15. 05. 2010. 14:57h | Vestionline
veličina teksta:+-

Zakon o zabrani pušenja: Obaveze i kazne

Komentara 124

Zakon o zaštiti stanovništva od izloženosti duvanskom dimu danas stupa na snagu. Šta novi Zakon predviđa i koje su kazne za njegovo nepoštovanje, otkrijte na portalu "Vesti-online".

Ovim Zakonom pušenje se zabranjuje u svakom zatvorenom radnom i javnom prostoru. Pušenje je zabranjeno u svakom zatvorenom radnom i javnom prostoru, kao i u prostoru koji nije zatvoren, a koji je funkcionalni deo prostora u kome se obavlja delatnost zdravstvene zaštite, vaspitanja i obrazovanja, društvene brige o deci, socijalne zaštite, uključujući i dvorišni prostor, kao i otvoreni prostor za održavanje pozorišnih, bioskopskih i drugih vrsta predstava.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

 

 

 

 
 
 
 
 
 

 

 

1. Tekst za pušače: Ma, ko će nama da zabrani pušenje?

 

 

 

Pušenje je zabranjeno u javnom prevozu i to:


- autobusu, tramvaju, trolejbusu, minibusu, taksi vozilu, avionu, vozu, brodu, trajektu, splavu i svim drugim prevoznim sredstvima koja se koriste za javni prevoz putnika
- u svim vozilima koja se koriste kao služena vozila za prevoz putnika ili robe
- pušenje je zabranjeno u svakom zatvorenom prostoru koji služi kao čekaonica ili stanica javnog prevoza.

 

2. Tekst za nepušače: Konačno, nema smrdljivih pušača!

U hotelima će u nekim sobama biti dozvoljeno pušenje, ali samo ako soba ima plafon i osim vrata i prozora potpuno je zatvorena sa svih strana tvrdim zidovima i ima ventilaciju.

Takođe, pušenje će biti dozvoljeno u ustanovama u kojima se leče nepokretni bolesnici i psihijatriski bolesnici.

 

  Ko nas kontroliše u firmi?


Kontroliše nas "odgovorno lice“, tj. šef koji može da odredi i svoje zamene i to pismenim putem. Oni treba da kontrolišu da li zaposleni poštuju zakon o zabrani pušenja na radnom mestu.


Takođe, zakon navodi da to odgovorno lice treba da istakne na vidljivom mestu natpis sa svojim imenom i imenima svoih zamenika na kome će stajati brojevi telefona na koje svako može da ih nazove, a u vezi je sa kršenjem zakona.

 

Odgovorno lice može da vas opomene da prestanete sa pušenjem i da predloži pokretanje disciplinskog postupka protiv vas, a svakako mora da sačini izveštaj o vašem slučaju koji će čuvati 12 meseci i koji će pokazati prilikom posete inspektora.

 

Inspektor može da da vam izrekne mandatnu kaznu, a može da pokrene prekšajni postupak.

 

Kazne za nepoštovanje zakona o zabrani pušenja

 

Novčanom kaznom od 5.000 dinara kazniće se svako ko:

-Puši u zatvorenom prostoru kao i javnom prostoru
-Puši u javnom prevozu ili čekaonici ili stanici javnog prevoza

 

 

Novčanom kaznom od 800.000 do 1.000.000 (čitaj: milion) dinara kazniće se pravno lice:

-Ako ne sprovede zabranu pušenja u zatvorenom javnom prostoru
-Ako ne zabrani pušenje u javnom prevozu, čekaonici ili stanici javnog prevoza
-Ako u ugostiteljskom objektu                (hotelu) pismeno ne navede koje su sobe u kojima je dozvoljeno pušenje i uredi ih shodno ovom zakonu (ventilacija i natpis).
-Ako u zatvorenim prostorijama ne istakne vidno natpis "zabranjeno pušenje“ (odnosno "dozvoljeno pušenje“ ako dozvoljava)
-Ako ne istakne ime lica koje je ovlašćeno za kontrolu zabrane pušenja.

 

Ugostitelji će moći da podele svoj prostor, i da imaju i deo za pušače u kojma će moći da se puši do 1. januara 2012 kada ni tu neće biti dozvoljena cigareta.

 

U ugostiteljskom objektu manjem od 80 metara kvadratnih vlasnik može da dozvoli ili da zabrani pušenje, dok je u objektima većim od 80 metara kvadratnih vlasnik dužan da najmanje polovinu stolova, pultova i šankova odredi za nepušače, s tim da taj prostor mora biti kod ulaznih vrata.


Ako se prostor ugostiteljskog objekta većeg od 80 metara kvadratnih ne može ravnomerno podeliti, onda se veći deo mora odvojiti za nepušače, utvrđeno je zakonom.

 

Vlasnik ugostiteljskog objekta većeg od 80 metara kvadratnih može da odredi posebnu prostoriju za pušače, ali u njoj ne može da se služi hrana i piće. Iznad vrata mora da stoji oznaka „Prostorija za pušenje”, a u prostoriji ventilacioni sistem, s tim da vazduh ne sme da se reciklira.


Ako je kafić u okviru tržnog centra u kome je zabanjeno pušenje, onda vlasnik kafića može da napravi ograđenu prostoriju za pušenje koja će biti namenjena samo toj svrsi, vidno obeležena i na kojoj će biti naveden tačan broj pušača koji mogu da uđu unutra istovremeno.

 

Pravna lica i preduzetnici u čijim objektima je zabranjeno pušenje, odnosno u kojima postoje izuzeci od zabrane pušenja u skladu sa ovim zakonom, dužni su da usklade svoj rad sa odredbama ovog zakona u roku od 180 dana od dana stupanja na snagu ovog zakona.

 

U svetu postoje izuzeci kada se pravila o zabrani pušenja ''zaobiđu''. Tako je npr. bivšem kancelaru Nemačke Helmutu Šmitu, inače strasnom pušaču, dozvoljavano da uživa u nikotinu u sred emisije koja je uživo emitovana na televiziji.

Srbija pušenje
Povezane vesti:
  • Šmit: Nisam poludeo da ostavim duvan Šmit: Nisam poludeo da ostavim duvan

    Najcenjenije političko ime u Nemačkoj, bivši kancelar, i u 92. drugoj godini ne pomišlja da se odrekne...

  • Tekst za nepušače Tekst za nepušače

    U Srbiji je 61,7 odsto stanovništva izloženo duvanskom dimu u sopstvenoj kući, a pasivnom pušenju...

  • Tekst za pušače Tekst za pušače

    Ukoliko u Srbiji želite da zapalite cigaretu na javnom mestu, to zadovoljstvo koštaće vas 5.000 dinara....

Komentara: 124


Utorak, 11. 05. 2010. 20:59h

Preporuka: +17 / -21

+ -
!

Braco Slovenci evo nas kod VAS ovi nasi su gori.KOD vas bar nije zabranjeno pusenje u muskom drustvu.HE HE pusi SRBIJO eto nam Janeza,kod njih je liberalnije

neregistrovan korisnik
Bratislav-Smickovic
Sreda, 12. 05. 2010. 15:40h

Preporuka: +75 / -36

+ -
!

To je sjajna stvar, zakon!? A gde su tu poštovanja ljudskih prava? Lični izbor? Znači vraćamo se u vreme prohibicije, rasizma, antisemitizma, vreme za koje smo mislili da je daleko za nama.

neregistrovan korisnik
Zoka
Četvrtak, 13. 05. 2010. 20:45h

Preporuka: +22 / -19

+ -
!

@Bratislav-Smickovic : Slazem se!!!

neregistrovan korisnik
zzzz
Utorak, 18. 05. 2010. 14:04h

Preporuka: +24 / -13

+ -
!

@Bratislav-Smickovic : A gde su postovanja ljudskih prava nepusaca ? licni izbor ?

gorandec
gorandec
Sreda, 10. 11. 2010. 17:51h

Preporuka: +5 / -5

+ -
!

@zzzz : zasto vi nepusaci mislite da ste toliko ugrozeni? ne traze pusaci nikoga da truju niti bilo sta drugo.trazimo samo mesto na kojem se moze zapaliti cigareta za vreme pauze

neregistrovan korisnik
Ratislav-Smickovic
Petak, 10. 12. 2010. 19:36h

Preporuka: +1 / -0

+ -
!

@zzzz : Pre donosenja zakona pusaci su imali izbor , biti ili ne u istoj prostoriji. Sada je pusacima, novim zakonom, ukinuto cak i to pravo, pravo izbora da mogu "birati" . Oni sada cak nemaju ni prostoriju!
Pa toliko o pravima!

neregistrovan korisnik
Nikola
Utorak, 25. 05. 2010. 21:57h

Preporuka: +13 / -22

+ -
!

@Bratislav-Smickovic : Kakav bre "licni izbor", da li ste vi normalni?! A gde je "licni izbor" nepusaca?
Sta je sa "ljudskim pravima" nepusaca?!

U svoje jazbine pa duvanite i trujte i sebe i druge koliko hocete, ko je toliki mamlaz da pusi u zatvorenim javnim prostorijama, treba da bude kaznjen sa 50.000 a ne 5.

neregistrovan korisnik
BrSm
Petak, 10. 12. 2010. 19:51h

Preporuka: +1 / -0

+ -
!

@Nikola : Znači vraćamo se u vreme prohibicije, rasizma, antisemitizma, vreme za koje smo mislili da je daleko za nama.
Nazalost i te "jazbine" su oduzete!!! Tako da o licnom izboru nema ni govora, a da ne bi bilo nesuglasica: svako sa iole malo kulture, domaceg vaspitanja, morala i etike ce se svakako osecati neprijatno ukoliko pusi u prisustvu "elite" nepusaca. Ne zbog toga sto je obelezen nego iz licnog osecaja pravicnosti.
Sa druge strane postoji mnogo primera gde su nepusaci boravili u prostorijama gde je ZABRANJENO PUSENJE zbog verovatno drustva. Da li tada nije bio bitan "licni izbor"?

neregistrovan korisnik
cvele
Subota, 11. 12. 2010. 15:20h

Preporuka: +1 / -1

+ -
!

@Nikola : slinavac da si bio u rovu 99' ili bi koristio bensedine ili bi konzumirao cigarete delili su ih sakom kapom ,al posto si bio na sisi razumem te ,ti bi kaznio nekog ko si ti ,sam ti cuvao to dupe da bi mi se posrao u tanjir

neregistrovan korisnik
Vuk-Vujovic
Ponedeljak, 08. 11. 2010. 09:03h

Preporuka: +5 / -2

+ -
!

@Bratislav-Smickovic : Mislim da nema potrebe za panikom. Posto ne mogu da napisem vise od 700 karaktera, evo kratko cu. U zakonu nije navedeno sledece:
- pusenje u stambenom prostoru
- pusenje na terasi/balkonu koji pripada stambenom prostoru
Neko je vec naveo da svi ljudi koji ne puse kad prosetaju gradom (Kneza Milosa) mogu da se nadisu izduvnih gasova autobusa i automobila i da se otruju vise nego cigarama.
Jednostavno poenta je da onaj ko ide da radi, ako na poslu ima dozvoljenu prostoriju za pusenje, ponese cigare, a ako nema ne nosi nista i tek kad se vrati kuci u svom stambenom prostoru koristi cigare koliko hoce i eventualno na terasi ukoliko je lepo vreme. To nije navedeno u zakonu i tu nema zabrane.

neregistrovan korisnik
Sasa
Ponedeljak, 08. 11. 2010. 15:48h

Preporuka: +8 / -16

+ -
!

@Bratislav-Smickovic : A sta je sa praavom nepusaca da ne budu trovani?!? Nije ovo zakon za represiju vas, sirotih napoacenih narkofila, nego zakon za zastitu nepusaca od izlaganja duvanskom dimu. Pravno, sledece ne bi smelo da postoji, ali STARIJE JE PRAVO NEPUSACACA DA NE BUDU TROVANI, NEGO PRAVO PUSACA DA IH TRUJU!

neregistrovan korisnik
cvele
Subota, 11. 12. 2010. 03:40h

Preporuka: +0 / -0

+ -
!

@Sasa : rekao sam zzzz a sad kazem i tebi ne lozi se nije do tvog mog ili bilo cijeg zdravlja,da je tako ukinuli bi fabrike duvana, nasli bi sredinu nego do budzeta smrdljivog,ja sam i pre bio da nesmeta drugima pusenje jbga stvar kulture ,a sad moras da se traumiras i da mislis jeste nije dozvoljeno mi svi trebamo da se bavimo njihovim zakonima aktima i drugim pizd. umesto svojim poslom da bi dinkic napunio budzet jer i lopatama da im dajemo novac nece im to pomoci!!

neregistrovan korisnik
Maja
Četvrtak, 11. 11. 2010. 09:54h

Preporuka: +4 / -8

+ -
!

@Bratislav-Smickovic : naravno i vi ste u pravu. a gde je pravo na naš izbor da nas ne ugrožavaju duvanskim dimom?
godinama i decenijama trpimo teror vas pušača, retko idemo u kafiće i diskoteke jer tamo ne može da se diše od tog vašeg dima. o kakvom Vi pravu pričate?
pa pušaći ugrožavaju prava nepušača mnogo duže!!!!!

neregistrovan korisnik
povremeno-pusac
Petak, 12. 11. 2010. 09:48h

Preporuka: +3 / -1

+ -
!

@Bratislav-Smickovic : O kakvim ljudskim pravima mi pričamo ovde?! Zakon ne zabranjuje pušenje, već samo zahteva da zatvoreni radni i javni prostor budu bez duvanskog dima. Što zdušno pozdravljam, ne želeći da se sa posla vraćam kao odimljena haringa.
Zamislite sliku grupe dece u sobi u obdaništu, a među njima vaspitačica sa upaljenom cigaretom. Divan prizor. Sjajna ljudska prava.

neregistrovan korisnik
Trt-
Četvrtak, 18. 11. 2010. 12:35h

Preporuka: +0 / -0

+ -
!

@povremeno-pusac : Micim ... ovi ne pusaci ce sada da napune diskoteke, kafice :))))

neregistrovan korisnik
Kreten
Sreda, 12. 05. 2010. 16:14h

Preporuka: +90 / -14

+ -
!

Ja sam kreten jer sam glasao za ove.

neregistrovan korisnik
Vlada
Sreda, 12. 05. 2010. 16:19h

Preporuka: +102 / -8

+ -
!

Jadan smo mi narod.
Naprave zakon kojim nas stite od nas samih, a tamo gde zaista treba da nas stite zakonskih akata nema ili se ne primenjuju.
Koliko su otrovniji izduvni gasovi iz automobila, koliko su otrovne namirnice koje se nalaze po prodavnicama u redovnoj prodaji - "sve 100% prirodno", koliko je zdrava voda koju pijemo?
Mazu nam oci to je ocigledno, zele da se posvadjamo medjusobno oko ovog zakona a sa druge strane pustaju da nas truju na stotine drugih nacina.

neregistrovan korisnik
Emina
Nedelja, 16. 05. 2010. 03:25h

Preporuka: +7 / -14

+ -
!

@Vlada : A da je zakon bio u vezi necega drugog, onda bi se ljudi zalili "a sto ne uvodite nista u vezi pusenja", ili svejedno cega drugoga. Mora da se od negde krene, a zasto je to sad zabrana pusenja stvarno nema veze. Ovaj zakon je definitivno pomak na bolje, a umesto sedenja i cekanja da neko drugi poboljsa drzavu, i smisljali bog-zna-kakve konspiracije tipa one iz "dosije X-a", sto ne bismo i mi sami nesto ucinili povodom stvari do kojih nam je stalo?

neregistrovan korisnik
ZeljkoRadulovic
Sreda, 12. 05. 2010. 16:47h

Preporuka: +28 / -37

+ -
!

Mene samo cudi kako nasi "gastarbajteri" na zapadu mogu sve njihove zakone ukljucujuci i taj o zabrani pusenja, koji je rigorozniji nego kod nas,ispostovati a cim udju u Srbiju oni se apsolutno poistovete sa nasom ideologijom demokratije!!!! Demokratija je ljudi vladavina zakona kao i u diktatorizmu a razlika je u tome sto vecina odlucuje o tome kako je recimo bolje a ne pojedinac. Ja licno nisam nikad bio ni jednom u inostranstvu al svi pricaju: "ma tamo nije kao kod nas, tamo se zna,ima reda, lepota jedna..."Dajte malo toga i kod nas. Apsolutno necu dozvoliti vise da me truju! Zasto bih??

neregistrovan korisnik
Bratislav-Smickovc
Petak, 14. 05. 2010. 01:44h

Preporuka: +16 / -3

+ -
!

@ZeljkoRadulovic : 'Samo da zavrsim recenicu: "Demokratija je ljudi vladavina zakona kao i u diktatorizmu a razlika je u tome sto vecina odlucuje o tome kako je recimo bolje a ne pojedinac."- ali na zalost njome upravlja sacica pojedinaca!

neregistrovan korisnik
Andrej
Sreda, 12. 05. 2010. 16:57h

Preporuka: +45 / -8

+ -
!

Ja se slazem sa Vladom.Kao sto vec rekoh od nekih postova slazem se sa zakonom ako zabrane voznju automobila bez potrebnih filtera koji smanjuju emisiju gasova,zabranu rada fabrika bez dodatnih filtera za smanjenje emisije gasova i naravno konzumaciju alkohola na najvnim mestima.Ja nisam video da je neko nekome zlo uradio posle cigarete ali posle alkohola jesam i vise ljudi je umrlo od ciroze nego od raka koji je jos uvek pod znakom pitanja sta ga tacno izaziva.I da zabraniti pusenje zauvek na javnim mestima tek kad nam puste vozila na hibridni i elektricni pogon.

neregistrovan korisnik
danijela
Petak, 14. 05. 2010. 23:36h

Preporuka: +31 / -2

+ -
!

@Andrej : ja zivim u pancevu i mislim da je tim sve receno,slazem se sa vladom prvo bi trebali da regulisu zagadjivanje vazduha sa svih strana pa tek onda da se "uhvate" za cigarete

neregistrovan korisnik
Ana
Subota, 15. 05. 2010. 01:30h

Preporuka: +20 / -4

+ -
!

@danijela : Ja sam skoro dosla iz Nemacke, tamo se normalno pusi na ulici, nije im zabranjeno,a kod nas i ti hoce, oni iako im je zabranjeno imaju u restoranima deo za pusenje, to nemamo, sto prvo nisu napravili i odvojili deo za pusace, pa tek onda nesto radili u usvajali zakon. Nemci puse i na terasma od stanova, kao sto sam ja to radila kod sestre....ja ne znam sto lepo nisu zabranili uvoz cigara i kraj.

neregistrovan korisnik
Vlastislav
Ponedeljak, 01. 11. 2010. 18:10h

Preporuka: +21 / -1

+ -
!

@danijela : prvo bi trebali da dovedu drzavu u stanje da se moze normalno ziveti a posle nek razmisljaju u zabrani pusenja i ostalih evropskih sra*a...

neregistrovan korisnik
Alexys
Sreda, 17. 11. 2010. 01:47h

Preporuka: +1 / -0

+ -
!

@Andrej : Bravo!

neregistrovan korisnik
ZeljkoRadulovic
Sreda, 12. 05. 2010. 17:28h

Preporuka: +11 / -18

+ -
!

U pravu ste. Treba sve da se resi. i meni je drago sto je pocelo...ne moze se odmah zabranitisve, nemamo ni mogucnosti (para) za tako nesto. I da se razumemo, nije kriva vlada, budite sigurni da ko kod bude dosao na vlast ove promene moraju se obaviti, to je jednostavno globalno i sasvim prirodan korak covecanstva.

neregistrovan korisnik
Violeta
Sreda, 12. 05. 2010. 19:32h

Preporuka: +75 / -10

+ -
!

Mislim da našoj deci mnogo više preti opasnost od droge nego od cigareta i da pare koje su uložene u kampanju protiv cigareta je trebalo uložiti u kampanju protiv droge!!!
Zabranjeno je pušenje na javnim mestima,a drogiranje nije,da,da nema zabrane drogiranja,već samo zabrana posedovanja droge više nego za ličnu upotrebu!!!
Gde je tu logika??!!!
Koliko puta sam videla narkomana u parku kako se drogira,a ne sme da se zapali cigareta.
Meni je ovaj zakon ironičan,iako nisam pušač.

neregistrovan korisnik
Miodrag
Subota, 15. 05. 2010. 08:01h

Preporuka: +9 / -13

+ -
!

@Violeta : Pa od cigareta je, Violeta, sve i pocelo, mislim to drogiranje, sad se nemoj cuditi sto vidis tipa da se drogira a ne sme da zapali cigaretu. Ovaj narod pusi ko lud koliko tona dnevno opusaka ostane? Da li pet hiljada ako se dobro secam podatka?

neregistrovan korisnik
Mona
Utorak, 18. 05. 2010. 13:39h

Preporuka: +14 / -30

+ -
!

@Violeta : Pusenje i jeste droga,zato pusaci se ponasaju bas kao i narkomani. Sa jednom velikom razlikom, narkomani unistavaju sebe ,a pusaci su jos gore, oni unistavaju i sebe , i okolinu i bolesne i malu decu. Pa sta je gore? Ako postoji zatrovana sredina od izduvnih gasova i sl. , pa zar onda treba zatrovati i zatvoreni prostor gde iole ima nekog svezeg vazduha? Duvanski dim steti daleko vise nepusacima nego samim pusacima,dokazano. Ako pusac ne moze da se kontrolise vise i okane se duvana radi svog i drugog zdravlja ,to znaci da je zavistan, a kao zavistan od droge ,treba da se leci,bas kao i narkoman, bas kao i alkoholicar.


Милица Миловић Вајовић
Četvrtak, 11. 11. 2010. 09:17h

Preporuka: +7 / -2

+ -
!

@Mona : A šta je sa kafom i čajem,zar i to nisu narkotici,ja uživam u cigareti!

neregistrovan korisnik
AnaDz
Četvrtak, 13. 05. 2010. 00:11h

Preporuka: +62 / -24

+ -
!

Po mom misljenju ovo je cisto KRSENJE LJUDSKIH PRAVA. Naravno poenta je u tome da pasivno pusenje takodje ugrozava zdravlje ali NE i na otvorenom prostoru, gde je prosto teoretski nemoguce to da direktno do vas dodje duvanski dim. Takodje, s kojim pravom drzava moze zabraniti vlasniku kafica to da ceo prostor nameni za pusace? Ja sam ostavila pre 2 godine tako da me ovo licno ne pogadja ali bih VRLO RADO izasla na protest protiv ovog zakona i pruzila podrsku diskriminisanima, u ovom slucaju jadnim pusacima!

neregistrovan korisnik
zz
Utorak, 18. 05. 2010. 13:50h

Preporuka: +15 / -20

+ -
!

@AnaDz : Ko je ustvari diskriminisan AnaDz ? Pusac koji moze da pusi i na drugom mestu ili prestane ili j nepusac kome to uzasno smeta i skodi ,a mora da trpi uzivanje u dimu pusaca? Zar ne mislis da je nepusac vise ugrozen i diskriminisan nego pusac?

neregistrovan korisnik
Ljutvo
Nedelja, 23. 05. 2010. 00:05h

Preporuka: +12 / -19

+ -
!

@AnaDz : Kako krsenje ljudskih prava ,kakvi "jadni pusaci" a sta je sa nama jadnima sto ne pussimo? zar smo mi duzni da udisemo otrov iz cigarete radi necijeg zadovoljstva? I ne pisi vise gluposti !!!!!!!!!!!!

neregistrovan korisnik
Kowach
Četvrtak, 13. 05. 2010. 03:34h

Preporuka: +29 / -16

+ -
!

Samo neka brane da pusimo, da pijemo, na kraju ce da brane i da jedemo i da se mnozimo. Alo rodjaci, hocete li vi da pustite narod da radi sta zeli i lepo vama, lepo nama, manje kriminala i svega. Ako onaj hoce da se drogira, daj mu neka se drogira, ali legalno, pa da iz toga ne proizilazi 100 razlicitih krivicnih dela, jos i drzava profitira sto mu obezbedi supstancu koju zahteva. Prvo legalizjte marihuanu, pa onda mi zabranite da pusim, sta vise, kada legalizujete THC, duvan necu ni da omirisem.

neregistrovan korisnik
VP
Četvrtak, 13. 05. 2010. 10:38h

Preporuka: +21 / -74

+ -
!

SMRT PUSACIMA, MENI ZIVOT.

neregistrovan korisnik
nikola4303
Četvrtak, 13. 05. 2010. 14:32h

Preporuka: +26 / -9

+ -
!

Nije tu problem u pusenju.Nasa drzava igra kako EU svira.Cigarete nisu veliki problem kao sto je npr.visoka zagadjenost vazduha,radijacija u vazduhu ,zatrovanost vode i sl.Najveci je problem sto je vecina gradjana srbije "pukla" od ovakve demokratije,pa moraju da traze cigarete da bi se smirili ili u krajnjem slicaju pomoc psihologa ili jos gore psihijatra.

neregistrovan korisnik
Mira-
Četvrtak, 13. 05. 2010. 15:49h

Preporuka: +35 / -5

+ -
!

A sta je sa alkoholom,zar on nije opasniji od cigareta? U saobracajnim nesrecama uglavnom su ucesnici pod dejstvom alkohola a ne cigareta!!!

neregistrovan korisnik
Emina
Nedelja, 16. 05. 2010. 03:29h

Preporuka: +7 / -15

+ -
!

@Mira- : Ali u slucajevima raka pluca su uglavnom ucesnici pod dejstvom cigareta ;-)

neregistrovan korisnik
Emina
Nedelja, 16. 05. 2010. 23:17h

Preporuka: +3 / -8

+ -
!

@Mira- : Ali u slucajevima raka pluca su uglavnom ucesnici pod dejstvom cigareta ;-)

neregistrovan korisnik
miki
Ponedeljak, 17. 05. 2010. 08:47h

Preporuka: +10 / -3

+ -
!

@Mira- : niko ti nebrani da pusis,samo da ne ugrozavas druge ljude oko tebe,tako je i sa alkoholom, smatram da je ovo dobar zakon naprimer za restorane,biroe i radna mesta,ali ne i za obican kafic ili kafanu

neregistrovan korisnik
NEKO
Četvrtak, 13. 05. 2010. 17:53h

Preporuka: +37 / -11

+ -
!

Ljudi (svi pušači i oni nepušači kojima je sraman ovaj zakon) treba da se non stop pozivamo na ZAKON O ZABRANI DISKRIMINACIJE, jer ovaj zakon diskriminiše sve pušače.

neregistrovan korisnik
Zoka
Četvrtak, 13. 05. 2010. 20:40h

Preporuka: +24 / -8

+ -
!

@NEKO : Ja razumem da treba zastititi nepusace i imati izdvojene prostorije za pusace, ali doneti ovakav zakon stvarno se protivi svim principima ljudskih sloboda i to u danasnje vreme, kada nam je mnogo toga uskraceno!!!!! Ovo na sve drugo lici osim na demokratiju!!!!!
Citiracu jos vec dat odgovor: " Mislim da našoj deci mnogo više preti opasnost od droge nego od cigareta i da pare koje su uložene u kampanju protiv cigareta je trebalo uložiti u kampanju protiv droge!!!
Zabranjeno je pušenje na javnim mestima,a drogiranje nije,da,da nema zabrane drogiranja,već samo zabrana posedovanja droge više nego za ličnu upotrebu!!!
Gde je tu logika??!!!
Koliko puta sam videla narkomana u parku kako se drogira,a ne sme da se zapali cigareta.
Meni je ovaj zakon ironičan,iako nisam pušač. "

neregistrovan korisnik
Miki
Utorak, 09. 11. 2010. 07:18h

Preporuka: +1 / -7

+ -
!

@NEKO : Ne diskriminiše nikoga. Pušači su sebični i neuviđavni, sam sam bio takav dok sam bio pušač. Pozdravljam zakon ali ga treba još malo doraditi. Postavlja se pitanje šta će biti sa duvanskom industrijom i njenim radnicima. Ceo svet je protiiv naoružanja a da li je ukinuta vojna industrija...?

neregistrovan korisnik
Nepusac
Četvrtak, 13. 05. 2010. 20:49h

Preporuka: +18 / -23

+ -
!

koriscenje cigareta je totalna glupost,i da ih nema ne bi ljudi zamlacivali mozak s pomenutim zakonom.Poskupljenje cigareta bar 5 puta bi nekako izgledalo realnije pa nek pusi ko moze...

neregistrovan korisnik
51g35-pusac
Petak, 21. 05. 2010. 02:28h

Preporuka: +21 / -2

+ -
!

@Nepusac : Da nema Cigara... Da nije pronadjen tocak,sada ne bi bilo izduvnih gasova od automobila u vazduhu:da nema frizidera i sprej-dezodoransa,frejon nam ne bi burgijao rupu u ozonskom omotacu nad glavama:da nema interneta,ja ne bih citao vase glupost,niti bih,iritiran njima,odgovarao svojim glupostima ali `ajde da malo oladimo i da vidimo sta moze da se popravi u ovom suludom zakonu,neprimerenom za ove ljude ovde i da vi disete vas cisti vazduh u Srbiji koju ce Dulic Eko-ocistiti za jedan dan,a nas pustite da sebi iskopamo rupe u kojima cemo sami sebi da smrdimo i u tom smradu istinski uzivamo

neregistrovan korisnik
dakis
Četvrtak, 13. 05. 2010. 22:22h

Preporuka: +23 / -9

+ -
!

Imam informaciju da ce Tadic da uvede taksu na setanje Knez Mihajlovom!

neregistrovan korisnik
ja
Četvrtak, 13. 05. 2010. 23:04h

Preporuka: +20 / -35

+ -
!

a gde su bre moja prava da kao nepusac disem cist vazduh? nemas pusenja i zdravo...

neregistrovan korisnik
Milos
Petak, 14. 05. 2010. 01:13h

Preporuka: +19 / -26

+ -
!

@ja : Slazem se sa covekom... kakva diskriminacija... zar ja treba da zbog nekog ko nije sposoban da obuzda svoju nervozu, ili sta vec, smrdim na dim, da mi sva odeca posle izlaska u kafic, bude smrdljiva... i kako mozete da poredite alkohol sa cigaretama, onaj ko ga konzumira ne unistava tudju jetru, vec iskljucivo svoju, dok pusac unistava ne samo svoja, vec i pluca svih ljudi u blizini!!!

neregistrovan korisnik
pedja
Sreda, 19. 05. 2010. 05:13h

Preporuka: +29 / -6

+ -
!

@Milos : a ti nemoj da ides u kafic! i sve ce biti u redu,sedi napolju na 'cistom vazduhu'

neregistrovan korisnik
Milos
Subota, 22. 05. 2010. 15:37h

Preporuka: +7 / -16

+ -
!

@pedja : a bolje je da ti sedis kuci i pusis, a ja da imam pravo na 'cist vazduh' i u kaficu....

neregistrovan korisnik
Vlastislav
Ponedeljak, 01. 11. 2010. 18:13h

Preporuka: +3 / -3

+ -
!

@pedja : Bravo Milose....Nikome ne pise na celu da mora ulaziti u kafic....

neregistrovan korisnik
CveleUE
Petak, 14. 05. 2010. 10:26h

Preporuka: +16 / -14

+ -
!

@ja : Jesi ti narko diler,?????samo se oni zalazu za zabranu pusenja,da bi mogli posle da vise narkotika prodaju

neregistrovan korisnik
CveleUE
Petak, 14. 05. 2010. 12:29h

Preporuka: +9 / -7

+ -
!

@ja : Jesi ti narko diler,?????samo se oni zalazu za zabranu pusenja,da bi mogli posle da vise narkotika prodaju

neregistrovan korisnik
ma-daj
Utorak, 18. 05. 2010. 13:55h

Preporuka: +6 / -4

+ -
!

@CveleUE : ne lupetaj gluposti covece

neregistrovan korisnik
misa986
Petak, 14. 05. 2010. 00:21h

Preporuka: +24 / -1

+ -
!

Bolje bi bilo da uvedete kazne za konzumiranje alkohola maloletnim licima

neregistrovan korisnik
cvele
Petak, 14. 05. 2010. 01:15h

Preporuka: +25 / -4

+ -
!

odusevio me "kreten",dakle pitanje je sta posle 2012? ,A sta ako opet u medjuvremenu budemo potrebni drzavi za izbore, ratove,,klimanje glavom,znam delice nam sakom i kapom bensedine cigarete itd.

neregistrovan korisnik
Zoran
Petak, 14. 05. 2010. 08:27h

Preporuka: +25 / -5

+ -
!

Pa ovaj nazovi ZAKON bi bio smešan da nije žalostan, opet da se krijemo po veceima kao u školi.

neregistrovan korisnik
Cvele
Petak, 14. 05. 2010. 10:19h

Preporuka: +37 / -3

+ -
!

Godisnje se u srbiji proda oko dve milijarde paklica duvana,pdv i akciza su oko 150 milijardi dinara,gotovo ceo penzioni ili zdravstveni budzet Republike.Voleo bih kad bi svi pusaci,samo jedan dan prestali da kupuju cigarete,vec sledeceg dana bi Gospodja Ministarka finansija,izasla u javnost i zamolila i decu da pocnu da kupuju cigarete.Pre nekoliko dana je jedna ugledna Profesorka,na jednoj uglednoj televiziji izjavila,kako iza zabrane pusenja,stoji narko lobi.U pocetku mi se ta izjava ucinila besmislenom,ali kad sam malo bolje razmislio,zena je potpuno u pravu.Od kada postoji ljudski rod,postoji i njegova sklonost za uzivanjem raznih opijata.Neko koristi duvan,neko alkohol,neko kaktuse ,razne biljcice,gljive,....

neregistrovan korisnik
Boch
Petak, 14. 05. 2010. 10:57h

Preporuka: +21 / -2

+ -
!

Koja je to pljačka ljudi! Znaju bre da je to unosan posao, da mnogo ljudi puši u Srbiji, pa onda, što da ih ne pljačkaju, tjs. naplaćuju kazne...boli njih uvo i za okolinu, zdravlje i nepušače!!!!!!!!

neregistrovan korisnik
Nenad
Petak, 14. 05. 2010. 11:35h

Preporuka: +28 / -3

+ -
!

Evo recite mi svi vi koji mislite da ovaj zakon nije na mestu, šta bih ja trebao da radim?! Koleginica šnjari cigarete u istoj kancelariji u kojoj i sam radim i boravim. Svaki dan joj govorim da isprazni pepeljaru kada izlazi na duže vreme zbog pikavaca koji imaju nepriajtan miris. Odgovara mi: "Ok!" U proseku, svaki deseti put se seti. Kada mi padne "bioskop" na oči i bacim kompletnu pepeljaru u kantu za djubre, onda se nadrnda na mene i kaže da je zaboravila da je isprazni. Šta da radim?! Da li treba da zovem inspekciju i prijavim je?! Ako ona nema toleranciju prema meni, zašto bih ja prema njoj?!

dafne
dafne
Petak, 14. 05. 2010. 12:28h

Preporuka: +17 / -2

+ -
!

@Nenad : Ama ljudi, ko zna kakvo ce nam ZLO provuci ova DRZAVA i njen vrh, dok mi \"razgovaramo\" o zabrani pusenja... dal ce \"neosetno\" opet nesto lose uraditi za Kosovo ili nam provuci neki dodatni porez ili kakvu glupost dok se mi glodjemo oko gluposti...Tako je uvek bilo...BACE NAM KOSKU, A ONI IZDAJU I PRODAJU SVE STO MOGU KAO STO SU I DOSAD RADILI...

neregistrovan korisnik
Bratislav-Smickovic
Subota, 15. 05. 2010. 01:47h

Preporuka: +6 / -1

+ -
!

@Nenad : Slazem se, ali je to stvar licnog vaspitanja, kulture, obzira i nema nikakve veze sa tzv. zakonom.Na kraju krajeva koliko je fabrika duvana u Srbiji otvoreno ili obnovljeno bas pred sam zakon? Pa zasto smo trosili novac na njihova otvaranja kada se znalo da ce se i zakon o pusenju pojaviti.

neregistrovan korisnik
nepusac
Nedelja, 16. 05. 2010. 21:47h

Preporuka: +14 / -12

+ -
!

@Bratislav-Smickovic : Nema tu vaspitanja i kulture Bratislave, pa 90% pusaca pusi u istoj prostoriji sa SVOJOM decom bez razlike dali imaju 1 mesec ili vise godina. Kad nemaju obzira prema rodjenoj deci kako ce imati prema kolegi, prijatelju... Razmislite malo, koliko dim smeta nepusacima i koliko puta sam napustio svadbu, rodjendan itd... iz razloga sto su me oci toliko pekle da nisam mogao da gledam. Podrzavam ovaj zakon u podpunosti, samo ga sad treba i primenjivati!

neregistrovan korisnik
CveleUE
Petak, 14. 05. 2010. 12:34h

Preporuka: +19 / -5

+ -
!

Verovatno znas sta tvoja koleginica ne voli,mozda misris belog lika,lepo se najedi belog luka,em je zdrav,em siri neprijatan miris,pa duvaj u koleginicu

neregistrovan korisnik
Nenad
Petak, 14. 05. 2010. 14:45h

Preporuka: +15 / -2

+ -
!

Pa ovo je sasvim logicno - sponzori ove drzave su do skoro bili sverceri cigaretama, sada banda prelazi na narko-dilere mada su ih momci iz DEA malo zeznuli pa moraju da jure svoje nove sponzore. Ali slegne se prasina, pa mi opet za par godina saznamo da je pola Srbije kupljeno od strane nekog narko-kartela.

Zanima me sta ce biti kada Filip Moris i ostali koji su ulozili kintu u ovu drzavu - povuku istu i otpuste gomile ljudi u Srbiji.

Koliko vidi bice gudrovine za male pare. Samo napred.

neregistrovan korisnik
Sanja019
Petak, 14. 05. 2010. 20:13h

Preporuka: +10 / -2

+ -
!

Da, da divan zakon. A ko kontrolise drzavne institucije. Danas sam bila u usluznom centru opstine Vozdovac gde su zaposleni dimili bez pardona!!

neregistrovan korisnik
zoran
Petak, 14. 05. 2010. 21:14h

Preporuka: +17 / -7

+ -
!

Bas mi je "drago" sto zivim u zemlji kojoj je vise stalo do mog zdravlja nego meni samom. Hvala ti Srbijo sto mislis o meni pusacu

neregistrovan korisnik
Coco
Utorak, 09. 11. 2010. 14:21h

Preporuka: +0 / -9

+ -
!

@zoran : I hvala državi što još više misli o meni nepušaču!


Jovanovic Miško
Subota, 15. 05. 2010. 00:29h

Preporuka: +32 / -14

+ -
!

Uvek ću pušiti u svojoj kancelariji, na poslu, samo gde ima dece treba zabraniti. Ovo je bezobrazluk protiv pušača. Pederi, pedofilijija, narkomani: to zabraniti. Pušiću dok god mi se pluća ne raspadnu!!!!!!!!!!

neregistrovan korisnik
milos
Nedelja, 16. 05. 2010. 02:21h

Preporuka: +13 / -17

+ -
!

@Jovanovic Miško : Cekaj da se razumemo, ti si protiv pedera, pedofila i narkomana, a da li si se zapitao kako svojim postupkom utices na svoje dete, kako ga vaspitavas? Sta ce tvoje dete zakljuciti, kada dodjes sa posla smrdljiv na dim, posto ako pusis na poslu, odeca, kosa i ruke ce ti sigurno poprimiti miris duvanskog dima, a moci ces da se istusira/okupas tek kada stignes kuci. a sta ce biti kada tvoje dete zapali cigaru misleci da je to dobro, jer i tata to radi, interesuje me sta bi mu rekao?

neregistrovan korisnik
vasilije
Utorak, 18. 05. 2010. 07:42h

Preporuka: +12 / -11

+ -
!

@Jovanovic Miško : Upravo ste ti i tebi slicni najbolje opravdanje za ovaj zakon. Lepo se vidi iz tvojih reci da prosto uzivas da drugima zagorcavas zivot. Tvoja definicija demokratije je drustveno uredjenje u kome mozes da radis sta god ti padne na pamet, ne obaziruci se na druge, zar ne?

neregistrovan korisnik
zz
Utorak, 18. 05. 2010. 13:44h

Preporuka: +11 / -13

+ -
!

@Jovanovic Miško : Dakle, gadno si zavistan od duvana da nemas vise logicno rasudjivanje. Treba da se lecis brajko, da te stave u neku instituciju pa se tamo raspadaj od duvana koliko hoces!

neregistrovan korisnik
Kadmijum
Subota, 15. 05. 2010. 02:08h

Preporuka: +22 / -5

+ -
!

Па ускоро ћеш моћи да се дрогираш на јавном месту, али да пушиш нећеш моћи, нека баш ме брига што нећу моћи у кафићу да запалим, бар ћете видети за кога сте гласали, годинама допуштамо да нас зезају... На крају нећемо ни код куће моћи да пушимо јер ће бити обавезно да се уграде сензори против пушења, па кад запалиш мурија те изломи ко коња, јер су беспослени и не знају шта ће друго да раде од досаде, па ћемо морати да копамо тајне подземне пролазе да можемо да запалимо. Ако се они толико брину за околину нека лепо направе еолске електране, зна се колико класична термоелектрана загађује околину, а дувански дим не представља ни 0.00002% загађивача, а ако су то урадили због нашег здравља, нека хвала нека гледају своја посла или нека ураде нешто корисно за ову државу.
P.S. Наравно да неће направити еолске електране, кад те паре могу да се потроше на једно добро летовање на Карибима, а иако направе задужиће државу пар милиона, јер неће правити од државних пара (од чега би онда летовали?), већ ће се задужити код европске заједнице!!!

neregistrovan korisnik
zz
Utorak, 18. 05. 2010. 14:00h

Preporuka: +7 / -14

+ -
!

@Kadmijum : ti bi trebao malo da odes u restorane,kafice ,ofise po svetu ,konkretno Skandinaviji,pa da te vidim kako ces da pusis napolju- ko bela lala !!! Takvima kao ti treba strog zakon da te natera da pusis samo za sebe.

neregistrovan korisnik
Kadmijum
Utorak, 18. 05. 2010. 17:18h

Preporuka: +19 / -5

+ -
!

@zz : Не видим ни једну значајну културну или историјску знаменитост у Скандинавији, тако да не намеравам да идем тамо да се смрзавам за џабе, пре бих отишао у Египат или неку другу државу у којој има нешто да се види, било шта што није наметнуто од стране европске заједнице... У Скандинавским земљама дискриминишу пушаче, а још мало ће свуда да се легализују лакше дроге... Толико о строгим законима, па ко је паметан нека добро размисли да ли би више волео да му се дете дрогира или да пуши...Уосталом да стварно хоће да ураде нешто забранили би увоз и производњу дувана уместо што стално траже начин да што више пљачкају овај народ!

neregistrovan korisnik
Medivh
Utorak, 18. 05. 2010. 17:57h

Preporuka: +6 / -4

+ -
!

@Kadmijum : Tako je Cd uz tebe smo :))

neregistrovan korisnik
Milos
Subota, 22. 05. 2010. 15:43h

Preporuka: +3 / -5

+ -
!

@Kadmijum : pa i u Egiptu, duvan (dim) ide prvo kroz vodu (uglavnom), pa tek onda u pluca (zakljucili ljudi da je tako bar malo bolje nego po naski)... a da si bio i u Skandinaviji, i u Egiptu, malo bi drugacije razmisljao o 'evropskoj zajednici', i 'nametnutim' tekovinama...

neregistrovan korisnik
JA-I-JA
Ponedeljak, 17. 05. 2010. 23:14h

Preporuka: +22 / -8

+ -
!

LJUDI MOJI U SRBIJI IMA TOLIKO LOSIH STVARI KOJE TREBA ZABRANITI A ONI SE PRVO UHVATILI ZA PUSENJE. KAMO SRECE DA JE TO NAJVECI PROBLEM NASEG DRUSTVA . BOLJE NEK SE POZABAVE OZBILJNIJIM STVARIMA JEBALA IH EVROPA.

neregistrovan korisnik
Ana
Ponedeljak, 17. 05. 2010. 23:23h

Preporuka: +11 / -9

+ -
!

Vidim da ima dosta komentara koji i nisu za ovaj zakon. Pretpostavljam da su to pusaci. Naravno da treba uraditi nesto i sa emisijom stetnih gasova iz automobila, fabrika i jos kojecega ali ja se definitivno radujem, kao nepusac, ovom zakonu. Radujem se danu kada se necu vise, kao manjina gusiti na poslu po 8 i vise sati i kada mi odeca nece smrdeti na dim. Moj izbor je da ne pusim i ja tim izborom nikome ne stetim a pusaci, koji su vrlo cesto jako sebicni, stete svojim izborom svima oko sebe.

neregistrovan korisnik
JA-IJA-
Utorak, 18. 05. 2010. 00:24h

Preporuka: +20 / -8

+ -
!

@Ana : DRAGA ANA LJUDI OBAVLJAJU RAZLICITE POSLOVE U RAZLICITIM USLOVIMA ILI BOLJE RECENO U NEUSLOVIMA. TO STO TEBI ODECA SMRDI NA DIM NAJMANJI JE PROBLEM VERUJ MI NA STA SVE NAMA SMRDI NE SAMO ODECA NEGO I KOZA JAR SE RADI U NENORMALNIM USLOVIMA BAZ IKAKVE OPREME ILI ZASTITE. AKO JE DIM NAJVECI PROBLEM OVOG DRUSTVA ONDA SMO SVI OTISLI U TRI LEPE. ZA TVOJU INFORMACIJU U MOJOJ KUCI SU SVI NE PUSACI.

neregistrovan korisnik
Istrazivac
Utorak, 18. 05. 2010. 08:00h

Preporuka: +15 / -21

+ -
!

Pusaci su moramo priznati veoma sebicni,egoisti. Ni za svoju rodjenu decu ne brinu pa ih bukvalno truju u sopstvenoj kuci! To je ravno terorizmu jer to rade svesno i planski,na stetu svoje rodjene decice.. Svaki pusac pokazuje totalno nepostovanje prema svom i tudjem telu i zdravlju koje mu je Bog podario. Mi nemamo pravo da unistavamo cak ni svoj zivot,jer nismo mi kupili zivot,ili stvorili,ili nabavili vec DOBILI NA POKLON OD STVORITELJA-Otkrivenje 4:11. Zivot ima svoju svrhu! Podrzavam zakon.

neregistrovan korisnik
51-pusac35
Petak, 21. 05. 2010. 01:57h

Preporuka: +12 / -0

+ -
!

@Istrazivac : upravo je sinod SPC na zadjem zasedanju proglasio za svetitlja jednog pusaca,kome ni casica nije bila strana.

marko_bg
marko_bg
Utorak, 18. 05. 2010. 15:51h

Preporuka: +6 / -9

+ -
!

Zašto naša Srbija da bude u svemu poslednja i najzaostalija? U skoro svim zemljama je pušenje zabranjeno na svim javnim mestima.U nekima je dozvoljeno uz strogo odvojene prostore za pušače(u restoranima preko 70m2).Ali nigde ne postoji mogućnost da se manji ugostiteljski objekti po želji vlasnika odluče da li će kafić,lokal biti pušački ili nepušački.Kažu do 1.1.2012. kada će napokon stupiti totalna zabrana!? Do tada kod nas ostaje sve po starom."Pušači pušite i trujte sebe i druge,a vi nepušači kako vam volja.Trujte se nije zabranjeno". Tako da me kafići neće videti ni narednih 19 meseci

neregistrovan korisnik
Zoran
Sreda, 06. 10. 2010. 13:52h

Preporuka: +5 / -0

+ -
!

@marko_bg : "...Ali nigde ne postoji mogućnost da se manji ugostiteljski objekti po želji vlasnika odluče da li će kafić,lokal biti pušački ili nepušački..."

Osim možda u Španiji :)

Been there, done that.

neregistrovan korisnik
radmila
Sreda, 19. 05. 2010. 18:45h

Preporuka: +6 / -3

+ -
!

Ja Zorane nisam pušila u srednjoj školi po veceima zato što onda nisam pušila ali izgleda da ću po stare dane da postanem srednjoškolac zbog nekog ZAKONA koji u stvari ne rešava neke druge mnogo veće probleme u Srbij

neregistrovan korisnik
Istrazivac
Četvrtak, 20. 05. 2010. 08:47h

Preporuka: +16 / -15

+ -
!

Ne mrzim ljude pusace ali mrzim "miris" tj. smrad od cigareta i taj cin pusenja..
Pogotovo od pikavaca i pepeljare! Zivim na 5.spratu u Becu i skoro svaki put kada zelim svez vazduh dobijem veoma smrdljiv vazduh od komsija odozdo. Danas cu nesto preduzeti-idem u upravu drzavnih stanova da trazimo neko resenje. Bog ne odobrava pusenje cigareta,a uskoro nece biti ne jednog jedinog pusaca na planeti Zemlji-Matej 24:14,21.

neregistrovan korisnik
ja-i-ja-
Petak, 21. 05. 2010. 16:04h

Preporuka: +11 / -10

+ -
!

@Istrazivac : sto nerekoste odmah da po vama nece biti ni ljudi dragi moj gospodine istrazivacu jehovin svedoku. imala sam prilike da vas upoznam tj jeh.svedoke propagirajte svoje misljenje na nekom drugom mestu. takodje imam i prijatelje pusace i nebih ni jednog od njih menjala za hiljadu vasih sledbenika glupi covece.

neregistrovan korisnik
Istrazivac
Subota, 22. 05. 2010. 08:08h

Preporuka: +10 / -5

+ -
!

@ja-i-ja- : Apostol Jovan ili Ivan kaze u Otkrivenju 7:9-14:" I nakon toga (Harmagedona) video sam veliko mnostvo..IZ SVIH NACIJA I PLEMENA I NARODA I JEZIKA kako stoje pred prestoljem i Janjetom (Isusom)...i vicu jakim glasom SPASENJE DUGUJEMO BOGU.. I JANJETU (ISUSU)...i svi su andjeli (!) stajali oko prestolja... i odmah sam mu rekao TO SU OVI KOJI DOLAZE IZ V E L I K E N E V O LJ E..".
Bice prezivelih,manji deo covecanstva! Matej 7:13,14. Ovo je Biblijsko misljenje a ne moje. Isus je licno govorio o VELIKOJ NEVOLJI u Jevandjelju po Mateju 24:14,21. Uzmi svoju Bibliju pa sama nadji ove redke i procitaj,mozda ces razumeti i poverovati. Hvala.

neregistrovan korisnik
ja-i-ja-
Nedelja, 23. 05. 2010. 16:44h

Preporuka: +8 / -2

+ -
!

@Istrazivac : nadaj se da ces biti jedan od prezivelih . ja sam bibliju procitala i sa vama i bez vas . hvala i vama i dalje tvrdim da biti pusac neznaci biti los covek. amin . sto je istina i bogu je drago. mali covece.

neregistrovan korisnik
Rema
Nedelja, 23. 05. 2010. 23:09h

Preporuka: +4 / -4

+ -
!

@ja-i-ja- : Zasto se ljudi toliko bune oko zabrane pusenja u zatvorenom prostoru?

Ja sam pusac ali mi nikada ne bi palo na pamet da zapalim cigaretu u zatvorenom prostoru. Mozda cete se slatko nasmejati ako ja kazem da nijedan pusac nije zapalio jednu cigaretu u mojoj kuci zadnjih 35 godina....zato sto su tu moja deca boravila.

Meni je dopizdilo kada sam ja bila dete i odrasli su fuckali cigaretu za cigaretom a niko nije mislio da sam ja bila jedan pasivan pusac i nije cudo da mi je cigareta postala njbolji drug.

Moja deca ne puse, ja sve mislim da je to zahvaljujuci mami sto je stalno izbacivale ljude napolje da puse...no ja ...bar me troje vole ...

neregistrovan korisnik
ime
Ponedeljak, 24. 05. 2010. 01:07h

Preporuka: +17 / -0

+ -
!

U hotelima će u nekim sobama biti dozvoljeno pušenje, ali samo ako soba ima plafon i osim vrata i prozora potpuno je zatvorena sa svih strana tvrdim zidovima i ima ventilaciju.
Kakvi kreteni sastavljaju ovaj tekst. Ne mogu da verujem da sam ovo video. Ha ha, soba samo sa plafonom ( a jel ima bez) i soba sa tvrdim zidovima???? A jel ima sa mekim? Osim u ludari....

neregistrovan korisnik
Maja
Ponedeljak, 24. 05. 2010. 09:03h

Preporuka: +9 / -18

+ -
!

Smrdljivi pusaci i smrdljiv dim! Fuj!

neregistrovan korisnik
bojan
Utorak, 26. 10. 2010. 10:53h

Preporuka: +6 / -1

+ -
!

@Maja : Pali u evropu onda.
Ako ti u ovoj drzavi nista nije smrdljivo sem pusaca i dima koji oni proizvode.
Onda si i sama fuj!
Sta ste se svi uhvatili za pusace.
Ajde sve da zabranimo .
Taj dim cigare ne steti nista vise od jakog parfema.
Alo bre ljudi!!@!!!!!

neregistrovan korisnik
Fuj
Utorak, 09. 11. 2010. 17:23h

Preporuka: +6 / -1

+ -
!

@Maja : Jadna ti se zatvori u inkubator pa zivi zivot punim plucima.A kad izadjes na ulicu stavi gas masku(ima u svakom malo boljem hiper marketu)pa setaj ulicom i udisi smrad iz auspuha

neregistrovan korisnik
Svetlana
Utorak, 25. 05. 2010. 13:18h

Preporuka: +14 / -2

+ -
!

Sramota, blago receno!!! Omogucite dovoljno pepeljara i korpi za smece na ulicama, pa nece biti opusaka na sve strane. Omogucite svuda prostorije za pusace!!! Bila sam u skoro svim zemljama EU i nigde nije toliko rigorozno! Ovo je samo zastrasivanje javnosti, kao i sa novim ZOBS! Odredbe su toliko stroge a ja ne znam ukupno 5-oro ljudi koji su platili bilo koji saobracajni preksaj osim za nevezivanje pojasa! Putevi su nam kao u doba rimljana! Drzavo, omoguci prvo uslove pa tek onda zakone! Bruka i sramota! Legalizujte i drogu i prostituciju pa da bar imamo i zakonsku Sodomu i Gomoru!!!

neregistrovan korisnik
Voja
Utorak, 25. 05. 2010. 21:52h

Preporuka: +3 / -12

+ -
!

Falim te Boze da se nesto desilo po ovom pitanju, od **** pusaca ne mozes da dises gde god da udjes, nadam se da ce se zakon koliko-toliko sprovoditi. Ne mozes da se zaposlis u **** firmi zato sto psihoticni i nervozni idioti puse jer ne znaju sta ce sa sobom. Na lecenje, a ove normalne ljude ostavite da zive.

neregistrovan korisnik
Momo
Četvrtak, 27. 05. 2010. 10:57h

Preporuka: +7 / -0

+ -
!

@Voja : Usao je codex alimentarijus u drzavu, gde pusenje predstavlja samo obicnu posalicu.Zabranom pusenja zele da pokazu kako se brinu o nama,a iza toga se uvek vrti nesto veliko(codex) koje se provlaci neopazeno.Jede se sintetika (slatko slano ulje brasno meso)i aditivi,sve namirnice su zagadjene otrovima.Treba se okrenuti divljim samoniklim biljkama kako bi mogli da prezivimo, a pusenje je samo jedno malo uzivanje ..ko o tome jos treba da prica.U pitanju je opstanak ovakvog coveka kakvog poznajemo.

neregistrovan korisnik
dzenis
Subota, 29. 05. 2010. 08:25h

Preporuka: +15 / -0

+ -
!

u mojoj firmi,postoji prostorija za pusace,i za ne pusace,tako je bilo,ali kako je nepusacima bilo dosadno da sami piju kafu,bili smo svi zajedno sada,vise i ne pijem kafu,sakrivamo se po nekim cumezima izdimimo na brzaka i cao.Mozda sam paranoicna,ali opet mi ovo lici na skretanje teme,zamazivanje ociju,sada veci broj stanovnika vise ne brine zbog eura koji luduje,cene benzina koje skacu svaki dan,i najskuplji u regionu,nego mislimo o tome gde da ilegalno pusimo bez straha.Ne vidim sta je smetala ta odvojena prostorija,ovo je lov na vestice.

neregistrovan korisnik
dalimeprate
Subota, 06. 11. 2010. 02:51h

Preporuka: +2 / -2

+ -
!

meni deluje opasnije ziveti u apoteci bez duvanskog dima !!!! :(

a uskoro ce da krenu price kako droga uopste nije opasna i kako se samo mali procenat navuce... mogu da se kladim !!!!

ne znam gde pusaci uopste ugrozavaju, ok je da ima neki izolovani deo na poslu npr i to je valjda normalno ali ako odes u pozoriste i na pauzi treba da istrcavas na ulicu da bi zapalio to nije normalno !!! u redu da se situacija malo upristoji ali verujem da je uglavnom vec pristojna ?! meni je smesno da od srbije prave apoteku, ovamo splavovi ludilo zezanje "sin siti" a sada ukidaju ovo... zamisljate li raciju na splavovima 80+ "ko je ovde pusio u delu za nepusace... ne ne ne trazimo sad kokain"...

neregistrovan korisnik
xxx
Subota, 06. 11. 2010. 03:09h

Preporuka: +1 / -0

+ -
!

"U hotelima će u nekim sobama biti dozvoljeno pušenje, ali samo ako soba ima plafon..." :>

"...i osim vrata i prozora potpuno je zatvorena sa svih strana tvrdim zidovima i ima ventilaciju...."

sobe bez plafona i meki zidovi

e ali moze u psih. ustanovama da se pushi, samo ko, bolesnici ili doktori?

neregistrovan korisnik
Aleksandar-Dima
Utorak, 09. 11. 2010. 17:02h

Preporuka: +8 / -0

+ -
!

@xxx : Alo ljudi da li ste svi vi ludi?Kakav zakon kakvi bakraci.Zaboravljate da smo bili 500 godina pod Turcima a Nemacka nije,Belgija nije i sve zemlje evropske unije nisu imale turke.Pusenje je nama u korenima( u svakom smislu).Ljudi nemaju para da jedu da placaju racune.Sto se nisu setili da donesu zakon da podignu plate i plateznu moc gradjana?Pa kad prodje Bumbar u dzipu od 100.00evra da ga ja pitam u kojoj firmi on to radi i od koje plate je to kupio.SVE JE TO FORA DA SE SKRENE PAZNJA SA GLAVNIH I GORUCIH PROBLEMA U MAJCI SRBAJI.DAJTE LJUDIMA PARA A ZA OSTALO CE SVE SRBIN RESITI.


Ljubomir Bata Nastic
Utorak, 09. 11. 2010. 18:18h

Preporuka: +8 / -0

+ -
!

Ja sam pusac i nemam nista protiv ovog zakona.
Mislim da mu sada nije vreme i da se energija trosi na neke sada manje bitne stvari. Vise me brine sto je supruga ostala bez posla, sto dobija ponude za posao sa cenom rada od 12.000 dinara, sto moj licni dohodak nije dovoljan za "prezivljavanje" tokom meseca.
Licno mislim DA SADASNJA VLAST ZELI SAMO DA NAM ODVUCE MISLI NA NEKE MANJE BITNE STVARI. Sto se ne pozabave cenama npr. grejanja, koje je poskupelo 30 osto (u evropskoj uniji maksimalno poskupljenje roba i usluga sme da bude 2 odsto), standardom i jos mnogo mnogo bitnijim stvarima. Pozzz

neregistrovan korisnik
Irina
Sreda, 10. 11. 2010. 12:52h

Preporuka: +0 / -0

+ -
!

Postovani Bratislave, ljudsko pravo - to je prostorija za pusace...
A u danasnjem drustvu moraju da postoje zabrane, disciplina i t.d.
Samo pogledajte na skolu gde je sve dozvoleno...ko ce da izadje iz nje???

neregistrovan korisnik
Marija
Subota, 13. 11. 2010. 10:54h

Preporuka: +0 / -0

+ -
!

@Irina : Verovatno onaj koga ste poslali u nju. Pozabavimo se malo i vaspitanjem koje se nosi iz kuce i ne ocekujmo da nam ucitelji i profesori vaspitaju dete koje mi nismo. Podrzavamo sodomu i gomoru, a tu se prepiremo oko STRASNOG duvanskog dima. Ma bolje da nam deca boluju od HIV-a sa njime se danas zivi.

neregistrovan korisnik
milan
Sreda, 10. 11. 2010. 12:57h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

u državi nam je sve sredjeno,samo nam je ovo još ostalo!Vlada ne plaća ništa od računa;potrošnja goriva im se meri u milionima dinara mesečno!Zašto 5.oktobra ne ostah kući da spavam!

neregistrovan korisnik
boba023pusac
Sreda, 10. 11. 2010. 13:40h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

Slazem se da u zatvorenim prostorijama treba zabraniti pusenje ukoliko se u istim nalaze nepusaci, pusenje je moj izbor, ali ne i njegov i to je na mestu. S druge strane zabraniti pusenje na ulici je potpuno apsurdno i po meni neprihvatljivo, ja sa jednom cigaretom ne mogu ugroziti apsolutno nikoga, pogotovo ako prodje kamion ili autobus, onda tom nepusacu duvanski dim moje cigarete dodje prosto kao melem za pluca. Nepusaci su ovim zakonom dobili svoja prava koja su im zaista bila uskracena, ali zakon ima toliko manjkavosti da su sada pusaci toliko diskriminisani da se prakticno krse elementarna ljudska prava.

neregistrovan korisnik
skywalker
Sreda, 10. 11. 2010. 14:54h

Preporuka: +5 / -0

+ -
!

Kao i uvek,opet prednjacimo u gluposti...naravno i ubrzo ce biti bez posla jos 20000 ljudi..Kojih ?? Pa recimo,konobara,kuvara,barmena i drugog osoblja iz restorana i kafica. Zasto? Svi pusaci znaju da je piti kafu bez cigarete,kao brisati zadnjicu kaktusom pa samim tim ce poceti da preskacu mesta na kojima su anatemisani,a nisu obavezni da prisustvuju. Resenje ?? Zar nije bolje podici cene cigareta kao u EU i time smanjiti broj pusaca nego terati ljude da postaju ilegalci i gazde kafana da se dovode u situaciju da se tuku sa gostima zbog krsenja zabrane.
Sreca je sto u Srbiji "nemamo" drugih problema osim pusenja


Dejan Macos
Sreda, 10. 11. 2010. 15:46h

Preporuka: +1 / -0

+ -
!

Radim u kladionici! Interesuje me da li je bezuslovno zabranjeno pusenje , ili gazda ima pravo da se odluci?

neregistrovan korisnik
ela
Četvrtak, 11. 11. 2010. 11:42h

Preporuka: +2 / -1

+ -
!

@Dejan Macos : Gospodo nepusaci, ako vam smeta duvanski dim u zatvorenoj prostoriji- otvorite prozor! Tako vam barem zivotni prostor nece SMRDETI na znoj, ustajao vazduh i los zadah.Sta je sa vozilima koja za jedan dan zagade vise okoline, nego sto cu ja, svojim cigaretama, zagaditi za ceo zivot ( pricam o vozilima sa EURO 5 motorima-a gde su ostala )? Cak je i jedan od vodecih ljudi u "Filip Moris-u"( iako je veliki protivnik pusenja ) izjavio da kod njega u firmi svi nepusaci( ukljucujuci i njega ), najradije sede u prostoriji za pusace, jer je tamo najbolje drustvo! Dakle, dragi nepusaci, cela prica se svodi na medjusobnu toleranciju i bolju organizaciju na poslu- sujetu ostavite za neke druge prilike

neregistrovan korisnik
pusim-i-uzivam-
Četvrtak, 11. 11. 2010. 12:36h

Preporuka: +3 / -0

+ -
!

a sto svet ne zabrani proizvodnju cigareta vacina od nas pusaca nezna sam da ih pravi verovatno
nego bi da uzmu pare i za cigare a i za kazne za potrosnju istih
ako nesto nisam tacno napisao ispravite me

neregistrovan korisnik
Nenad
Četvrtak, 11. 11. 2010. 15:29h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

Ljudi, nekada je procenat pusaca bio mnogo veci.
Nekada nije ni postojao termin "pasivno pusenje", a nepusaci nisu toliko bili gadljivi na one koji puse. Pa ipak bilo je toliko manje karcinoma!
Danas kada je procenat pusaca manji, a nepusaci se toliko trude da "sacuvaju" svoje zdravlje zbog pusaca, puna bre onkologija raznoraznih bolesnih ljudi! Bolje bi nam bilo da vise vodimo racuna cime se hranimo, kakvim svo sve zracenjima 24 h dnevno izlozeni, sta udisemo i sta pijemo. pa da vidite koliko ce nacija biti zdravija!

neregistrovan korisnik
DezmondTutu
Četvrtak, 11. 11. 2010. 15:54h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

Koji ste vi slepci....
pa lepo piše U ZATVORENIM JAVNIM PROSTORIJAMA I OTVORENIM KOJE SLUŽE ZA PRIKAZIVANJE PREDSTAVA I FILMOVA I SL.
Ko će da mi zabrani da pušim na ulici ako ne pravim đubre...ugasim pikavac i ubacim u kantu ili slivnik....c c c c c

neregistrovan korisnik
dim
Četvrtak, 11. 11. 2010. 16:48h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

jedino tako mogu da napune budzet, a i skrenu misli od vaznijih stvari-razmisljacemo gde i kako da pusimo a ne o tome da je poskupela struja,grejanje ,hleba ,sanitarija.............

neregistrovan korisnik
pedja
Četvrtak, 11. 11. 2010. 20:47h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

pa ljudi mi smo veci evropejci od same evrepske unije pa ovaj zakon je u najbogatijoj zemlji Nemackoj ismejan a nasa mafija oce da nas zavade da se medjusobno ubijamo ko je pusac a ko nije,ovo cista diskriminacija ugrozena ljudska prava, inace su nam sve zabranili oteli iz ociju pa sad oce da nas spasu od nas samih jer mi sami sebe ubijamo a oni se jako brinu za nas ko ce im raditi za dzabe biti rob 2/3 ljudi pusi u Srbiji a oni kazu da smo u manjini vidi se koliko poznaju svoj narod i koliko im je stalo SVANU CE NEKA LEPA ZORA U SRBIJI ZIVELI PUSACI

neregistrovan korisnik
serboni
Petak, 12. 11. 2010. 08:51h

Preporuka: +2 / -2

+ -
!

Najcenjenije političko ime u Nemačkoj, bivši kancelar, i u 92. drugoj godini ne pomišlja da se odrekne pušenja. Ljudi on jos nije crko a pali cigaru za cigarom. Sto znaci pre ce narod crknuti od ovih pliticara jer im fale pare i od ovih geneticara pa bre nema vise nista nemodifikovano.
Medicina je toliko uznapredovala da vise niko nije zdrav.
A Boga mi i ovi nasi politicari su nam uznapredovali iz krsina koje su vozili presli u lux iz stanova u vile a i radnicka klasa nam je poprilicno uznapredovala tako da se i sama cudi kako prezivljava

neregistrovan korisnik
martha
Petak, 12. 11. 2010. 09:43h

Preporuka: +3 / -1

+ -
!

treba promeniti ovu skrnavu vlast!!!! verovatno da za njih ovi zakoni i ne vaze!!!!prvo neka nam daju eu plate a onda neka nas kaznjavaju za kojekakve gluposti! moja licna stvar dal cu da se trujem ili necu!!!

neregistrovan korisnik
milos
Petak, 12. 11. 2010. 13:12h

Preporuka: +0 / -0

+ -
!

a dali je zabranjeno pusenje na ulicama???????????

neregistrovan korisnik
vojkan
Petak, 12. 11. 2010. 13:39h

Preporuka: +1 / -0

+ -
!

nek zatvore fabrike duvana pa onda niko nece pusiti a ne ovako samo nas cimaju ovde moze a ovde nemoze

neregistrovan korisnik
burda-moden
Petak, 12. 11. 2010. 16:18h

Preporuka: +3 / -0

+ -
!

@vojkan : Ne vredi nam ni 100 zakona o zabrani pušenja
ostaćemo smrdljiva zemlja,
dok sav šljam ne završi u zatvorima,
pa i ovi zakonodavci,
nema u Srbiji čistog vazduha.

Nikad mi neće biti jasno
kako to finim srpskim nosevima
tako mnogo smrdi duvan
a ne smrde im
korupcija, bezakonje, glupani i lenčuge na visokim pozicijama,
secikese, lopuže, pilićari....

neregistrovan korisnik
tanja
Sreda, 17. 11. 2010. 23:40h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

Zbrane pušenja doživljava pravu ekspanziju kao osnova rasne higijene u nacističkoj Nemačkoj. Nekada strasni pušač koji je prestao da puši zbog nemaštine, Hitler je ovu zabranu doveo do nacionalnog programa.
Ukoliko bilo koja država zabranjuje pušenje, smatra ga bolešću zavisnosti i uporedjuje sa narkomanijom, neka onda zabrani i proizvodnju i prodaju duvana.Jer ako je neki proizvod koji se se legalno prodaje zabranjen za konzumiranje onda je na delu čista diskriminacija korisnika tog proizvoda. To ukazuje da niko zapravo ne razmislja o zdravlju ljudi već isključivo o zaradi - NA CIGARETAMA SE ZARADJUJE DUPLO, I OD AKCIZA I OD KAZNI ZBOG PUŠENJA.


Louis Krstic
Četvrtak, 18. 11. 2010. 12:42h

Preporuka: +1 / -1

+ -
!

Nemojmo gledati da li neko nekome ugrožava prava i slobodu izbora već pogledajmo ko je čiju slobodu odavna izurpirao pa sada ne želi da je vrati.
Istovremeno, pogledajmo šta je neophodnije, zdravije i ispravnije.

Povrh svega, ono što je čoveku još uvek nejasno i nepoznato, pušenje je ne samo zdravstveni i ekonomski problem jedne osobe i porodice već je iznad svega veliki duhovni problem.
Duhovni razvitak svakog od nas nije ukočen time što ne sledimo nijednu od religija već time da li smo prigrlili koju od negativnih pasija i navika - gde kao najgore spadaju droga, alkohol, duvan i kafa.

neregistrovan korisnik
MarBack
Ponedeljak, 29. 11. 2010. 19:49h

Preporuka: +0 / -0

+ -
!

Extremno ugrozavanje ljudskih prava!!
Povladjivanje jednima na ustrb drugih!!!
Da pojasnim ...ja nisam pusac....ali ovi sramni totalitaristicki zakoni sa drakonskim kaznjavanjima su samo dokaz da ova vlast( ili bolje receno totalitarni rezim) trazi nacine da dodatno oguli kozu ovom jadnom i izmorenom narodu!!To je sve....Zamislite samo ....oni se brinu za nase zdravlje,bezbednost i dr.
Pa boze spasi nas od ovakvih dusebriznika(lopuza)!!!
SRAMOTA!!!!

neregistrovan korisnik
MarBack
Ponedeljak, 29. 11. 2010. 19:54h

Preporuka: +0 / -0

+ -
!

Momak...kada porastes shvatices da nije sustina u zakonu o zabrani pusenja,vec u laganom oduzimanju elementarnih ljudskih prava!
Jel zaista mislis da se ovi banditi brinu za tvoje zdravlje ili jos bolje bezbednost!!NE,NE i NE!!
Njih zanima samo kes i kako da se domognu uvodjenjem raznih poreza,taksi i nameta!

Pozdrav...nepusac!

neregistrovan korisnik
Backo
Ponedeljak, 29. 11. 2010. 19:59h

Preporuka: +0 / -0

+ -
!

Zivim na dvesta metara od termoelektrane koja poseduje tri ogromna dimnjaka!Pepeliste od nekoliko hektara...i sada da vas pitam:
Koliko je to paklica ili bokseva cigareta dnevno??
Kaznjavaju ljude kojima je ostalo samo jos da ga ispuse,a sustina
ostaje ista!!!
LOPOVI!!!