21. 09. 2010. 05:43h | Alo| foto: Alo
veličina teksta:+-

Ubio se pilot koji je bombardovao SRJ

Komentara 96

Američki borbeni pilot, potpukovnik Harold F. - Huč Majers, nije mogao da izdrži pritisak savesti i stalne noćne more, koje su ga mučile od 1999. godine i bombardovanja SRJ. Izvršio je samoubistvo.

Posle bombardovanja Srbije konstatovan mu je ''vijetnamski sindrom'' i teška depresija: Harold Majers


 

Jedan od onih čije su bombe, između ostalih, ubile i malu Milicu Rakić iz Batajnice, prislonio je pre nekoliko dana pištolj na slepoočnicu i izvršio samoubistvo, postavši još jedan u dugom nizu američkih vojnika koji su na ovaj način, pošto im je proradila savest, prekratili sebi muke.


Majers je pre nekoliko meseci penzionisan uz dijagnozu posttraumatskog stresnog sindroma, poznatog i kao ''vijetnamski sindrom“, i teške depresije, koje je „pazario“ nakon bombardovanja SRJ. Tog 12. septembra, kako je izjavila njegova supruga Elizabet, ništa nije slutilo na najgore.


- Iako su se u medijima pojavile informacije da je njegovom samoubistvu prethodila naša svađa, to nije istina! Proveli smo predivan dan zajedno, bili smo na ručku, uživali... Ali je on ćutao više nego obično. Takav je bio stalno poslednjih nekoliko godina... A kada smo došli kući, ovde u Santa Barbari izvukao je iz fioke pištolj i rekao: ''Izvini, ne mogu više da izdržim“, a onda ispalio hitac u slepoočnicu... A ja ne želim takvog da ga pamtim, već kao pravog, istinskog heroja, što on i jeste bio ne samo meni i porodici, već i mnogim drugim ljudima - rekla je uplakana Elizabet.

 

Kako su izjavili njegovi prijatelji kojima se poveravao, Majers je imao konstantne noćne more, koje nije mogao da odagna ni jakim lekovima.


- Sanjao je ljude kako gore od bombi... Čuo je njihovu vrisku, jauke... Pokušavali smo da ga smirimo pričajući mu da su to samo snovi, da on kao pilot ne može da vidi šta je bomba pogodila i da sigurno nije bilo tako kako je sanjao, ali je on stalno pričao da zna da je sve to istina. Sanjao je decu, starce, raskomadana tela... Najgore je bilo kada nije mogao da se probudi i pored takvih snova. To mu je očigledno došlo glave - rekao je jedan od njegovih prijatelja.


Majers je učestvovao u bombardovanju brojnih ''kriznih tačaka“ u svetu. Pre NATO operacije nad SRJ, radio je na „neutralisanju srpskih pretnji“ u Bosni i Hercegovini, kao i u nekoliko misija u Iraku i Avganistanu. Za ove „zasluge“ je više puta nagrađivan i odlikovan.

SAD NATO bombardovanje Samoubistvo Harold Majers Pilot
Povezane vesti:
Komentara: 96
neregistrovan korisnik
BubaM
Utorak, 21. 09. 2010. 06:53h

Preporuka: +187 / -20

+ -
!

U zivotu svi imamo izbora ako zelimo, pa in on je imao..... A sadalepo svi koji ste dirali nas, nasu decu iibilo ciju decu sirom sveta krenite njegovim stopama..... Ne brinite.. necemo Vas zaliti....

neregistrovan korisnik
Istina
Utorak, 21. 09. 2010. 08:47h

Preporuka: +30 / -154

+ -
!

@BubaM : Samo ni jedan krvnik iz Srbije i Bosne ne ucini isto.
Izgleda da u tim krajevima nemaju savest.

ZVERI

neregistrovan korisnik
Bgd
Utorak, 21. 09. 2010. 09:21h

Preporuka: +92 / -10

+ -
!

@Istina : Da, da, secamo se kako su zveri hrvatske i muslimanske u proslosti hrlili da okaju grehove. Posto oni nisu, moraju drugi, npr. oni iz Srebrenice....

neregistrovan korisnik
zamisli
Utorak, 21. 09. 2010. 13:43h

Preporuka: +91 / -3

+ -
!

@Istina : zamisli samo kad bi u hrvatskoj zbog toga izvrsili samo ubistvo,pa tamo nebi ostalo ni jednog muskarca!

neregistrovan korisnik
ja
Utorak, 21. 09. 2010. 19:25h

Preporuka: +4 / -45

+ -
!

@zamisli : jao koji si mi ti pametnjakovic zato su u srbiji normalni, kok vas ni zensko ni musko nema petlju,jadan ti bas mi te nije zao.

neregistrovan korisnik
ti
Utorak, 21. 09. 2010. 19:51h

Preporuka: +31 / -0

+ -
!

@ja : objasnide molim te sta je pesnik hteo da kaze!!!!

neregistrovan korisnik
on
Sreda, 22. 09. 2010. 03:28h

Preporuka: +14 / -0

+ -
!

@ti : "Ja" bi objasnio kad bi znao objasniti sto je hteo da kaze ali taj posao zahteva puno reci a to mu je vec teze. Zato on zna je da je trenutno dobro biti protiv Srba a nesretnik je verovatno i sam srbin.

maradona
maradona
Utorak, 21. 09. 2010. 23:59h

Preporuka: +1 / -57

+ -
!

@zamisli : ostavi se hrvatske na miru agresoru jedan, zapoceli ste 4 rata strvinari jedni i sva 4 izgubili zato vas i je nato bombardirao

neregistrovan korisnik
Radovan
Sreda, 22. 09. 2010. 11:56h

Preporuka: +21 / -0

+ -
!

@maradona : Opet pišeš imena država malim slovom! Napisao si "hrvatska" a ne "Hrvatska". A možda si od besa polomio tastaturu jer te zezamo svaki dan pa su ti prilikom lupanja po tastaturi ispali "Shift" i "Caps Lock"? Evo poslaću ti pare da kupiš novu tastaturu samo da počneš pravilno da pišeš.

neregistrovan korisnik
Mirko
Utorak, 21. 09. 2010. 14:16h

Preporuka: +57 / -2

+ -
!

@BubaM : Ето за оне који не верују да имамо тајно оружје.

neregistrovan korisnik
Mosa-Bec
Utorak, 21. 09. 2010. 19:02h

Preporuka: +32 / -2

+ -
!

@Mirko : Ma sta da kazem TESLA brate !!!

car_lazar
car_lazar
Utorak, 21. 09. 2010. 15:45h

Preporuka: +38 / -0

+ -
!

@BubaM : Само још да додам, послушајте песму посвећену Милици Ракић:

www.youtube.com/watch?v=kX9mrFVMOws

neregistrovan korisnik
pp
Utorak, 21. 09. 2010. 18:53h

Preporuka: +10 / -16

+ -
!

@BubaM : lJUBAV ZA SVE, MRZNJA NI ZA KOGA. Ne pozeli smrt niti neprijatelju.Mrznja je crv u telo coveka. Ja licno zalim ovog coveka. U trenutku bacanja bombe ocigledno nije znao sta je uradio. Ali tada kada je svatio, oduzeo je sebi zivot. Ja ne bih savetovao njegove drugove njemu slicno da cinu isto, nego ocekujem od njih da prestanu dalje da ubijaju, i da traze oprost od Boga. To je dovoljno. Ako to tebe BubaM nije dovoljno, onda sigurno nemas vise mnogo vremena, tvoje je vreme proslo. Ocigledno da je crv u telo tvoje unistio sve.

neregistrovan korisnik
ja
Utorak, 21. 09. 2010. 19:23h

Preporuka: +5 / -14

+ -
!

@BubaM : budalo.a sto si ti bio za vreme rata??????????????????????blago onima koji te znaju bar se imaju cega sramiti

neregistrovan korisnik
savic
Utorak, 21. 09. 2010. 20:10h

Preporuka: +24 / -0

+ -
!

@BubaM : izmakao je zemaljskoj pravdi,steta,ali ce ga stici nebeska,samo,za razliku od onih koji su isto ovo radili i jos gore,njemu ce se zbog samoubistva zbog savesti na nebu malo i progledati kroz prste dok se tesko pise onim drugima koji se nisu pokajali niti osecaju bilo kakvu grizu savesti nego jos i nastavljaju svoje zlodelo

neregistrovan korisnik
Marina
Sreda, 22. 09. 2010. 12:14h

Preporuka: +8 / -1

+ -
!

@savic : stići će i tebe s obzirom da javno propagiraš pederluk i braniš prava pedera i javno sramno paradiranje...

nije da nemaš vremena da okaješ greh i promeniš se, ali što dublje uđeš biće ti teže da se izvadiš!

neregistrovan korisnik
Samo-iskreno
Ponedeljak, 04. 10. 2010. 00:08h

Preporuka: +0 / -5

+ -
!

@savic : On je samo slusao naredjenja i za to dobijao platu.Krivac je neko drugi,a on je samo bio potrcko u celoj toj prici.

neregistrovan korisnik
IlijaCvorovic
Utorak, 21. 09. 2010. 07:23h

Preporuka: +126 / -9

+ -
!

Verovatno si video malu Milicu na nosi i kako je tvoja bomba raskomadava na sitne parcice.
Lep prizor, junace! Zasluzio si svaki orden, a i vise od toga.
Da, sve je to istina. Sve si to video kasnije. Svoje remek delo nalozeno od strane tvog nalogodavca, gospodina Milosrdnog Andjela, izbliza i uzivo.
Samo, kada Gospod Bog posalje svoje Andjele da te podsete na tvoja junastva, postoji nesto sto je jos mnogo gore i razornije od tih tvojih bombi.
To ne moze da se izdrzi. Zato si i pocinio smrtni greh - samoubistvo.
Ali, posto u Boga i ne verujete, a ne verujete ni u Vaskresenje, ubedjeni ste da je kraj materijalnog zivota zaista kraj. Pa za vas i jeste, ali za malu Milicu i ostale Andjele i mucenike to je tek pocetak pravog zivota - onog VECNOG.

neregistrovan korisnik
crveni
Utorak, 21. 09. 2010. 07:35h

Preporuka: +99 / -20

+ -
!

Gori u paklu, gde ti je mesto.

neregistrovan korisnik
Zis
Utorak, 21. 09. 2010. 09:22h

Preporuka: +59 / -13

+ -
!

@crveni : Nije mi jasno kako je moguce da neko na ovaj komentar da negativnu ocenu. Valjda su to pristalice "onog premijera" koji je pozivao na krug vise u bombardovanju, a mozda ocekuju da se to ponovi

neregistrovan korisnik
savic
Utorak, 21. 09. 2010. 20:13h

Preporuka: +28 / -2

+ -
!

@Zis : moguce je jer su se i na ovom sajtu kao i na B92 zapatili musmlimani iz Bosne,Hrvati i siptari jer njih PLACAJU da komentarisu po Srpskim sajtovima

neregistrovan korisnik
Otpisani
Utorak, 21. 09. 2010. 07:40h

Preporuka: +89 / -12

+ -
!

On odlikovani heroj? Dobro si prošao,metak i ćao,suviše humano za ubicu dece.

neregistrovan korisnik
Otpisani
Utorak, 21. 09. 2010. 08:46h

Preporuka: +72 / -10

+ -
!

@Otpisani : Voleo bih da procitam obrazlozenje za minus mom komentaru.Zivo me zanima ko podrzava ubijanje dece,bilo srpske,siptarske,muslimanske,iracke,kineske,americke,hrvatske,...

neregistrovan korisnik
plus
Utorak, 21. 09. 2010. 09:15h

Preporuka: +36 / -7

+ -
!

@Otpisani : Taj ti je minus sigurno od dritona

neregistrovan korisnik
DzordjevicO
Utorak, 21. 09. 2010. 09:49h

Preporuka: +13 / -45

+ -
!

@Otpisani : On nije svesno uzletao sa idejom; idem da ubijam Srpsku, ili bilo ciju decu! Vec je kao vojnik i casni oficir izvodio svoje zadatke, medjutim posto je u tom procesu ginulo i stanovnistvo i to sto je on ucestvovao u tome dovelo ga je do ovog stanja ! "Heroji" su su po pravilu (vojno medicinskog istrazivanja) Psihopate! Bez obzira ciji su, obicno im hvali neka manja zica zbog cega su u stanju da prekorace izvesne pragove., ali se od njihovih akcija pravi "Herojstvo" zbog nacionalnog morala i podsticanja vojske na pracenju "primera". Medjutim nedostatak te izvesne "zice" je i razlog da "Heroji" nikad ne izvrsavaju samo ubistvo! "Heroji" su uglavnom oni koji skacu na tenkove ili u bunkere ili sami ulecu u neprijateljske linije, Amerikanci imaju takve, i salju ih sa namerom da Psihicki Tororisu pucanstvo, (dosta primera iz Iraka ili Avganistana)Moderni Teroristi, su takodje vrsta "heroja" ( citaj Psihopata) Medjutim moderni rodovi vojske , koji se koriste djoisticima ili satelitima, nemaju direktan osecaj "vatre" medjutim u slucaju da se to desi , kao u ovom slucaju savesti, (informacije trazene na internetu ili u medijima) normalan covek ima puno sanse da, suocavanje sa rezultatima svog delovanja, dovede do mentalnog opterecenja! Dakle ovaj covek je pokazao svoje Vitestvo i ljudskost kazneci sebe i oduzimajuci svoj zivot verovatno upravo iz tih razloga jer mu nije nikad bila namera da ubija zene , decu i starce! Vi, Gdine, "otpisani" pokazujete karakteristike "Heroja" !?

neregistrovan korisnik
DrPsihijatar
Utorak, 21. 09. 2010. 12:30h

Preporuka: +37 / -5

+ -
!

@DzordjevicO : Ovaj zlikovac nije bio svestan da ide da ubija, nego je mislijo da ce bacati bombone na Gradjane Srbije! Ovaj zlikovac je resijo sam svoj problem, a ti moras isto da resis problem sa Psihom, znaci kad nemas petlju da naslonis pistolj na celo, onda se obrati Psihijatru mozda jos moze da ti pomogne, ako vec i nije kasno?

neregistrovan korisnik
Emilija
Utorak, 21. 09. 2010. 13:13h

Preporuka: +45 / -3

+ -
!

@DzordjevicO : Pa i Mladic je kao casni vojnik i oficir samo izvrsavao naredjenja, pa zasto ga onda jure?

neregistrovan korisnik
ne-kapiram
Utorak, 21. 09. 2010. 13:50h

Preporuka: +24 / -5

+ -
!

@DzordjevicO : pricas neke gluposti,kakva je razlika nekme ko je ubijen dal je ubijen iz bliza ili preko djojstika??On je jedan ubica ,meni je zao samo sto se ubio jer bi bolje bilo da je jos ziveo i imao traume za svoje zlocine kao sto te traume imaju preziveli ili roditelji ili rodjaci od ubijenih!!Moje je misljenje da si ti oun karakteristika tog tvog heroja,samim tim sto ga uopste pravdas!

neregistrovan korisnik
Otpisani
Utorak, 21. 09. 2010. 22:49h

Preporuka: +14 / -1

+ -
!

@DzordjevicO : Đorđeviću,posedovanje diplome psihologa ne znači da si istina psiholog.Kažeš da on nije bio svestan da njegovo oružje ubija decu?NATO obavlja detaljne pripreme i snimanje terena,satelitski,iz vazduha,operativnim radom na terenu.Nisu oni danas odlučili da će sutra da počnu operaciju Milosrdni Anđeo,pa udri.Tačno su znali za 80% njihovih projektila gde će završiti.Hoćeš da kažeš da nisu znali gde je Kineska ambasada,Slobina rezidencija,voz,porodilište,...Seti se objašnjenja za porodilište,onog ženskog pilota koja je sama odlučila da kaže da je njen cilj bilo porodilište i da je trenirana da takve stvari ko se nalazi na cilju ignoriše,uz dodatak da te bebe za 20 godina mogu obući uniformu i ubijati jadne šiptare,ili već nekoga.Znaš li koje kriterijume Ameri imaju da bi neko postao pilot na Apaču?Mora da bude problematičan,nestalan,surov,nedisciplinovan,samoživ,pa objasni čije su to karakteristike.To je psihopata.Ja sam borac i nemam suicidne pomisli,ne predajem se nikad(osim ženama,šta ću,nisam Rambo).Dobro me nisi proglasio za partizana.Po tebi on je pokazao viteštvo i bio dobar vojnik.Izvršavao naređenja.Da je meni pretpostavljeni rekao RBR-om na kolonu civila šta misliš da bi bilo?On je bio taj koji je pritiskom na dugme glumeo silu i Boga,bilo to u Avganistanu,Iraku,Srbiji,...Koliko sam saznao,službovao je u Iraku i Avganistanu i hrabro branio interese svoje zemlje.Kakvi interesi i ko je on da brani Ameriku u Bagdadu?Jel dizanjem porodilišta u Alabami ja branim Srbiju?NE!

neregistrovan korisnik
Srki-
Utorak, 21. 09. 2010. 11:12h

Preporuka: +16 / -31

+ -
!

@Otpisani : A mislis da nasi vojnici nisu ubijali? Ne, ti verovatno mislis da nasa vojska puca cevapima i da svaki put gleda da slucajno ne pogodi neko dete ili zenu. Taj tip je radio ono sto mu je bilo naredjenje, kao i svaki vojnik. A drugo je pitanje da li je svaki vojnik ubica.

neregistrovan korisnik
Anas
Utorak, 21. 09. 2010. 21:02h

Preporuka: +13 / -4

+ -
!

@Srki- : Da nisi sta polupao loncice, jado? Pa bombe su po Srbiji padale ISKLJUCIVO po civilnim ciljevima, na kojima niti je bilo vojske niti naoruzanja...

neregistrovan korisnik
Otpisani
Utorak, 21. 09. 2010. 23:10h

Preporuka: +16 / -1

+ -
!

@Srki- : Ti nikad nisi bio,nisi sad,niti ćeš biti vojnik.Za razliku od tebe ja govorim ono što znam i u šta sam upućen.Nemoj da pišeš naša vojska jer nemaš pravo na to,moja i tvoja vojska nisu isto.Znam da je naša vojska strogo vodila računa da ne gađa civile,decu,žene,zato je šiptarima bilo dosta olakšano.Primer,u ućk uniformama pucaju na civile i vojsku,iz jednog dvorišta,kroz prolaz u zidu odlaze u drugo dvorište i kuću,svlače svoje crne uniforme i beže odatle glumeći jadne nevine šiptare.Obustavlja se vatra i vrši pretres objekta koji je prazan,oni sležu ramenima i prave se englezi.Bilo je slučajeva da neki pripadnik odalami nekoga po njušci zbog provokacije,ali ne ženu,dete ili starca.Iako su žene umele da gađaju ili pokušaju da udare,nije na njih pucano.Bilo je slučajeva da neki uhapšene hoće da biju,da si video šta su radili ti bi ih pobio,a ne tukao.Postupano je sa njima čovečno,imali su lečenje ako su povređeni,za ono u zatvorima ne znam lično,možda im je neko naškodio,možda ne.Ali koliko znam,nije im ništa falilo.Ni robiju nisu dobili,a koji jesu,amnestirani su i danas su VELIKI BORCI ZA SLOBODU.Pokušaj da dođeš neki put do validnih informacija,nije tačno sve što piše na netu,primer ti je google translator.

neregistrovan korisnik
vojnik
Sreda, 22. 09. 2010. 11:29h

Preporuka: +6 / -0

+ -
!

@Otpisani : plus za komentar.

neregistrovan korisnik
Srki
Sreda, 22. 09. 2010. 14:21h

Preporuka: +1 / -9

+ -
!

@Otpisani : Sve je to jasno. Ali pitanje ostaje: Da li vojnik redovno odbija naredjenje ako smatra da bi slucajno mogao da povredi ili ubije civile? Sta ako se cilj ni ne vidi golim okom? Jedno je kada civili stoje ispred nisana, a drugo kada stigne naredjenje da se dejtvuje po nekom cilju. Da li artiljerci znaju gde padaju njihove granate? Zbog takvih stvari je taj Meje i pukao iako kao specijalista za elektronsko ratovanje nije morao da bombarduje civilne ciljeve.
Da pitas nekog Rusa, Amerikanca ili Izraelca, on bi isto odgovorio kao i ti. Svi se drze pravila dok nekome ne pukne film. Poznato je da je asimetricni rat pakao za regularnu vojsku, jer protivnici zloupotrebljavaju pravila rata. Tu je osim preciznih obavestajnih informacija, potrebna i odlicna saradnja sa policijom da bi se svi ti osumnjiceni uhapsili i obradili.
Nasi nisu bili mutavi i u vojsku i policiju su ubacene raznorazne paravojne formacije koje se nisu brinule o tim "detaljima". Na Kosovu je prica bila pripremljena vec unapred i nasi u usetali u klopku.

neregistrovan korisnik
Otpisani
Sreda, 22. 09. 2010. 17:04h

Preporuka: +9 / -0

+ -
!

@Srki : Znas li kada i zbog cega dejstvuje artiljerija,znas li kako nisane i na isnovu kojih informacija?Neznas,onda tisina,pravac regrutni centar,pesadija,pa dodji sledece godine da pricamo!Na Metohiji je na Srpskoj strani ucestvovala vojska i policija,bez tih tvojih paravojski,oni su bili na strani uck,crnci,mudze i ekipa.Bilo je dobrovoljaca iz Rusije kod nas,ali dobrovoljac i placeni nisu isto.Kapiras?

neregistrovan korisnik
Srki
Sreda, 22. 09. 2010. 17:44h

Preporuka: +1 / -7

+ -
!

@Otpisani : Ti ili ne citas ili ne razumes sta je napisano. Verovatno mozes da navedes broj VP kada si bio na Kosovu i da kazes u kojim mesitma si bio. A mozda si bio svuda i sve video. Ne kazem da je po Kosovu masovno koristena artiljerija. Nego se radi o problemu kako vojnik izlazi na kraj sa tim da je nekoga ubio bio to vojnik, civil, muskarac, dete ili zena.
Hipoteticko pitanje: Onaj koji navodi artiljeriju moze da "omane", da nehatom i iz nemara prosledi pogresne informacije, pa strada neka familija sa malom decom. Taj koji je ispalio granatu posle sazna da je verovatno da je "njegova" granata usrmtila tu porodicu. I sta sad? Moze da se ljuti , a moze da kaze "nisam mogao drugacije". Kapiras? Zbog takvih stvari su na streljanjima ranije uvek imali nekoga ko je imao corak u pusci da bi mogao da kaze da nije on upucao osudjenog. Taj Mejer nije imao priliku da vidi sta je dejstvo nejgovog oruzja.,
Inace, dokazano je da su na Kosmetu ucestvovale paravojne jeidnice na strani SRJ ili Srbije. Dokazano je da su lesevi transportovani po Srbiji i zakopavani na tajnim mestima. Zasto, ako se radilo o teroristima? I svejedno je da li je neko dobrovoljac ili placenik (to je problem motivacije), nego je bitno pod cijom je komandom i po kojim pravilima se bori (ratno ili mirnodopsko pravo).

neregistrovan korisnik
Otpisani
Sreda, 22. 09. 2010. 22:40h

Preporuka: +4 / -0

+ -
!

@Srki : Mogu da navedem,ali neću.Ti ne zaslužuješ čast da budeš informisan o tome.Kraj 97,pa do kraja sranja,pešadija,xxxx.Kosovo i Metohija nisu toliki da se ne mogu obići,pa čak i peške bez većih problema,naročito ako si sportista u odličnoj formi,20km oštrijeg tempa nisu problem.Kako vojnik izlazi na kraj sa tim da je nekoga ubio?Kako ko.Ako neko puca na tebe,pucaš ti na njega.Nisam upoznao nekoga ko je ubio šiptarsko dete.Oni su u svojim redovima imali i zene i devojke,koje su im služile da pokažu svetu kako je to narodna borba i neki kao opšti ustanak.Plaćenika nije bilo,lažu te.Plaćenike i ostalu gamad su imali ućk,gomila ih je bila pod narkozom,bilo je crnaca,arapa,mudža,ovih i onih.I mojne te ćorak priče sa Golog Otoka.Ako nije imao priliku da vidi dejstvo svog oruzja,na koju foru ga je zadužio?Da bi bio to što jeste morao je da prođe dobru obuku,nije to kikiriki pa da se daje kom se stigne.Ja sam odlično znao vatrenu moć mog oružja,kao i oružja koje mi je na raspolaganju i za koje sam prošao obuku,a obuka je bila svetska,oprema ne najnovija ali kvalitetna.Dejstvo minobacača traži uglavnom onaj ko je između minobacačlija i neprijatelja,ili ide kao priprema terena za pešadiju,po utvrđenim ciljevima,nismo imali kolateralnu štetu u vidu dece i žena i staraca,to je radio NATO i same ćivše.Znaš li zašto postoje diverzantsko izviđačke jedinice?Ti kao onaj Amer,gledao sam dvogledom kroz brdo?Nisi odgovorio da li si služio u bilo čijoj vojsci?

neregistrovan korisnik
ja-
Utorak, 21. 09. 2010. 19:30h

Preporuka: +4 / -12

+ -
!

@Otpisani : a kako si ti biser,matere ti. ti dobijes naredjene da bacis bombu tocno se zna kada i gde i ti po naredjenju svog nadredjenog moras je baciti i sad mi reci kad si tako srbski naucen dali tocno u ponoc znas gde i koliko se zena i dece nalazi na to mestu umesto vojnih ciljeva??????????????ajde pametnjakovicu objasni.da mu je bilo lako i tako svejedno odna se nebi ubio nego bi i dalje ubija,biseru srbski.

neregistrovan korisnik
Anas
Utorak, 21. 09. 2010. 20:57h

Preporuka: +16 / -0

+ -
!

@ja- : Jeste, al' zato pun Hag srpskih generala koji su radili svoj posao, a oni sto su ubijali srpsku djecu svi iskiceni ordenjem, prozvani herojima i uzivaju u plodovima svog doprinosa opstem "demokratskom" svjetskom poretku...Hvala Bogu pa ima suda i za srpske zrtve, pa makar i na nebu, to ucvrscuje vjeru u Boga...

neregistrovan korisnik
Otpisani
Utorak, 21. 09. 2010. 23:31h

Preporuka: +14 / -0

+ -
!

@ja- : Pod 1.Nauči pravopis,makar hrvatskog jezika.2.Da li tebi kasarna i bolnica izgledaju isto?3.Normalan čovek,bilo vojnik,policajac,vatrogasac,sluša pretpostavljenog u onoj meri za koju smatra da je ispravna.4.Nije isto pucati u mraku na naslućen pravac napada puškom i iz F16 gađati ciljeve sa 10000m,jer se prvom može desiti da opravdano omane "pipajući" cilj,dok drugi to čini svesno.Npr,F16 je kretenska naprava koja bez moćnog kompjutera ima šanse da poleti koliko i slon,opremljen je najmodernijom opremom za traženje i praćenje ciljeva na zemlji i u vazduhu,rakete (pametne) bi trebalo da ukoliko cilj nestane(npr radar je bio upaljen,pa je ugašen)nastave ka poslednjoj lokaciji cilja ili ga na neki drugi način prate.Bolnice,kolona civila,voz,...su ciljevi koji se ne napadaju.Bolnice,crkve,civilni objekti,su ucrtani i na običnoj mapi(kupi jednu pa proveri),a kamoli na vojnim mapama,prepoznatljivi su iz vazduha(znaš koji je znak za bolnicu?),naročito ako imaš satelitske snimke,koji mogu da se uvećaju i omoguće prepoznavanje objekta ili predmeta do veličine 5X5cm.Sad jel jasnije?

neregistrovan korisnik
ja
Sreda, 22. 09. 2010. 19:35h

Preporuka: +0 / -9

+ -
!

@Otpisani : a ko te pita za zdravlje.hahahahahah a sto nisi bar skolu osnovnu zavrsio

neregistrovan korisnik
ivangrad
Utorak, 21. 09. 2010. 07:43h

Preporuka: +57 / -16

+ -
!

pridruzi se drugim srbomrscima u paklu,i nek te ubijaju bez prestajanja

neregistrovan korisnik
Driton
Utorak, 21. 09. 2010. 08:46h

Preporuka: +20 / -67

+ -
!

@ivangrad : Pocivaj u miru,saucesce Porodici.

neregistrovan korisnik
zelje
Utorak, 21. 09. 2010. 19:53h

Preporuka: +17 / -3

+ -
!

@Driton : zelim ti isto,a i saucesce porodici

neregistrovan korisnik
Otpisani
Sreda, 22. 09. 2010. 00:27h

Preporuka: +16 / -0

+ -
!

@Driton : Pazi ovo:Muslimani tvrde,ubiše se da mi objasne,da su oni bošnjaci koji su braća sa Vama šiptarima i po veri Muhamedovoj i po krvi,kao i sa turcima,koji su eto braća po krvi i veri sa ostalim islamistima.A šiptari i mudže ovde oplakuju nekoga ko im je pobio toliko sabraće i sunarodnika i istog kuju u zvezde i proglašavaju HEROJEM za ta dela.Dritone,Dritone,nije Vama lako,kukala Vam majka kad Vas dohvate oni Vaši radikalni iz Avganistana,Iraka,Irana,Turske,...Ala će da pršti,otrebiće Vas ko buve.

neregistrovan korisnik
plus
Utorak, 21. 09. 2010. 09:16h

Preporuka: +29 / -7

+ -
!

@ivangrad : Pridruzujem se zeljama.

neregistrovan korisnik
1212
Utorak, 21. 09. 2010. 19:48h

Preporuka: +1 / -12

+ -
!

@ivangrad : ivangrad al ti ga zavuce driton, siptarcina ti izjavi saucesce familiji a tebe oplaka.

zoranras
zoranras
Utorak, 21. 09. 2010. 08:05h

Preporuka: +77 / -5

+ -
!

Bog da mu dusu prosti, sada je u rukama Gospodnjim i On ce suditi i njemu i svim anama. Veci su zlocinci oni koji su mu to naredili, Klinton, Bler, Klark i Solana, kao i njihovi pomagaci iz Srbije, a znamo ko su izdajnici.

neregistrovan korisnik
Hriscanin
Utorak, 21. 09. 2010. 10:00h

Preporuka: +37 / -2

+ -
!

@zoranras : Zorane, tvoj stav mi se dopada. Zaista, ne treba se radovati nicijem zlu, nije nam to Gospod zapovedi ni preporucio. Da Bog da da se pokaju svi koji sagresise, a i nama koji se radujemo strasnom cinu - odlasku u pakao bilo koje ljudske duse. Sretan Praznik

neregistrovan korisnik
Savo
Utorak, 21. 09. 2010. 17:40h

Preporuka: +17 / -0

+ -
!

@zoranras : Svaka cast. Kao hriscanin slazem se u potpunost.

neregistrovan korisnik
Pilot
Utorak, 21. 09. 2010. 08:37h

Preporuka: +52 / -9

+ -
!

Pravi "heroj" priznao je krivicu.Ovaj treba da bude primer ostalima koji su nas bombardovali, a plase se da stave cev na slepoocnicu.Kukavice tada kukavice i sada.Stavite cev pokajte se,budite barem jednom u zivotu hrabri.

neregistrovan korisnik
Nina
Utorak, 21. 09. 2010. 08:42h

Preporuka: +44 / -11

+ -
!

E,nek se ubio.Dabogda se prevrto u grobu!

neregistrovan korisnik
BACVANIN--D
Utorak, 21. 09. 2010. 08:44h

Preporuka: +37 / -11

+ -
!

Ipak ima i pozitivnih vesti u Svetu! Ovom smradu zelim: Polako przenje u paklu!!!

neregistrovan korisnik
Jovan
Utorak, 21. 09. 2010. 09:59h

Preporuka: +8 / -31

+ -
!

@BACVANIN--D : Nina i ovaj "bacvanin" su zalost i nocna mora!? Ovaj covjek je pokazao Humanost i Covjecnost i oduzeo sebi ono naj dragocenije zbog svoje Ljudskosti i Savesti! A osobe kao vas dvoje su zapravo opasnost za ljudsku rasu! Sta je on jos trebao da uradi da bi vas dvoje zadovoljio!?

neregistrovan korisnik
BACVANIN--D
Utorak, 21. 09. 2010. 10:29h

Preporuka: +27 / -3

+ -
!

@Jovan : Trebao je popvede i takve kao sto si ti sa sobom! Verovatno si aplaudiro kad je mala bila ubijena na nosi? Takvi kao ti: Uzivali su dok su deca i Gradjani Srbije Drhtali i bili spaljivani od bombi ovi zlikovaca! I onda si ti nasao da pricas nekome o savesti? Ja se ponosim sa tim: Sto predstavljam opasnost za takvu rasu kao sto si ti?

neregistrovan korisnik
milivoj
Utorak, 21. 09. 2010. 11:00h

Preporuka: +7 / -22

+ -
!

@BACVANIN--D : jado, de nadji sebi neki posao, Boga ili bar djevojku! Nanosis sebe na zlo a vjerojatno i druge oko tebe, zbog tebe! Eno Djordjevic, tamo gore ti je lijepo objasnio, Mnogo si mi ti nesto "Heroj"!

neregistrovan korisnik
BACVANIN--D
Utorak, 21. 09. 2010. 12:20h

Preporuka: +15 / -2

+ -
!

@milivoj : Ja procitam clanak u Vestima, i onda netreba da se dvoumim oko toga sta ja napisem u komenteru? A ti JADO i dordjevic vi ste za zaljenje! A to sto ti smeta BACVANIN to je druga stvar JAAAAADO! Zato i jesi pravi heroj JAAAAADO!!!!

neregistrovan korisnik
--Jovane-
Utorak, 21. 09. 2010. 11:00h

Preporuka: +15 / -2

+ -
!

@Jovan :
Potpisujem ! A za sve krivi potkupljivi političari !
Samo oni se neće samoubiti ,kao i ovi ovde !

neregistrovan korisnik
1212
Utorak, 21. 09. 2010. 19:51h

Preporuka: +6 / -0

+ -
!

@Jovan : da se ubije jos jednom,

neregistrovan korisnik
Bacvanin
Utorak, 21. 09. 2010. 20:10h

Preporuka: +10 / -0

+ -
!

@Jovan : prvo je trebao da se sretne sa nalogodavcem, pa da sa njim rascisti svoje nocne more , koji ga je poslao da ubija nevino stanovnistvo.Neznam da li ce kod nalogodavaca proraditi savest,izvesno je da nece jer su neki od njih posetili Srbiju kao evropejci da nam daju direktive , koliko cemo guma imati na vozilu letnjih a koliko zimskih.

neregistrovan korisnik
niko
Utorak, 21. 09. 2010. 09:32h

Preporuka: +12 / -23

+ -
!

Kad bi u srbiji i BiH proradila savjest ocistili bi se svi zlocinci.

neregistrovan korisnik
Vojkan
Utorak, 21. 09. 2010. 13:35h

Preporuka: +5 / -14

+ -
!

@niko : Dovoljno je citati ove komentare i shvatiti na kojem smo nivou "svesti" !? Nije ni cudo da je ovolikog zla u nasem narodu, kad svi nalaze razloga za mrznju i sujetu, a sve sam "Hriscanin"! Cak ni mrtvom coveku nedaju mira!!!

neregistrovan korisnik
Anas
Utorak, 21. 09. 2010. 21:16h

Preporuka: +13 / -0

+ -
!

@Vojkan : Sta sad, jos treba da pravimo heroja od njega? To sto je mrtav to je njegov izbor, ali je uskratio one koji mu nista u zivotu nisu skrivili za njihov izbor ...Bozije je da prasta, mi sa svojom mukom jos nismo spremni na to, jer nas jos na sve nacine isti ti unistavaju...

neregistrovan korisnik
Istrazivac
Utorak, 21. 09. 2010. 09:38h

Preporuka: +21 / -5

+ -
!

Covek nije stvoren da ubija nego da se raduje cak vecnom zivotu!
To nam je Bog usadio u nasa srca i misaoni sistem- kaze Propovednik 3:11 (Hebrejski spisi Biblije):
".. on (Bog) je njima u srce i misao o vecnosti stavio".
Zato ovaj pilot nije mogao da izdrzi vise! Jer se protivi onome sto svi imamo-ZELJU ZA ZIVOTOM,a on je oduzimao zivote!
-Otkrivenje 21:3-5.

neregistrovan korisnik
Dragan
Utorak, 21. 09. 2010. 09:47h

Preporuka: +22 / -2

+ -
!

Bivši borac ARBiH Slavko Kurtinović umro u parku na ležaju od kartona
Pedesetosmogodišnji Zeničanin posljednjih nekoliko godina bio beskućnik nakon razvoda sa suprugom koja je sa sinom nastavila život u SAD

neregistrovan korisnik
oRS-rsrpska
Utorak, 21. 09. 2010. 09:49h

Preporuka: +30 / -10

+ -
!

IZGORI U PAKLU , DODJE DJAVO PO SVOJE HE ,HE, HE...
ZIVELA SRBIJA I RS !!!

neregistrovan korisnik
niko
Utorak, 21. 09. 2010. 11:02h

Preporuka: +5 / -24

+ -
!

@oRS-rsrpska : Zasto zivjela ako neko umre ili izvrsi samoubistvo samo sto nije srbin reknes tu odvratnu rijec ti si pravi primitivac dosadansi.

neregistrovan korisnik
Savo
Utorak, 21. 09. 2010. 17:41h

Preporuka: +2 / -10

+ -
!

@oRS-rsrpska : Zoves djavla da zivi RS i Srbija?

neregistrovan korisnik
srbin
Utorak, 21. 09. 2010. 09:56h

Preporuka: +23 / -6

+ -
!

svaka cast burazeru....tako se to radi! u grobu da ste se prevrcali!!!

neregistrovan korisnik
Stevka
Utorak, 21. 09. 2010. 09:56h

Preporuka: +24 / -3

+ -
!

pa ima neka visa sila. ne kaze nas narod dzabe da "ima boga"

neregistrovan korisnik
BobanM
Utorak, 21. 09. 2010. 10:04h

Preporuka: +25 / -5

+ -
!

Svima koji su učestvovali u tom "herojskom delu" želim da crknu na isti način.

Svi koji su učinili zločine neka razmišljaju sa cevkom na slepoočnici.

Svim budućim zlotvorima: " svi vi što uzimate božanska ovlašćenja u svoje ruke i želite da "delite pravdu" po svojim bednim kriterijumima, pre nego što krenete u tako nešto ili odustanite ili se odmah okinite u glavu."

neregistrovan korisnik
Marko
Utorak, 21. 09. 2010. 10:39h

Preporuka: +21 / -11

+ -
!

Nije on kriv. On je samo veliki decak koji je ispunio san svih malih decaka - da postane pilot. Vredno je radio da bi to postao. Zatim je dobio zadatak da poleti i gadja jedan od mnogih vojnih ciljeva u teroristickoj zemlji (tako je to njima predstavljeno). Tako da nije on kriv, krive su glavesine koje su to isplanirale i naredjivale

neregistrovan korisnik
1212
Utorak, 21. 09. 2010. 20:06h

Preporuka: +9 / -4

+ -
!

@Marko : ne kenjaj ako je imao savest mogao je da baca bombe u jadransko more a ne po gusto naseljene gradove

neregistrovan korisnik
mislim-svojom-glavom
Utorak, 21. 09. 2010. 11:05h

Preporuka: +21 / -5

+ -
!

Ма испао је цава... Требао је да се опаше експлозивом, па у војну базу, па тамо да се разнесе. Овако је убио само себе. Бедак.

neregistrovan korisnik
SSanglonacisti
Utorak, 21. 09. 2010. 12:43h

Preporuka: +15 / -3

+ -
!

@mislim-svojom-glavom : ма да, вуна је овај нациста, требао је експлозивом неку војну базу или носач авиона да дигне у ваздух, овако остаје да пљујемо овог нацисту без мозга, а могао је лепо да се искупи и одведе још којег наци војника.

neregistrovan korisnik
Srki-
Utorak, 21. 09. 2010. 11:09h

Preporuka: +11 / -15

+ -
!

Koja glupost! Pogledajte detalje na http://haroldfmeyers.weebly.com/.
On je bio specijalista za elektronska dejstva tj. za neutralisanje radara i sl. Za vreme bombardovanja SRJ bio je pilot ili tehnicar u avionu EA- 6B Prowler koji sluzi za elektronsku borbu. Osim toga ucestvovao je u mnogim drugim borbenim dejstvima pre i posle bombardovanja SRJ. Godisnje ima vise stotina americkih veterana koji se ubiju zbog raznoraznih trauma.
Ali, nasem narodu je lako prodati price o "pravednosti" i da neko ima grizu savesti zbog toga sto se drznuo da napadne srBski narod. A koliko se ljudi u bivsoj YU poubijalo zbog raznoraznih trauma? A koliko ima onih koji mirno spavaju iako su pocilini strasne zlocine sspostvenim rukama? Samo vi sanjajete!

neregistrovan korisnik
mitar-
Utorak, 21. 09. 2010. 19:20h

Preporuka: +3 / -7

+ -
!

@Srki- : Ovo je najbolji komentar koji sam procitao zadnjih meseci .Cestitam na briljantnoj ostroumnosti.Cenim ove novine ali se ponekad spuste na nivo Agitpropa ...jos jedno cestitam

neregistrovan korisnik
Slavonac
Utorak, 21. 09. 2010. 11:11h

Preporuka: +7 / -34

+ -
!

Steta , pocivaj u miru saucesce Porodici ovog HEROJA.
U USA ima jos puno takvih heroja koji su spremni gasiti vatru u
kriznim dijelovima svijeta ( Afganistan,Somalija,Srbija..............)

neregistrovan korisnik
mladic
Utorak, 21. 09. 2010. 11:27h

Preporuka: +26 / -4

+ -
!

@Slavonac : @Slavonac: pridruzi mu se

neregistrovan korisnik
srbin
Sreda, 22. 09. 2010. 11:39h

Preporuka: +6 / -0

+ -
!

@mladic : hehehehe.......plus za komentar...hehehhe

neregistrovan korisnik
idimidodjimi
Utorak, 21. 09. 2010. 12:00h

Preporuka: +15 / -4

+ -
!

@Slavonac : Gde ce pocivati, zavisi ce pre svega od jedinog stvorioca, dakle Boga.
Tvoje je pravo da mu pozelis da pociva u miru, a nase da mu ne pozelimo. Kao sto nismo ni pozeleli vasem Rudolfu Perisicu, izdajniku!

neregistrovan korisnik
Radovan
Utorak, 21. 09. 2010. 22:29h

Preporuka: +7 / -1

+ -
!

@Slavonac : 'Ajde što mrziš Srbe, ali zašto mrziš Avganistance, Somalijce,... Časnim i poštenim Hrvatima svaka čast, a vi Usraše, pardon Ustaše, ste mnogo iskompleksirane. Mrzite sve i svakog.

neregistrovan korisnik
BERLINER
Utorak, 21. 09. 2010. 12:17h

Preporuka: +2 / -20

+ -
!

AUUUUUUUU U SERBIJU KOLIKO TAKVI IMA NASA VLORA NIJE BIO DETE

neregistrovan korisnik
NEuNATO
Utorak, 21. 09. 2010. 12:46h

Preporuka: +20 / -3

+ -
!

Odlicna prilika da se setimo male Milice Rakic zrtve nacista.
Uvek ce biti u nasim srcima!


Matija Janicic
Utorak, 21. 09. 2010. 15:18h

Preporuka: +8 / -8

+ -
!

Kada bi se bilo ko od vas koji ste ostavili komentare potrudio da malo ispita ovu vest, zadivio bi se koliko su mastoviti novinari Vesti-online.

I koliko znaju na sta ce da se nalozi narod pa da raspravlja.

Krajnje ne-eticno, ali kad covek malo bolje razmisli novinarska profesija tesko i da ima neku etiku.


neregistrovan korisnik
ttmonter
Utorak, 21. 09. 2010. 18:44h

Preporuka: +8 / -1

+ -
!

@Matija Janicic : Цела ткзв друга србија се гуши у сузама и тузи и плачу а СРБИЈИ то не значи ништа један неприљатељ и стратешки савезник који је уз нас и подржава нас мање и значи нам ко лаљски снег.

neregistrovan korisnik
Boki
Utorak, 21. 09. 2010. 15:59h

Preporuka: +16 / -2

+ -
!

Ljudi,ne radujem se ničijem zlu (nemojte ni vi) ali kako su rekli naši stari PRAVDA GMIŽE ALI STIŽE . Pozdrav

neregistrovan korisnik
Alex-Krychek
Utorak, 21. 09. 2010. 18:20h

Preporuka: +9 / -1

+ -
!

Da se ubio pre bombardovanja ucinio bi nam uslugu, neko bi imao koristi, ovako, unistio je mnogo zivota, i na kraju svoj, prica bez lepih strana, i bez pobednika!

neregistrovan korisnik
Jela
Utorak, 21. 09. 2010. 20:07h

Preporuka: +3 / -5

+ -
!

Za informaciju, u Americke novine nema nista o 1999 u vezi ove situacije.

neregistrovan korisnik
Pa-nema
Utorak, 21. 09. 2010. 23:12h

Preporuka: +5 / -10

+ -
!

@Jela : Pa naravno da nema u americkoj stampi,jer ovaj stil pisanja pismenih zadataka je tipican samo za Srbe.Svaka cast novinarima iz ovog lista.Znaju pravo dobro da odradjuju posao i prodaju svoj list i da budu citani.Znaju oni dobro da Srbima samo treba pustiti nesto iz GUSLARSKOG repertoara i za njihov mali mozak i onda to ide kao halva.

neregistrovan korisnik
ekrem
Utorak, 21. 09. 2010. 22:59h

Preporuka: +3 / -9

+ -
!

Eh da je to tacno onda bi jedna veca polovina Srba zavrsila na taj nacin.A sto se tice te SRJ njemu nije ni pala na pamet.

neregistrovan korisnik
Ana
Sreda, 22. 09. 2010. 00:42h

Preporuka: +4 / -7

+ -
!

strasno je sto je tako ziveo i sto je tako zavrsio! da je postao vernik sigurno bi se nekako spasao ovakvog kraja, na zalost izgleda da se bas toga nije setio :(

neregistrovan korisnik
Ms-Realna
Ponedeljak, 04. 10. 2010. 00:23h

Preporuka: +2 / -0

+ -
!

@Ana : Taj covek je bar imao savesti i uradio je to sto je uradio,ali ima mnogo onih drugih,sa vecom krivicom,koji lagodno zive i ne kriju kakva su zverstva cinili.

neregistrovan korisnik
san-nikola-di-bari
Ponedeljak, 04. 10. 2010. 01:18h

Preporuka: +1 / -0

+ -
!

@Ms-Realna : ima dogova (dzukela) kao klinton, bler, dzejmi shej i slicni koji bi trebali izvrsiti harikiri al nemaju hrabrosti obraza nikad nisu imali


Милан Михајловић
Subota, 28. 07. 2012. 01:57h

Preporuka: +3 / -0

+ -
!

To nisu snovi. To je pakao.. Al mora da zna da posle zemaljskog zivota ima jos zivot na kom izlazi na ispit pred Boga. Samo Bog zna da li je to radio iz zelje il iz moranja. Bog ce da odluci. Ne bih bas bio u njegovoj kozi..


Dejan Kurusic
Subota, 04. 08. 2012. 21:44h

Preporuka: +1 / -0

+ -
!

Da svaki amerikanac koji je is po svijetu i ubijo izvrsi samoubistvo amerika bih ostala bez pola stanovnistva.Dzaba mu samoubisto kad je ubijo na stotine ljudi.