloga rata...

onaj_avram
onaj_avram
Utorak, 07. 08. 2012. 16:57h

Preporuka: +3 / -20

+ -
!

a Srbi patriota do patriote i svaki posten..nema tu cile mile...najjbolja drzava...svako je posten

onaj_avram
onaj_avram
Utorak, 07. 08. 2012. 17:08h

Preporuka: +3 / -17

+ -
!

1) ajde i da ih ima 500'000 opet je ovih duplo!
2) nismo na pocetku 1 svetckog rata
3) Siptari su poznati po natalitetu...koji uz ovo sto si gore nabrojao razlog zbog njihovog broja i Srpskog...a sad mi ti reci...da treba postaviti Srbe na vlast kada su tamo skoro samo Siptari? da su oni bili na vlasti a ne Srbi sada ne bi trazili drzavu

onaj_avram
onaj_avram
Utorak, 07. 08. 2012. 17:20h

Preporuka: +6 / -14

+ -
!

+++++

onaj_avram
onaj_avram
Utorak, 07. 08. 2012. 17:23h

Preporuka: +3 / -12

+ -
!

ok u pravu si...i ko je kriv znaci?

onaj_avram
onaj_avram
Utorak, 07. 08. 2012. 17:28h

Preporuka: +3 / -14

+ -
!

Ja sam knjigo otvorio vise puta pre nego sto pricamo zajedno....imas na youtube-u ako bas neces knjigu razne filmove koji pokazuju sta je Milosevic radio....

vlada_ljoticevac
vlada_ljoticevac
Utorak, 07. 08. 2012. 17:42h

Preporuka: +6 / -4

+ -
!

sve ih je naselio iz krajine i delom iz hercegovine.
sa kosova mala sacica,zanemarljiva

onaj_avram
onaj_avram
Utorak, 07. 08. 2012. 17:35h

Preporuka: +2 / -13

+ -
!

Na koji nacin?..

a i Srbi se nisu mogli braniti?


Pera Zdera
Utorak, 07. 08. 2012. 18:51h

Preporuka: +6 / -1

+ -
!

u hr wikipediji stoji da je napisan neki novi memorandum SANU, zovu ga drugi memorandum SANU, i na tu laž se često referiraju ustaše... Sad znaš, da znam, kako funkcioniše stvaranje lažne istorije u ustaškoj izvedbi, a ti si ili mnogo glup i naivan, ili mnogo zloban....tipujem na prvo!